مدیکسو مدیکسو
ست کردن کفش سفید در انواع استایل مردانه و زنانه

ست کردن کفش سفید در انواع استایل مردانه و زنانه

انتخاب یک کفش شیک و مناسب برای داشتن یک استایل زیبا بسیار حائز اهمیت است. کفشی که هم راحت بوده و هم بتوان با بقیه اجزای لباس آن را به راحتی ست کرد. از بین تمام مدل های کفش، کتونی های سفید هم برای خانم ها و هم برای آقایان بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند. اما شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که کفش سفید با چی ست میشه؟ و یا اینکه تیپ مجلسی با کفش اسپرت مردانه و زنانه چگونه است؟ کفش سفید را به راحتی و با توجه به یکسری جزئیات ریز و با اهمیت می توان برای استایل ها و مکان های مختلف استفاده کرد. البته در این مقاله مجله مدیکسو منظور از کفش سفید همان کتونی سفید می باشد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با انواع استایل مختلف زنانه و مردانه با کفش کتونی سفید آشنا کنیم.

کفش سفید با چی ست می شه؟

کفش سفید را هم خانم ها می توانند با انواع مانتو ، پیراهن، دامن، لباس مجلسی، شومیز، تونیک و غیره ست کنند و هم آقایان می توانند با کت و شلوار، پیراهن شلوار مردانه و غیره ست کرده و از زیبایی و راحتی آن لذت ببرند. در این قسمت به طورجداگانه انواع روش ها و مدل های مختلف ست کردن کفش سفید برای خانم ها و آقایان را شرح می دهیم.

ست کردن کفش سفید در انواع استایل مردانه و زنانه 1

ست لباس با کتونی سفید دخترانه

◘ست کردن کتونی سفید با مانتو

کتونی سفید با چه مانتویی ست میشه؟ کتونی سفید را می توان با انواع مانتو های کوتاه و بلند با هر رنگی ست کرده و یک استایل اسپرت و کژوال زیبا داشته باشید. فقط توجه کنید که اگر مانتوی شما دارای طرح های زیاد و شلوغ است حتما از کتونی سفید ساده در استایل خود استفاده کنید.

• مانتو کوتاه و کتانی سفید

ترکیب مانتو کوتاه و کتانی سفید یک ترکیب بسیار دخترانه و شیک می باشد. یک پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مانتو کوتاه به رنگ سرخوابی و یک شلوار مام استایل جین به همراه کتونی ونس سفید رنگ می باشد. برای این استایل می توانید از شال آبی آسمانی یا صورتی ملایم استفاده کنید. همچنین با داشتن یک کیف کوچک رو دوشی می توانید استایل خود را تکمیل کنید.

• مانتو بلند و کتونی سفید

اگر می خواهید مانتوی بلند را با کتونی سفید استایل کنید بهتر است انتخاب مانتوهای خیلی بلند اجتناب کنید، زیرا همراه با مانتو های خیلی بلند کفش پاشنه دار بسیارزیباتر از کتانی است. اما می توانید مانتوهایی با قد متوسط مایل به بلند مانند آن هایی که قدی تا زیر زانو دارند را با کفش کتونی سفید ست کرده و استایلی جذاب داشته باشید. برای این ست می توانید یک مانتوی بلند جلوباز سفید و یک شلوار مام استایل پارچه ای طوسی به همراه یک کتونی سفید بپوشید. برای شال بهترین گزینه یک شال به رنگ طوسی می باشد. همچنین برای انتخاب کیف می توانید از یک کیف دستی طوسی کوچک استفاده کنید. در این صورت شما یک استایل بسیار زیبای اسپرت و کاربردی برای موقعیت های مختلف مانند دورهمی های دوستانه خواهید داشت.

