مدیکسو مدیکسو
معرفی 5 تا از بهترین ضدآفتاب های کره ای که حتما باید استفاده کنید

معرفی 5 تا از بهترین ضدآفتاب های کره ای که حتما باید استفاده کنید

ضد آفتاب کره ای یکی از انواع کرم های ضد آفتابیست که در بازار عرضه می گردد. کره ای ها به پوست صاف و درخشان معروف هستند. اما جالب است بدانید که چطور کره ای ها از چنین پوستی برخوردار می باشند. یکی از راه های رسیدن به پوستی صاف و درخشان استفاده از کرم ضد آفتاب مرغوب و باکیفیت است. در این مقاله می خواهیم ویژگی های کرم های ضد آفتاب کره ای را بررسی کنیم و 5 تا از بهترین ضد آفتاب های کره ای را نیز به شما معرفی نماییم. با ما باشید.

ضد آفتاب کره ای بخریم یا نه؟

ضد آفتاب کره ای بخرید یا نه بستگی به نوع پوست شما دارد و این که چقدر با ویژگی های ضد آفتاب کره ای آشنایی دارید. شاید برای برخی بهترین ضد آفتاب کره ای نیز مناسب نباشد و بیشتر به سمت استفاده از ضد آفتاب های دیگر مثلاً فرانسوی تمایل داشته باشند. اما برای رسیدن به پاسخ این سوال که ضد آفتاب کره ای بخریمیا نه بهتر است ابتدا ویژگی ضد آفتاب های کره ای را بدانید و پس از مشورت با متخصص معتمد خود تصمیم بگیرید. در ادامه با ما باشید تا باهم ویژگی ضد آفتاب های کره ای را بررسی کنیم.

ویژگی ضد آفتاب های کره ای

ویژگی ضد آفتاب های کره ای عبارتند از:

  • بافتی سبک و مناسب
  • محافظت کامل از پوست
  • قابلیت پخش شدن راحت
  • هیچ رد سفیدی به جای نمی گذارند
  • هیدراته کردن پوست
  • داشتن خواص آنتی اکسیدانی
  • یک دست کردن تناژ پوست
  • قابلیت جذب شدن سریع
  • مناسب برای انواع پوست
  • بر پایه ی آب و ترکیبات گیاهی
  • عدم ایجاد حساسیت
  • مناسب برای پوست های حساس و چرب
  • داشتن خاصیت درمانی

معرفی 5 تا از بهترین ضدآفتاب های کره ای که حتما باید استفاده کنید 1

ضد آفتاب کره ای بهتر یا فرانسوی

ضد آفتاب جزو محصولات مراقبتی از پوست می باشد که اگر با دقت انتخاب نشود می تواند زیان آور باشد. شاید تا الآن بسیاری از کرم های ضد آفتاب خارجی را امتحان کرده باشید و از آن ها راضی نبوده باشید. یا حتی به نظر شما باید یک کرم ضد آفتاب خیلی بهتر از آنچه که در حال حاضر در بازار موجود است، باشد. چند سالیست که کرم های ضد آفتاب کره ای در بازار با استقبال گسترده ای مواجه شده و بسیار پر طرفدار می باشد. ممکن است برای شما هم تعجب آور باشد که چرا کرم های ضد آفتاب کره ای انقدر خواهان دارد.
کره ای ها جزو مردمانی هستند که به پوست خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. تا جایی که حتی از دوران کودکی فرزندان خود را آموزش می دهند تا از پوست خود به درستی مراقبت نمایند. پوست سالم، بدن سالم و به طور کلی لایف استایل درست و اصولی از ویژگی های کره ای ها می باشد. البته ناگفته نماند که این روش زندگی فقط مخصوص کره ای ها نیست و خیلی از مردم دنیا مانند فرانسوی ها نیز به لایف استایل خود اهمیت می دهند. فرانسوی ها در تولید عطر و ادکلن های مخصوص و ویژه معروف می باشند. اما در خصوص کرم ضد آفتاب این روزها کره ای ها در صدر جدول قرار دارند.
اکنون می خواهیم با هم بررسی کنیم چرا ضد آفتاب کره ای از ضد آفتاب های دیگر مانند فرانسوی بهتر است. به دلایل:

