مدیکسو مدیکسو
آموزش استایل هودی و شال

آموزش استایل هودی و شال

هودی یک نوع لباس گرم است که در فصول پاییز و زمستان استفاده می‌شود و در سال‌های اخیر بسیار ترند شده است.هودی شبیه سوییشرت کلاه دار جلو بسته است و در قسمت جلوی آن جیبی بزرگی تعبیه شده است. هودی به دلیل مدل آزادی که دارد، استایل کردنش بسیار مهم است. زیرا در صورتی که به خوبی استایل نشود، جلوه‌ی بدی به ظاهر شما می‌دهد. از جمله آیتم‌هایی که می‌توانید در استایل دخترانه به همراه هودی استفاده کنید، شال یا روسری است. در این مقاله ما به شما کاربران عزیز وبسایت مدیسکو نحوه‌ی درست استایل کردن هودی با شال یا روسری را آموزش می‌دهیم. امیدواریم که مطالعه‌ی این مقاله برای شما مفید واقع شود.

آموزش استایل هودی و شال 1

نکات مهم در ست کردن هودی با شال یا روسری

برای اینکه بتوانید یک استایل شیک با هودی داشته باشید، باید ابتدا انتخاب کنید که از هودی خود در چه موقعیتی می‌خواهید استفاده کنید. تا بتوانید تصمیم بگیرید که شال مناسب تر است یا روسری. استایل دخترانه، زنانه، روزمره هر کدام با توجه به مدل هودی و یا شلواری که با آن می‌پوشید، از شال یا روسری متناسب استفاده می‌شود.

ست هودی و شال

اگر قصد استفاده از هودی‌های یک سره را دارید، می‌توانید آن را با یک شال اسپرت استایل کنید. ترکیب هودی و شال اسپرت و شلوارهای اسکینی جین و یا مشکی ساده، یک استایل راحت و روزمره را برای شما خلق می‌کند. در این ست استفاده از کیف‌های اسپرت کوچک، کیف‌های کج و یا کمری استایل شما را تکمیل می‌کند.
استایل دومی که می‌توانید با هودی داشته باشید، ترکیب کردن آن با شال و شلوار جین نیم بگ است. شلوار جین نیم بگ به دلیل این که کمی آزاد است، برای روزمره و پیاده روی بسیار راحت است . انتخاب یک کوله پشتی دخترانه به زیبایی و کاربردی بودن این تیپ می‌افزاید.
یکی دیگر از استایل‌هایی که با هودی و شال اسپرت می‌توانید داشته باشید، استفاده از آن به همراه پافر است. اگر پافر شما بلند است بهتر است با شال اسپرت بلند استفاده شود. علاوه بر این انتخاب کفش کتونی هم رنگ پافر زیبایی و جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند.
برای فصول سرد سال استفاده از شال موهر گزینه‌ی مناسبی است. اگر هم می‌خواهید در موقعیت‌هایی مانند دورهمی‌های دوستانه شرکت کنید، به همراه هودی می‌توانید شال‌های مدل پلیسه با رنگ دلخواه را انتخاب کنید.
هودی با مدل‌هایی هم چون هودی آستین کیمینو، هودی مخمل آف گارودی، هودی تدی، هودی دورس، هودی زیپ‌دار و نیم زیپ از جمله مدل‌هایی از هودی هستند که با شال ست می‌شوند.

ست هودی و روسری

اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که عادت به پوشیدن روسری دارید و نه شال، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از هودی یک سره به همراه روسری قواره کوتاه استفاده کنید. در این ترکیب می‌توانید از شلوار جین جذب و نیم بوت بهره بگیرید.
استایل دیگری که با هودی و روسری قواره کوتاه می‌توانید داشته باشید، ترکیب آن با شلوار جین بگ است. در این ترکیب روسری شما بهتر است ساده باشد و یا طرح‌های کمی داشته باشد.
اگر به دنبال یک استایل زمستانی منحصر به فرد هستید، ترکیب هودی و کت چارخونه به همراه یک روسری که هم رنگ یکی از طرح‌های کت چارخونه شما باشد، بهترین گزینه است.
انتخاب دیگری که میتوانید داشته باشید، این است که هودی و مینی اسکارف خود را به همراه شلوار جین جذب استایل کنید. روی این هودی می‌توانید از پالتو استفاده کنید و بر زیبایی و ظرافت ظاهر خود بیافزایید. استفاده از یک کیف دستی کوچک و دستکش چرم استایل زنانه شما را کاملا تکمیل می‌کند.هودی آزاد جلو بسته از جمله مدل‌هایی است که با مینی اسکارف عالی استایل می‌شود.

آموزش استایل هودی و شال 2

نکات مهم در استایل کردن هودی با شال یا روسری

هم خوانی و ترکیب رنگ هودی و شال و روسری را در نظر بگیرید: بهتر است رنگ هودی شما با رنگ شال یا روسری هماهنگی نسبتا خوبی داشته باشد. برای مثال اگر هودی شما آبی است، انتخاب شال یا روسری با طرح‌های شامل رنگ آبی جذاب است. پوشیدن هودی با شال یا روسری رنگ متضاد ظاهر شما را شلخته و نا موزون نشان می‌دهد.
طرح شال یا روسری خود را متناسب با استایل هودی خود در نظر بگیرید:
به طور کلی هودیبرای استفاده در استایل‌های اسپرت و ورزشی است. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از شال و روسری ساده و تک رنگ به همراه هودی استفاده کنید. شال‌های خیلی شلوغ و منگوله دار، برای استایل کردن با هودی مناسب نیستند.
حتما به جنس شال یا روسری دقت کنید: هودی در فصل پاییز یا زمستان استفاده می‌شود. بنابراین شال یا روسری که خریداری می‌کنید نیز باید مناسب فصل سرما باشد. برای مثال شال ‌هایی با جنس موهر، کشمیر، پلیسه ای ضخیم گزینه‌های مناسبی هستند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا نکات مهم در استایل کردن هودی با شال و روسری را خدمت شما کاربران گرامی و خوش سلیقه‌ی مدیسکو بیان کنیم. هنگامی که می‌خواهید هودی بپوشید و در انتخاب شال یا روسری مردد هستید، ابتدا به موقعیت و مکانی که می‌خواهید بروید نگاه کنید. به طور کلی اگر می‌خواهید استایل اسپرت و راحتی بزنید، شال انتخاب بهتری است. ولی اگر قصد دارید هودی خود را به همراه پالتو و یا کت بپوشید و تیپ خانمانه‌تری داشته باشید، روسری‌های قواره کوچک گزینه‌های بهتری نسبت به شال هستند. امیدواریم تا شما عزیزان با مطالعه‌ی این مقاله نهایت استفاده را کرده باشید و بتوانید خریدی رضایتمند داشته باشید. هم چنین شما دوستان می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت مدیسکو، با با در میان بگذارید. قطعا نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند هستند و به بهبود روند وبسایت ما کمک می‌کنند. با تشکر از توجه و همراهی شما.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/