◘ست کردن لباس مجلسی با کفش اسپرت زنانه

ست کردن لباس مجلسی با کفش اسپرت زنانه و دخترانه یک انتخاب بسیار جسورانه و خاص علی الخصوص برای دختران جوان و نوجوان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که با لباس های ماکسی و خیلی بلند پوشیدن کفش کتونی سفید انتخاب مناسب و زیبایی نیست. اما پیراهن های کوتاه و عروسکی با دامن های چین دار و پف دار در ترکیب با کتونی سفید بسیار شیک و جذاب هستند.
یک استایل مناسب با پیراهن مجلسی انتخاب یک پیراهن مجلسی کوتاه مشکی با دامن پفی و چین دار به همراه کتونی سفید ساق دار و یا بدون ساق می باشد.
استایل دیگر پوشیدن شومیز آستین کوتاه با دامن کوتاه دور پیله، پفی و یا راسته به همراه کتونی سفید میباشد.

◘ست کردن کتونی سفید با کت و شلوار زنانه

امروزه و با پیشرفت صنعت مد استفاده از کت و شلوار فقط مختص به موقعیت های رسمی نبوده و با ایجاد کمی تغییرات می توان به عنوان یک استایل اسپرت نیز از آن استفاده کرد. بهتر است در این استایل برای انتخاب شلوار ست همراه با کت، از شلوارهای کوتاهی که روی قوزک پا می ایستند استفاده کنید. مانند شلوار های مام استایل پارچه ای. می توانید یک کت و شلوار ست به رنگ آبی آسمانی را به همراه یک کتونی سفید و جوراب ساق کوتاهی که از کفش بیرون نزده بپوشید. برای انتخاب شال و روسری، شال گزینه مناسب تری است. از شال هایی به رنگ لیمویی، سورمه ای و یا صورتی و سرخابی در این استایل استفاده کنید. فقط از انتخاب شال با طرح های شلوغ برای این ست پرهیز کنید. برای انتخاب کیف یک کیف کوچک به رنگ آبی آسمانی و یا همرنگ با شال انتخاب مناسبی است.

◘ست کردن کتونی سفید با پیراهن های ساحلی دخترانه

ترکیب پیراهن ساحلی و کتونی سفید یک ترکیب برنده برای تابستان و مخصوصا در سفر می باشد. انتخاب یک پیراهن ساحلیبه رنگ یاسی و یک کتونی سفید همراه با یک شال بنفش یک ترکیب بسیار تابستانی و زیبا می باشد. می توانید از جوراب شلواری نیز در این استایل استفاده کنید.

ست کردن کفش سفید در انواع استایل مردانه و زنانه 2

◘ست کردن شومیز با کتونی سفید دخترانه

ست شومیز شلوار یک ست بسیار پرطرفدار در بین دختران مخصوصا نوجوان ها می باشد. برای این ست می توانید از یک شومیز چهارخونه یشمی که در زیر آن یک تیشرت سفید پوشیده به همراه یک شلوار جین مام استایل آبی یا مشکی و یک کتونی سفید استفاده کرد. برای انتخاب شال و روسری هم می توانید از مینی اسکارف استفاده کرده و هم از شال های تک رنگ زرد، لیمویی و یا سورمه ای استفاده کنید.

◘ست کردن پالتو با کتونی سفید

برای ست کردن پالتو با کتونی سفید می توانید از یک پالتوی نسکافه ای به همراه شلوار جین جذب یا مام استایل همراه با کتونی سفید دخترانه استفاده کنید. برای انتخاب شال بهتر است از یک شال موهر و یا بافت با ترکیب رنگ کرم قهوه ای یا نسکافه ای استفاده کنید.

تیپ با کفش اسپرت مردانه

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد کفش اسپرت سفید مانند کتانی علاوه بر خانم ها برای آقایان نیز بسیار پرکاربرد است. در این قسمت به بررسی و معرفی استایل ها و تیپ های مختلف مردانه با کفش کتونی سفید مردانه خواهیم پرداخت.

