مدیکسو مدیکسو
5 محصول مراقبت پوستی خارجی مورد علاقه اینفلوئنسرهای ایرانی

5 محصول مراقبت پوستی خارجی مورد علاقه اینفلوئنسرهای ایرانی

تا بحال به این فکر کرده اید که پشت پرده پوست صاف و شفاف اینفلوئنسرها چیست؟ این پوست یکدست و بدون لک که ما در لنز دوربین می بینیم حاصل چیست؟ اینفلوئنسرها چه محصولات مراقبت از پوستی استفاده می کنند؟ جالب است بدانید که تعدادی برند محصولات پوستی خارجی هستند که اکثر بلاگرهای ایرانی در کیفیت و کارایی آن اتفاق نظر دارند و آنها را توصیه می کنند. در این مقاله از مجله اینترنتی مدیکسو به بهترین محصولات پوستی خارجی مورد علاقه بازیگران ایرانی می پردازیم. با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از محصول مراقبت پوستی خارجی برای اینفلوئنسرهای ایرانی

پوست صاف و یکدست به سادگی به دست نمی آید. اکثر بانوان ترجیح می دهند از بهترین برند محصولات پوست و مو استفاده کنند تا با دنیایی که به سمت استفاده حداقلی از لوازم آرایشی برای فعالیت های روزمره حر کت می کند همراه شوند. از این رو استفاده از بهترین منحصولات مراقبت پوستی خارجی که حرفی برای گفتن دارند در بین بلاگران ایرانی رواج پیدا کرده است. در باب خرید محصولات پوستی خارجی همین بس که پوست صورت شما ویترین شماست و این مسئله برای اینفلوئنسرها که به طور روزانه جلوی دربین هستند اهمیت بیشتری دارد. در ادامه مقاله با پرچمداران محصولات پوستی خارجی مورد علاقه اینفلوئنسرهای ایرانی همراه شما هستیم.

آبرسان مرطوب کننده کلینیک خفن ترین آبرسان پوست خارجی

آبرسانی پوست مهم ترین بخش از یک روتین پوستی ساده است. بعد از شستشوی صورت باید با یک محصول آبرسان پوست، به صورت خود طراوت ببخشید. آبرسان کلینیک از برندهایی است که اکثر اینفلوئنسرا بر سر عملکرد آن قسم می خورند. این برند آمریکایی انواع آبرسان پوست صورت چرب و خشک را عرضه می کند. ادعای آبرسانهای این برند، آبرسانی صورت به مدت 100ساعت است که نظر بیشتر مصرف کنندگان این محصول به این ادعا مثبت است. لذا اگر برایتان سوال است که بهترین آبرسان صورت خارجی مورد توجه بلاگران ایرانی کدام است، آبرسان کلینیک را در نظر داشته باشید.

5 محصول مراقبت پوستی خارجی مورد علاقه اینفلوئنسرهای ایرانی 1

استفاده از سرم نیاسین آمید؛ دشمن منافذ باز پوست

راز پوست صاف و شفاف اینفلوئنسرها آن هم یک پوست عاری از پف، تیرگی های دور چشم و منافذ باز، استفاده از سرم نیاسین آمید است. این سرم مراقبتی در شفافیت پوست شما معجزه آسا ظاهر می شود. دلیل اینکه در عکس های حرفه ای آن ها دیگر خبری از چروک های ریز و پوست پرتقالی نیست، استفاده از سرم نیاسینامید می باشد. بدون شک دانستن چنین رازی کار و کاسبی بسیاری از کلینیک های زیبایی را تخته خواهد کرد. اما این راز در گوشی را از ما داشته باشید که با یک سرم نیاسینامید اوردینری، بالانس یا دیگر برندهای معتبر می توانید پوستی به درخشش پوست سلبریتی محبوب تان داشته باشید و حسابی در عکس ها بدرخشید.