◘خلاقیت و نو آوری در تولید ضد آفتاب

یکی از نقاط قوت کره ها، خلاقیت و نوآورییست. یک محصول یا کالایی که در کره جنوبی تولید می گردد را به ندرت می توان پس از گذشت 5 سال مجدد در بازار کره عین آن را پیدا کرد. چرا که کره ای ها اهل تنوع و تغییر و خلاقیت هستند و دائماً در حال تولید و تجربه ی محصولات جدید با بسته بندی های جدید می باشند. این در حالیست که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی حتی، از روش های سنتی و به شیوه ی قبلی محصولات خود را تولید می نمایند.
به عنوان مثال در زمینه محصولات مراقبتی از پوست، در کشورهای غربی هنوز به صورت سنتی آن یعنی کرم، لوسیون و سرم تولید و عرضه می گردد. اما در کشورهایی مانند کره جنوبی برای درمان بهتر پوست از روش های مختلفی و حتی فرمول های جدیدی محصولات مراقبت از پوست را تولید می نمایند. مثلاً انواع کرم های ژلی یا میست های آبرسان صورت را با فرمول های جدید به بازار عرضه می نمایند که با توجه به شرایط جدید جوی با پوست افراد سازگاری داشته باشد. نکته ی دیگری که در تولید کرم های ضد آفتاب کره ای خیلی به چشم می خورد، بسته بندی های فانتزی و جذاب آن هاست. خیلی از محصولات مراقبت از پوست فرانسوی یا هر کشور اروپایی و آمریکایی شاید سال ها به شکل اولیه خود تولید شوند.در حالی که محصولات کره ای مانند کرم ضد آفتاب کره ای با بسته بندی های جدید و فانتزی حتی کارتونی دیگر برای فرد کسل کننده نیست و در هنگام مصرف جذابیت نیز دارد.

معرفی 5 تا از بهترین ضدآفتاب های کره ای که حتما باید استفاده کنید 2

◘بهره گیری از مواد طبیعی و گیاهی در ساخت ضد آفتاب

بهترین ضد آفتاب کره ای کرمیست که بر پایه ی آب و مواد گیاهی تولید شده است. زمانی که می گوییم کرمی بر پایه آب است یعنی درصد چربی در آن تقریباً صفر است و از ترکیبات گیاهی که برای پوست نه تنها مضر نیستند بلکه خاصیت درمانی نیز دارند، در آن ها استفاده شده است. کره ای ها که از دیرباز تاکنون زندگی خود را بر پایه ی مواد گیاهی بنا نهاده اند و بسیار کمتر از مواد شیمیایی در زندگی روزمره خود استفاده می کنند، کرم های ضد آفتابی را تولید می نمایند که از ترکیبات گیاهی همچون عصاره شیرین بیان، جینسینگ، کلاژن حلزون و... استفاده شده است.
این یک تبلیغات نیست. شما با یک بار استفاده از کرم ضد آفتاب کره ای متوجه تفاوت آن با سایر کرم های ضد آفتاب خواهید شد. بیشتر محصولات مراقبت از پوست کشورهای اروپایی مثلاً فرانسه که بسیار معروف می باشند، بر پایه ی مواد شیمیایی بوده و محصولاتی را تولید می نمایند که شاید برای همه ی پوست ها مناسب نباشد. البته این دلیلی بر نامرغوب بودن آن ها نیست بلکه منظور ما اینست که افرادی که از پوست حساسی برخوردار می باشند باید از محصولات گیاهی استفاده کنند. چرا که هر آنچه در طبیعت وجود دارد خاصیت سازگاری بیشتری را با پوست انسان دارا می باشد.

◘توجه به سد دفاعی پوست

کره ای ها اساساً نسبت به مراقبت از پوست نگاه متفاوتی نسبت به فرانسوی ها دارند. آن ها معتقدند برای حل کردن یک مشکل، نباید مشکل دیگری را به وجود آورد. بسیار شنیده اید که می گویند مصرف یک داروی شیمیایی درست است که بیماری شما را برطرف می کند ولی به قسمت دیگری از بدن شما آسیب وارد می نماید که این آسیب در دراز مدت می تواند دردسرساز باشد. در خصوص پوست صورت نیز همین موضوع صدق می کند. کره ای ها معتقدند برای درمان و مراقبت از پوست نباید سد دفاعی پوست را از بین برد.
منظور از سد دفاعی اینست که پوست به تنهایی قابلیت محافظت از خود را تا حد زیادی دارد و شما برای کم نشدن این سد دفاعی از محصولات مراقبت از پوست استفاده می نماید. به همین علت کره ای ها محصولاتی را تولید می نمایند که در فرمولاسیون آن ها PH کمتری وجود داشته باشد تا به پوست های حساس آسیبی وارد نسازد. این درحالیست که در محصولات مراقبت از پوست فرانسوی موضوع اصلی حل یک مشکل خاص است و چندان با سد دفاعی پوست کاری ندارند. همین امر در تولید کرم ضد آفتاب کره ای سبب می شود تا از ترکیبات ملایم تری نسبت به محصولات غربی استفاده کنند. به کارگیری مواد فعال در مقادیر زیاد می تواند برای پوست بسیار مضر باشد و کره ای ها از ترکیبات ملایم و طبیعی برای رفع این مشکل استفاده می نمایند. البته به کارگیری مواد ملایم به معنی اثربخشی کم نیست بلکه تأثیرپذیری خود را در دوره ی درمانی مشخص دارند.