ست کردن کفش سفید در انواع استایل مردانه و زنانه 3

◘تیپ مجلسی با کفش اسپرت مردانه

شاید در نگاه اول به نظر شما بیاید که داشتن تیپ مجلسی با کفش اسپرت مردانه غیر ممکن بوده و زیبا نباشد. اما تصور شما کاملا غلط بوده و می توانید همراه با کتونی سفید نیز یک تیپ مجلسی شیک و باکلاس داشته باشید. البته برای این استایل انتخاب کت و شلوار های کلاسیک پرهیز کنید زیرا کت و شلوار های کلاسیک با کفش های مجلسی بسیار شیک و زیبا هستند و پوشیدن آن ها با کتونی سفید جور در نمی آید. کت و شلوار های مینیمال و اسپرت انتخاب های بسیار مناسبی هستند. یک استایل بسیار شیک برای مجالس و یا قرار های مهم، ست کردن کت و شلوار ذغالی همراه با پیراهن سفید و یک کتونی سفید رنگ می باشد. برای انتخاب جوراب حتما از جوراب های کوتاه استفاده کنید. بهتر است دو دکمه ی ابتدایی پیراهن خود را باز بگذارید تا جذاب و زیباتر به نظر برسید. استفاده از یک ساعت شیک می تواند استایل شما را بسیار جذاب تر و خاص کند.

◘تیپ اسپرت با کتانی سفید مردانه

یک تیپ اسپرت مردانه و پسرانه همراه با کتونی سفید استفاده از یک پیرهن سورمه ای و یک شلوار راسته و یا جذب جین مشکی یا کتان مشکی به همراه کتونی سفید می باشد. استفاده از یک کمربند قهوه ای در این استایل مردانه بسیار زیبا و شیک است.

◘استایل تابستانی با کتونی سفید

برای داشتن یک استایل تابستانی راحت و زیبا با کتونی سفید می توانید از تیشرت با رنگ های مختلف و شلوار جینمام استایل یا جذب به همراه یک کتونی سفید استفاده کنید. استفاده از تیشرت های سفید و خاکستری انتخاب مناسب تر و زیبا تری هستند. برای تکمیل کردن استایل خود از پوشیدن یک کلاه لبه دار غافل نشوید. یک استایل تابستانی دیگر استایل با شلوارک جین آبی یا مشکی به همراه تیشرت سفید و کتونی سفید و یک عینک آفتابی می باشد.

◘استایل پاییزی و زمستانی با کتونی سفید

یک استایل بسیار جذاب پاییزی استفاده از یک کت جین مشکی که در زیر آن تیشرت سفید پوشیده به همراه شلوار جذب مشکی جین و کتونی سفید می باشد. دقت کنید که قد شلوار شما خیلی بلند نباشد و روی کفش نیوفتد. می توانید پایین شلوار خود را کمی تا بزنید.برای داشتن یک تیپ زمستانی شیک می توانید یک بلوز بافت یقه سه سانت مشکی را انتخاب کرده و روی آن یک پالتوی فوتر طوسی همراه با یک شلوار جین ذغالی جذب و کتونی سفید پوشیده و تیپی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

جمع بندی

کفش سفید با چی ست میشه؟ کفش سفید اسپرت و یا کتونی سفید یک کفش همه کاره و بسیار کاربدی در انواع استایل برای خانم ها و آقایان می باشد. شما می توانید با هر تیپ و در هر موقعیتی از کتونی سفید استفاده کنید . البته به شرطی که بقیه اجزای لباس خود را با دقت انتخاب کرده تا بتوانید یک تیپ خاص و زیبا همراه با کتونی سفید داشته باشید. در این مقاله مدیکسو ما به شما کمک کردیم تا بدانید کفش سفید با چی ست میشودو همچنین انواع تیپ با کفش اسپرت مردانه و ست لباس با کتونی سفید دخترانه را برای شما معرفی کرده و توضیح داده ایم.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/