مدیکسو مدیکسو
بهترين شوينده براي لباس زير

بهترين شوينده براي لباس زير

لباس زیر، از مهم ترین لباس هایی است که هر فردی در طول شبانه روز از آن استفاده می کند. لباس زیر به طور کامل با بدن انسان در تماس است و نباید باعث ایجاد حساسیت پوست بدن شود. به همین دلیل نیز در هنگام شست وشو لباس زیر، باید دقت کافی نسبت به جنس لباس و نوع شویند آن به عمل آید. ما در این مقاله سعی داریم تا با پرداختن به جزئیات لباس زیر های متنوع، شوینده ی مناسب با آن را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

شوینده های مناسب لباس زیر بر اساس جنس لباس

1. شوینده مناسب لباس زیر نانو

نانو یک فناوری پیشرفته جدیدی در صنعت پوشاک می باشد که ویژگی ضد بود، ضد میکروب، ضد باکتری، ضد قارچ و ضد حساسیت دارد. لباس زیر زنانه نانو دارای خاصیت پاک کنندگی بالایی است و می تواند بدون شستشو با مواد شوینده ی قوی، تنها با شست و شو با دست و قرار گرفتن در آفتاب به راحتی از میکروب و باکتری زدوده شود. اگر لباس زیر نانو با استفاده از پارچه نانو با کیفیت تولید شود، از مقاومت بالایی برخوردار است و مایع شوینده نمی تواند به راحتی به بافت این پارچه نفوذ کند. نانو بر روی لباس زیر مانند یک لایه ضد لک نیز عمل می کند. به همین علت هم این پارچه تنها با آب ولرم و کمی ماساژ از هرگونه آلودگی پاک می شود. خرید لباس زیر زنانه نانو برای افرادی است که دارای حساسیت های پوستی هستند مناسب می باشد.

2. شوینده مناسب لباس زیر ابریشمی

برای شستشوی لباس زیر با پارچه ابریشمی باید از صابون های غیر قلیایی و شامپوی کودک استفاده نمایید. پارچه ابریشم در مدل های مختلفی تولید می شود و تفاوت در بافت پارچه باعث متفاوت بودن نوع شستشو آن می شود. اما ابریشمی که برای لباس زیر استفاده می شود را بیشتر به نام ساتن ابریشم می شناسند. لباس زیر ابریشمی دارای بافت ظریفی است و به همین علت نیز باید با دست و به آرامی شسته شود. لباس زیر ابریشمی می تواند خود را با دماهای مختلفی منطبق کند و دارای استحکام خوبی است. اما ممکن است شستشوی آن با آب داغ به بافت پارچه آسیب برساند. پس بهتر است با شامپو کودک و آب ولرم بشویید. بعد از شستشو لباس زیر زنانه برای ضد عفونی شدن بهتر آن، در معرض آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود.

بهترين شوينده براي لباس زير 1

3. شوینده مناسب لباس زیر نخی

برای شستن لباس های نخی بهتر است از مایع شست وشو لباس استفاده نمایید. از آنجایی که ممکن است لباس زیر نخی شما هنگام شستشو رنگ پس دهد، بهتر است از آب سرد برای شستشوی این لباس استفاده نمایید. هر چه بیشتر لباس زیر نخی خود را در معرض مایع و پودر شوینده قرار دهید، دوام و استحکام آن زود تر از بین رفته و رنگ ان به سفیدی میل می کند. اگر هم لباس زیر نخی را در مدت زمان بسیار بالایی در محلول نگهداری کنید کپک زده و باید دور انداخته شود. لباس زیر نخی از ضخامت بیشتری نسبت به پارچه ابریشمی برخوردار است و به همین علت نیز برای از بین بردن لکه ها به ماساژ بیشتری نیاز است. لباس زیر نخی بعد از شستشو با مایع و آب کشی، باید به مدت مناسبی در آفتاب قرار بگیرد.