◘روتین مراقبتی پوست

این روزها استفاده از شبکه های اجتماعی در هر کاری حرف اول را می زنند و هر آنچه که بخواهید را می توانید در آنجا پیدا نمایید. اگر گذری به اینستاگرام زده باشید فیلم های بسیاری از روتین های مراقبت از پوست کره ای ها دیده اید و شاید برایتان جالب باشد که چقدر محصولات متفاوت و متنوعی را برای مراقبت از پوست خود استفاده می کنند. شاید هم از نظر برخی این میزان استفاده از محصولات مراقبت از پوست در طول روز زمان بر و خسته کننده باشد اما اگر به دنبال پوستی شفاف و زیبا هستید باید مانند کره ای ها بدانید که این کار ارزش زمان گذاشتن را دارد. اغلب محصولات مراقبت از پوست فرانسوی شامل سه بخش شست و شو، آبرسانی و کرم ضد آفتاب می شود درحالی که محصولات روتین مراقبت از پوست کره ای شامل مواردی همچون شوینده های روغنی صورت، شوینده های فومی، پدهای لایه بردار، تونر، اسانس، سرم، ماسک های ورقه ای، کرم دور چشم، مرطوب کننده، ماسک لب و ... می شود. البته استفاده از هرکدام بنا به تجویز پزشک و یا مشاور پوست باید صورت گیرد. به طور کلی در کره روتین مراقبت از پوست بسیار دقیق تر و منظم تر از کشورهای غربی و اروپایی می باشد.

معرفی 5 تا از بهترین ضدآفتاب های کره ای که حتما باید استفاده کنید 3

5 تا از بهترین ضدآفتاب های کره ای

کرم های ضد آفتاب کره ای به دلیل این که بر پایه آب و گیاه بوده تقریباً برای تمامی پوست ها مفید است. یک کرم ضد آفتاب کره ای از ویژگی هایی همچون بسته بندی متنوع و فرمولاسیون جدید برخوردار می باشد.کرم های ضد آفتاب کره ای که این روزها بسیار ترند شده اند دارای برندهای مختلفی هستند و شاید بسیاری از آن ها برای شما نا آشنا باشند. به همین منظور ما 5 مورد از بهترین ضد آفتاب کره ای را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با مشورت گرفتن از پزشک متخصص پوست یا مشاور محصولات مراقبتی هر کدام را که مناسب پوست شما می باشد استفاده نمایید.

◘ضد آفتاب شانگپری بیرنگ

ضد آفتاب شانگپری کرم ضد آفتاب کره ای با قدرت آبرسانی بالا و حفظ قابلیت ارتجاعی پوست است. این ضدآفتاببرای انواع پوست به خصوص پوست های حساس بسیار مناسب می باشد.

◘ضد آفتاب بیوتی آف جوسئون

قابلیت محافظت کامل از پوست و جلوگیری از پیری زودرس را دارد. همچنین از ایجاد لک جلوگیری می کند. از بافتی بسیار سبک و قدرت جذب بالا برخوردار می باشد.

◘ضد آفتاب آلوئه ورا کوزارکس

هیچ رد سفیدی از خود به جای نمی گذارد. جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه، رطوبت رسانی فوق العاده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی از ویژگی های مخصوص این کرم ضد آفتاب است.

◘ضد آفتاب استیکی توکوبو

بافتی سبک و با جذبی سریع مهم ترین خصوصیت این کرم ضد آفتاب است. همچنین از ایجاد لک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

◘ضدآفتاب اسکین 1004 سنتلا

یک کرم ضد آفتاب کره ای غیر شیمیایی می باشد که آبرسانی فوق العاده ای داشته و از پوست شما در برابر اشعه خورشید محافظت می نماید. پوست شما را همیشه مرطوبنگه می دارد.

خرید اینترنتی ضد آفتاب خارجی اصل

خرید اینترنتی ضدآفتاب خارجی اصل کار دشواری نیست. برای این کار باید از فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مانند ماکیاژ خرید کنید. سایت ماکیاژ به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع کرم های ضد آفتاب را عرضه می نماید. برای خرید بهترین ضد آفتاب کره ای می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/