5 محصول مراقبت پوستی خارجی مورد علاقه اینفلوئنسرهای ایرانی 2

پوستی به درخشش آینه با سرم هیالورونیک اسید

اینفلوئنسرهای حرفه ای به خوبی می دانند که یک پوست خشک و دهیدراته تا چه حد در بالا رفتن سن آن ها و بی روح بودن صورت شان تاثیرگذار است. آنقدری که حتی قوی ترین فلاش ها هم نمی تواند خشکی پوست آن ها را مخفی کند. به همین دلیل از بهترین سرم های آبرسان اسید هیالورونیک اسید در روتین پوستی خود استفاده می کنند. اینگونه می شود که یک فلاش ساده دوربین چنین انعکاسی از پوست شفاف و پر طروات آن ها را به نمایش می گذارد.
پوستی که چربی بیش از حد پس داده باشد، دچار لکه های پوستی شده باشد و لکه های قرمز رنگ حاصل از خشکی بیش از حد روی آن پدید آمده باشد با هیچ میکاپی درست شدنی نیست! بنابراین خودتان را گول نزنید و این تصور را کنار بگذارید که راز پوست صاف و شفاف اینفلوئنسرها، میکاپ های سنگین و ادیت های حرفه ای است.
این روزها استفاده از میکاپ های سنگین جای خود را به روتین های پوستی داده است. بسیاری از اینفلوئنسرها با سبک ترین میکاپ ها جلوی دوربین اینستاگرام ظاهر می شوند. این نشان می دهد که محصولات مراقبتی پوستی اصلی ترین راز پوست صاف و شفاف اینفلوئنسرها است و تا چه حد دنیای بلاگری تاثیرگذار بوده است. بهترین سرم های آبرسان هیالورنیک اسید که مورد محبوبیت اینفلوئنسرها قرار دارند معمولا سرم آبرسان کلینیک،، سرم آبرسان کوزارکس و سرم هیالورنیک اسید اوردینری هستند.

استفاده از ضد آفتاب؛ واجب تر از نان شب!

می خواهید ساده ترین و در عین حال مهمترین راز پوست صاف و شفاف اینفلوئنسرها را بدانید؟ استفاده از ضد آفتاب های قوی. آن هم با وجود اشعه ماورا بنفشی که روز به روز شدت و قدرت آن بیشتر می شود و به جنگ نابرابری با پوست های حساس می رود. حقیقتا ضد آفتاب برای اینفلوئنسرها از نان شب واجب تر است! چرا که اگر از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده نکنند بعد از مدتی پوست شان دچار چروک های ریز، لکه های قهوه ای رنگ تیره و آفتاب سوختگی می شود. برای اینکه پوستی شفاف و با طراوت داشته باشید باید مراقب حال پوست تان باشید و از بهترین ضد آفتاب ها استفاده کنید.

5 محصول مراقبت پوستی خارجی مورد علاقه اینفلوئنسرهای ایرانی 3

ضدآفتاب کلینیک

برند کلینیک مثل همیشه در تولید ضد آفتاب های درجه یک می درخشد. با استفاده از ضد آفتاب های با کیفیت این برند است که اینفلوئنسرها اعتماد به نفس به رخ کشیدن زیبایی پوست شان را پیدا می کنند.

5 محصول مراقبت پوستی خارجی مورد علاقه اینفلوئنسرهای ایرانی 4

ضدآفتاب ایزدین

برند ایزدین پا به پای برند کلینیک رقابت می کند و ضدآفتاب های فوق العاده ای را روانه بازار می کند. ضد آفتاب اسپانیایی ایزدین برای انواع پوست و حتی پوست های چرب قابل استفاده است. از هر 5 اینفلوئنسری که می شناسید قطعا 4 نفرشان از این برند ضد آفتاب استفاده می کنند. ضدآفتاب ایزین به روشن و یکدست شدن پوست کمک می کند و نیاز بلاگران را به داشتن آرایش های سنگین با کاور بالای کرمپودر از بین می برد.

در این مطلب از سایت مدیکسو سعی کردیم بهترین برندهای خارجی محصولات اسکین کر خارجی باب میل اینفلوئنسرهای ایرانی را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که این محصولات رضایت حداکثری را دارند اما ممکن است برای همه انواع پوست مناسب نباشد. از این رو برای خرید بهترین محصول اسکن کر بهتر است به متخصص پوست یا افراد آگاه مراجعه کنید تا متضرر نشوید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/