4. شوینده مناسب لباس زیر کتان نخ

برای شست و شو لباس زیر کتان بهتر است از پودر های شوینده معمولی و در صورت داشتن لک از شوینده های آنزیم دار استفاده نمایید. لباس زیر کتان نخ از ظرافت و نرمی مناسبی برای تولید لباس زیر زنانه برخوردار می باشد. لباس زیر کتان نخ، کشسانی خوبی دارد به همین علت شستشوی آن را با آب گرم پیشنهاد نمی کنیم. حتما باید با استفاده از دست و به همراه آب سرد شست و شو شود. این پارچه در صورتی که دارای لک باشد می تواند در مدت زمان زیادی در محلول آب و پودر شوینده لباس باقی بماند و دچار کپک زدگی یا پوسیدگی نمی شود. همچنین لباس زیر کتان نخ مقاومت بالایی از خود در برابر مواد قلیایی نشان می دهد. به همین علت هم پشنهاد ما شست شو به همراه پودر های شوینده با انزیم های قوی و پاک کنندگی بالاست.

5. شوینده مناسب لباس زیر ساتن

لباس زیر ساتن، که دارای بافت ظریف و لطافت بالایی است را با دقت زیاد و با استفاده از مایع شوینده بدون الکل بشویید. لباس زیر ساتن دارای الیافی مشابه با ابریشم است. لباس زیر زنانه ساتن دارای ظاهری براق و درخششی منحصر به فرد بوده و چروک پذیری بسیار کمی دارد. با این وجود پیشنهاد می کنیم در هنگام شست و شو، آن را به آرامی ماساژ داده و بدون چلاندن آویز نمایید. در صورتی که لباس زیر ساتن دارای لک باشد به هیچ وجه از شوینده های آنزیم دار قوی، آب داغ یا ماساژ زیاد برای شست و شو استفاده نکنید. بهتر است برای مدت زمان بیشتری لباس زیر را در آب و محلول شوینده قرار داده تا کاملا پاک کننده به خورد تار و پود لباس برود. بعد از مدت 1 ساعت می توانید با کمی ماساژ آن را آب کشی نمایید. برای خشک شدن لباس زیر خود نیز از قرار دادن آن در نور مستقیم آفتاب خود داری نمایید.

6. شوینده مناسب لباس زیر میکرو فیبر

برای شست و شوی لباس زیر میکرو فیبر از مایع شوینده لباس زیر استفاده نمایید. لباس زیر میکرو فیبر که ترکیبی از پلی استر و پلی آمید است دارای بافت نرم و انعطاف پذیری می باشد. از این پارچه برای تولید مایو و لباس های اسپرت و ورزشی استفاده می شود. این پارچه در تماس با آب گرم بافت خود را از دست نمی دهد و می توانید از نور آفتاب برای خشک کردن لباس زیر میکروفیبر، استفاده نمایید. شما می توانید، انواع شامپو و مایع شوینده لباس را برای شست و شو ی لباس زیر میکروفیبر بکار ببرید.

7. شوینده مناسب لباس زیر اسپاندکس

برای انتخاب شوینده مناسب لباس زیر ریون، باید به سراغ شوینده های ملایم و بدون انزیم بروید. لباس زیر تولید شده با پارچه ریون دارای ساختاری نرم و لطیفاست و هوا را از خود عبور می دهد. این پارچه را با استفاده از آب سرد یا ولرم با دست شست وشو دهید. لباس زیر ریون به قدری ملایم می باشد که با چنگ زدن بیش ازحد و با بالا بودن دمای آب بافت خود را از دست داده و تغییر شکل می دهد. از چلاندن این پارچه در هنگام شست و شو پرهیز نمایید.

