مدیکسو مدیکسو
ست کردن شال و روسری با رنگ مو بلوند و مشکی و روشن

ست کردن شال و روسری با رنگ مو بلوند و مشکی و روشن

شال و روسری یکی از اجزای مهم پوشش برای خانم ها در ایران و برخی کشورهای دیگر می باشد. تنوع طرح و رنگ شال و روسری در فروشگاه ها بسیار زیاد است و هر شخص می تواند با توجه به تناژ پوست و رنگ مو و همچنین استایل خود روسری و شال مناسب را انتخاب کند. از جمله مواردی که در انتخاب رنگ شال و روسری برای افرادی که تمایل به دیده شدن موهای خود از زیر شال و روسری دارند توجه به رنگ مو است و انتخاب استایل مناسب براساس تناژ پوست و رنگ مو به شما کمک خواهد کرد که تیپ و استایل زیباتری داشته باشید. اما سوال اینجاست که چگونه با توجه به رنگ مو استایل شال و روسری خود را انتخاب کنیم؟ و اینکه رنگ های ایده آل شال و روسری برای موهای روشن، بلوند و تیره چه رنگ هایی می باشند؟ برای پاسخ به این سوالات و مطالب مرتبط دیگر در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب رنگ شال و روسری

برای انتخاب شال روسری مناسب از میان هزاران طرح و رنگ ابتدا باید به رنگ پوست خود توجه کنیم و متناسب با آن رنگ شال و روسری مناسب را انتخاب کنیم تا بتوانیم استایلی زیباتر داشته باشیم. افرادی که دارای پوست های گندمی هستند می توانند از بیشتر رنگ ها در شال و روسری استفاده کرده و انتخاب راحت تری خواهند داشت. اما انتخاب رنگ شال و روسری برای افراد با پوست تیره و روشن نیاز به دقت بیشتری دارد. به طور مثال افرادی که دارای پوست های سبزه و تیره هستند بهتر است از رنگ های ملایم و خنثی همچون صورتی ملایم، کرم، لیمویی استفاده کرده و افرادی که دارای پوست های سفید و خیلی روشن هستند از رنگ های شاد و پاستیلی مانند بنفش، سرخابی، سبز و غیره برای انتخاب روسری و شال استفاده کنند. مورد بعدی که در انتخاب رنگ شال و روسری بسیار حائز اهمیت است رنگ موی افراد می باشد و هرفرد باید با توجه به اینکه دارای رنگ موی بلوند، مشکی ویا روشن است، رنگ شال و روسری مناسب را انتخاب کرده تا چهره و استایل فرد زیباتر و شاداب تر به نظر برسد. اگر شما دارای موهایی تیره همچون خرمایی، مشکی و قهوه ای تیره هستید باید در انتخاب رنگ شال روسری رنگ هایی که با موهای تیره جذابیت بیشتری دارند همچون رنگ های خنثی ، کرم، سبز یشمی، صورتی و غیره را انتخاب کنید. همچنین اگر موهای شما بلوند و روشن است باید رنگی را انتخاب کنید که چهره شما را شاداب تر نشان دهد.

ست کردن شال و روسری با رنگ مو بلوند و مشکی و روشن 1

◘شال و روسری مناسب برای موهای بلوند

رنگ موی بلوند جزو رنگ های پرطرفدار بین خانم ها مخصوصا خانم های جوان می باشد. رنگ بلوند دارای تناژ گرم بوده و از این رو رنگ های مناسب برای هماهنگی با موهای بلوند رنگ هایی هستند که تناژ گرمی داشته باشند. البته رنگ های خنثی همچون مشکی و طوسی نیز در ترکیب با موی بلوند بسیار زیبا خواهند شد. داشتن موی بلوند ممکن است چهره افراد را خسته و بی روح نشان دهد بنابراین بهتر است برای انتخاب رنگ شال مناسب با موی بلوند و رنگ روسری، مدل و رنگی را انتخاب کنید که چهره شما را سرحال و شاداب نشان داده و خسته کننده و بی روح به نظر نرسید. بهترین رنگ ها در انتخاب شال و روسری برای افراد با موی بلوند رنگ هایی همچون قرمز و زرشکی، نارنجی، بادمجانی، سورمه ای، صورتی و سرخابی، قهوه ای وسبز تیره می باشد. همچنین می توانید از شال و روسری های طرحدار با این ترکیب رنگ ها و و رنگ های مکمل آن نیز استفاده کرده و استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.