8. شوینده مناسب لباس زیر ریون

برای انتخاب شوینده مناسب لباس زیر ریون، باید به سراغ شوینده های ملایم و بدون انزیم بروید. لباس زیر تولید شده با پارچه ریون دارای ساختاری نرم و لطیفاست و هوا را از خود عبور می دهد. این پارچه را با استفاده از آب سرد یا ولرم با دست شست وشو دهید. لباس زیر ریون به قدری ملایم می باشد که با چنگ زدن بیش ازحد و با بالا بودن دمای آب بافت خود را از دست داده و تغییر شکل می دهد. از چلاندن این پارچه در هنگام شست و شو پرهیز نمایید.

بهترین شوینده طبیعی مناسب لباس زیر

◘جوش شیرین

افرادی که دارای حساسیت بسیار بالایی نسبت به مواد شوینده می باشند بهتر است از محلول های طبیعی استفاده نمایند. یکی از این محلول ها، محلول آب و جوش شیرین است. برای اینکه لباس زیر شما کاملا تمیز شود بهتر است در حدود یک ساعت آن را در محلول آب و جوش شیرینی خیس کرده و و بعد با کمی ماساژ آب کشی نمایید.

◘آب ولرم

برخی از لکه ها به راحتی با آب ولرم و شست و شو با دست پاک می شوند. حتما قبل از ماساژ، لباس زیر را در آب خیس کرده و اجازه دهید تا 20 دقیقه استراحت کند. سپس با آب ولرم شست وشو دهید.

◘سرکه سفید

سرکه سفید ازآنجایی که ممکن است به بافت لباس زیر شما آسیب برساند بهتر است، لباس زیر خود را در مدت زمان کمتری در محلول قرار دهید. برای شست وشو لباس زیر با سرکه سفید، باید از دستکش برای جلوگیری از اسیب به بافت پوست خود استفاده نمایید.

بهترين شوينده براي لباس زير 2

◘صابون گیاهی

صابون های گیاهی از مواد طبیعی ساخته می شود و با پوست بدن سازگارند. این صابون ها فاقد مواد شیمیایی و نگهدارنده هستند و از موادی مانند روغن بادام، روغن آرگان، روغن نارگیل تولید می شوند. این صابون ها بهترین پیشنهاد برای شست و شوی لباس زیر می باشند.

◘شیر

ترفند دیگری که می توان برای افراد دارای حساسیت پوستی پیشنهاد داد، استفاده از شیر برای تمیز کردن لکه های لباس زیر مردانه می باشد. بر روی لکه های لباس، مقداری شیر بریزید و زمانی را برای جذب آن در نظر بگیرید. حدود 10 الی 15 دقیقه بعد شما می توانید به همراه کمی ماساژ لکه ها را از بین ببرید.

◘آب لیمو

محلول دیگری که می تواند لکه ها را به راحتی از بین ببرد، مطمعنا آب لیمو است. باید کمی آب لیمو را بر روی لکه های لباس خود ریخته و در ظرفی قرار دهید. حدود 1 ساعت بعد کمی آن را ماساژ داده و آب کشی نمایید.

بهترين شوينده براي لباس زير 3

خرید اینترنتی لباس زیر

خرید اینترنتی لباس زیر یکی از راحت ترین روش های خرید لباسمی باشد. شما می توانید همزمان هم در وقت خود و هم در هزینه ها، صرفه جویی کرده و همزمان کالایی با کیفیت از سایت دلخواه خود از هر کجای کشور سفارش دهید.

نتیجه گیری

در گذشته لباس های زیر از پارچه ها نخی تولید می شدند. اما با گذر زمان و با گسترش صنعت پارچه بافی، انواع دیگری وارد بازار شدند که از لطافت و زیبایی زیادی برخوردار بودند. اما این تنوع پارچه باعث شده است تا افراد برای شست وشوی بهتر آن ها، نیاز به تکنیک های جدیدی داشته باشند.

سوتین پلانج چیست؟

بهترین جنس لباس خواب

فرق بین لگ و ساپورت چیست؟

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/