◘شال و روسری مناسب برای موهای مشکی

افرادی که دارای موهایی با رنگ مشکی و پرکلاغی هستند نگرانی کمتری از بابت انتخاب رنگ شال و روسری خواهند داشت. زیرا همانطور که می دانید رنگ مشکی یک رنگ خنثی بوده و به راحتی می توان آن را با انواع رنگ ها ست کرده و استایلی زیبا داشته باشید. اما اگر به دنبال زیباتر دیده شدن هستید بهتر است شال و روسری هایی را انتخاب کنید که دارای تناژ سرد هستند. رنگ هایی مثل طوسی، نقره ای، آبی، سفید، بنفش، نسکافه ای و کرم انتخاب مناسبی هستند. با این حال اگر تمایل به استفاده از رنگ هایی با تناژ گرم دارید بهتر است به رنگ پوست خود نیز توجه کرده و متناسب با آن از رنگ مناسب شال و روسری استفاده کنید. مثلا اگر شما دارای پوستی روشن و موهای مشکی هستید رنگ های پاستیلی و شاد همچون صورتی، سرخابی، سبز، یاسی، بنفش، قرمز و غیره بسیار برای شما مناسب است و یا اگر پوست شما تیره است و موهای مشکی دارید رنگ های ملایمی همچون طوسی،لیمویی و سفید گزینه های مناسبی هستند. شال روسری های طرحدار و خال خالی نیز می تواند به خوبی با رنگ موی مشکی ست شوند.

ست کردن شال و روسری با رنگ مو بلوند و مشکی و روشن 2

◘رنگ های ایده آل شال و روسری با رنگ موی روشن

با رنگ موی روشن چه رنگ روسری میاد؟ بسیاری از افراد دارای موهای روشنی همچون خاکستری، عسلی و قهوه ای روشن هستند.بنابراین برای ترکیب رنگ و تناژ های مختلف با موهای روشن در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که موی روشن شما تناژ سرد دارد یا گرم. با بالا رفتن سن رنگ موی افراد به طور طبیعی به سمت رنگ خاکستری میل میکند و کم کم با گذشت زمان پوها به طور یکدست خاکستری می شود. اگر موی شما دارای رنگی روشن و خنثی همچون خاکستری باشد بهترین انتخاب رنگ برای شال و روسری رنگ هایی همچون مشکی، طوسی و رنگ های شادی مانند صورتی، قرمز، زرد، سبز، سورمه ای و غیره می باشد. اما اگر موی شما قهوه ای روشن است تناژ گرمی دارد وبهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما شال و روسری با رنگ کرم است. زیرا رنگ کرم با قهوه ای روشن همخوانی بسیار زیادی داشته و زیبایی چهره و استایل شما را چند برابر خواهد کرد. در کنار رنگ کرم می توانید از رنگ هایی همچون نسکافه ای، مشکی وخردلی نیز استفاده کنید.

نکات کلیدی برای هماهنگی رنگ شال و روسری با رنگ مو

۱. توجه به تناژ و سرد یا گرم بودن رنگ مو

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید شال و روسری باید به آن توجه شود تناژ رنگی موی شما می باشد. هر رنگ مویی همچون بلوند، مشکی و یا رنگ های روشن با یکسری از رنگ ها به خوبی ست شده و چهره و استایل شما را بسیار زیباتر خواهند کرد. در صورتی که هنگام انتخاب رنگ شال و یا روسری خود به رنگ مو توجهی نداشته باشید، انتخاب اشتباه شما می تواند چهره شما را خسته و بیحال نشان داده و زیبایی استایل شما را کاهش دهد.

۲. توجه به رنگ پوست

نکته مهم بعدی دیگر که هنگام انتخاب رنگ شال و روسری باید در نظر داشته باشید، رنگ پوست است. افراد دارای پوست های روشن باید از رنگ های شاد و افراد دارای پوست های تیره از رنگ های خنثی و ملایم استفاده کنند. در این بین اگرشما فردی دارای پوست گندمی هستید می توانید به راحتی و با توجه به سلیقه خود از هر رنگی استفاده کنید.

۳. توجه به رنگ چشم

انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با رنگ چشم هر فرد می تواند زیبایی و جلوه ی چشمان شما و همچنین چهره ی شما را دوچندان کند. اگر چشمان شما عسلی یا قهوه ای است، شال و روسری با رنگ هایی همچون بنفش، قرمز، قهوه ای، صورتی و نارنجی بسیار مناسب است. اما اگر چشمان شما سبز رنگ است می توانید شال و روسری های سبز، آبی و نارنجی را انتخاب کنید.

انتخاب استایل مناسب براساس تناژ پوست و رنگ مو

اگر شما فردی دارای پوست روشن و موهای بلوند و روشن هستید، برای داشتن یک استایل رسمی مناسب می توانید از یک کت و شلوار مشکی به همراه شال یا روسری طرحدار مشکی سفید استفاده کنید. برای داشتن استایلی اسپرت نیز می توانید یک شومیز یا مانتو سرخابی را با یک شال صورتی و شلوار جین مام استایل و یک کتونی سفید رنگ ست کنید.
افرادی که دارای پوست روشن و موی مشکی هستند می توانند برای میهمانی ها و یا موقعیت های رسمی از یک کت و شلوار سورمه ای و روسری با ترکیب رنگ سفید و آبی تیره استفاده کنند.
همچنین افرادی که دارای پوست تیره و رنگ موی تیره همچون قهوای هستند می توانند از یک مانتوی کرم رنگ به همراه شال و یا روسری نسکافه ای استفاده کرده و استایلی شیک و زیبا داشته باشند.

جمع بندی

شاید این سوال بسیاری از خانم ها باشد که چگونه با توجه به رنگ مو استایل شال و روسری خود را انتخاب کنیم؟ انتخاب رنگ مناسب شال و روسری دغدغه ی بسیاری از خانم ها می باشد. یکی از نکاتی که هنگام انتخاب رنگ شال و روسری باید در نظر گرفت توجه به رنگ مو است. اگر موهای شما بلوند است، رنگ های مناسب برای هماهنگی با موهای بلوند رنگ های شاد و پاستیلی و رنگ های خنثی هستند تا چهره شما را جذاب و شاد نشان دهند. همچنین اگر موهای شما مشکی است از طیف وسیعی از رنگ ها برای انتخاب شال و روسری می توانید استفاده کنید. اما همواره باید توجه به رنگ پوست خود را مدنظر قرار داده و و مطابق با آن رنگ روسری مناسب را انتخاب کنید. توجه به یکسری نکات کلیدی برای هماهنگی رنگ شال و روسری با رنگ مو به شما کمک خواهد کرد تا استایلی شیک و منحصر به فرد داشته و در جمع دوستان و میهمانی ها بدرخشید. ما در این مقاله ی سایت مدیکسو سعی کردیم تا شما را با مطالبی مفید در ست کردن شال و روسری با رنگ مو بلوند و مشکی و روشن آشنا کرده تا شما دیگر دغدغه ای از بابت انتخاب رنگ شال و روسری و هماهنگی آن با رنگ موی خود نداشته باشید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/