مدیکسو مدیکسو
بهترین کرم پوستی ضد چین و چروک

بهترین کرم پوستی ضد چین و چروک

جدیدترین فرمولاسیون کرم صورت برای چروک، لک و دور چشم

در سال های اخیر روتین پوستی به سمت داشتن چند محصول سوق داده میشد که مدتی است این جریان قطع شده و به خانم ها توصیه می شود از حداقل تعداد محصول مراقبت از پوست در روتین خود استفاده کنند. صنعت آرایش و زیبایی در دنیا همواره از شما می‌خواهد هر ماه مبلغ زیادی برایمحصولاتپوستی خود هزینه کنید، در حالی که در واقع تنها یک ویتامین برای پوستتان کافی است ومراقبت از پوست نباید پیچیده باشد!

فقط 1 محصول لکه های پیری و چین و چروک هایدور چشم را هدف قرار می دهد و که در کنار آن به روشن شدن و سفت شدن پوست کمک می کند. پیشرفت‌های علمی در زمینه پوست این امکان را فراهم کرده است که بدون نیاز به رفتن به مطب پزشک و پرداخت هزینه های بالای درمانی، به نتایج بهتری برسید. اخیراً طبق جدیدترین گزارش تحقیقاتی که در Hallmark اعلام شد، یک شرکت جدید به نام Vibriance توانسته طی تحقیقات طولای مدت بر روی زنان بالای 50 سال نتایج مهمی را به ارمغان آورده. در ادامه با مشخصات این محصول آشنا می شویم.

1. جایگزین چندین محصول دیگر می شود

وقتی از سرم Vibriance Super C استفاده می‌کنید، نیاز به استفاده از چندین محصول مراقبت از پوست مانند کرم چین و چروک، کرم گردن، کرم دور چشم و غیره را از بین می‌برید. با استفاده از این سرم می‌توانید تمامی نیازهای پوستی خود را فقط بایک محصولرفع کنید و روتین مراقبت از پوست خود را به یک مرحله ساده تبدیل کنید.

2. لکه های پیری روی پوست کاهش می دهد

سرم Vibriance Super C می‌تواند به شما کمک کند تا لکه‌های پیری که روی پوست ظاهر می‌شوند را کاهش دهید. این لکه‌ها بخش‌هایی از پوست هستند که ممکن است در صورت، بازوها و دست‌ها ظاهر شوند و این سرم دارای مواد فعالی است که می‌تواند این لکه‌های آزاردهنده را بهبود بخشد.

بهترین کرم پوستی ضد چین و چروک 2

3. چین و چروک را کاهش می دهد

با افزایش سن، سطح کلاژن تولیدی بدن نیز کاهش می یابد، این باعث می شود پوست شما شروع به نازک شدن کند و چین و چروک ها برجسته تر به نظر برسند.

4. به سرعت متوجه نتایج خواهید شد

در عرض چند روز نتایج قابل توجهی خواهید دید. از آنجایی که اغلب خود را در آینه نگاه می کنید، توصیه می کنیم یک عکس «قبل» بگیرید تا بزودی از عکس «بعد» خود شگفت زده شوید.

5. رنگ پوست را روشن می کند و پوست را سفت می کند

یکی از اولین چیزهایی که خانم ها بعد از استفاده از سرم Vibriance Super C متوجه می شوند این است که به پوست شما درخشندگی سالم می بخشد.اولین باری که از آن استفاده می کنید ممکن است متوجه شوید که پوست گردنسفت‌تر به نظر می‌رسد.

بهترین کرم پوستی ضد چین و چروک 1

مشخصاتسرم Vibriance Super C

این محصول متشکل از یک عصاره منحصر به فرد ویتامین C است که در مطالعات نشان داده شدهکه نتایج بسیار بهتری نسبت به ویتامین C استاندارد دارد.با افزودن هیالورونیک اسید، ویتامین‌های B5، ویتامین E و دیگر مواد مغذی پوستسرم Vibriance Super C بدست آمد. این سرم چند منظوره عالی برای انواع حساس پوست‌ها مناسب استکه مواد مغذی پوست را فراهم می‌کند و همزمان نتایج قابل توجهی دارد. این سرم تایید شده توسط متخصص‌های پوست می باشد که استفاده روزانه از این سرم توصیه می شود که با بهترین مواد طبیعی و علم عظیمی تهیه شده است و به پوست شما آرامش و شادابی می‌بخشد!

چه زمانی نتیجه ی قابل توجهی مشاهده خواهید کرد؟

از زمان تأسیس رسمی Vibriance در سال 2015، بیش از 100000 زن روال مراقبت از پوست خود را با سرم Vibriance Super C ساده کرده اند. در عرض چند روز نتایج قابل توجهی خواهید دید. از آنجایی که اغلب خود را در آینه نگاه می کنید، توصیه می شود یک عکس "قبل از استفاده" بگیرید تا بزودی از عکس "بعد از استفاده" خود شگفت زده شوید.

بهترین کرم پوستی ضد چین و چروک 3

نظرات مشتریانسرم Vibriance Super C

1- مناین احساس را داشتم که اگر این کار نمی کرد، هیچ چیز درست نمی شد. بنابراین بلافاصله آن را روی چشمانم مالیدم. بافتش عالی بود و جذب پوستم شد. خیلی روغنی نبود.صبح روز بعد وقتی از خواب بیدار شدم واقعاً انتظار نداشتم که هیچ تفاوتی ببینم ولی خوب بود. با استفاده از سرم های دیگر معمولا بعد از یک روز هیچ چیزی اتفاق نمی افتد. در واقع، تعجب نمی‌کنم اگر هفته‌ها طول بکشد تا تفاوتی را ببینم (اگر اصلاً تفاوتی ببینم). اما این سرم متفاوت عمل کرد.زیرا هفته ها طول نکشید. در واقع، حتی یک هفته هم طول نکشید. روز بعد که بعد از استفاده از سرم از خواب بیدار شدم، متوجه شدم چشمانم بسیار کمتر خسته به نظر می رسند. پسپوست من کمی روشن‌تر و صاف‌تر به نظر می‌رسید. هرچند تغییرات چندان چشمگیر نبودند، اما من تفاوتی را احساس کردم که مدت‌ها به آن عادت نداشتم.

2- نتایج استفاده از این سرم روی پوست منفقط پس از دو روز بود! در آن لحظه، احساس هیجان و شادی می‌کردم. امیدی به زندگی از نو برایم ایجاد شده بود. چون اگر تنها دو روز طول کشید تا تغییرات را مشاهده کنم، فکر کنید چه اتفاقی بعد از یک یا دو هفته می‌افتد.پوست تیره من ناپدید شد. پف زیر چشمم تقریباً به طور کامل از بین رفت. واقعاً نمی‌توانستم باور کنم. به نظر می‌رسید که یک زندگی جدید به من برگشته است.از افراد غریبه و حتی پزشکم تعریف‌های زیادی دریافت کردم، حتی قبل از آنکه به عکس قبل و بعد من نگاه کنند می‌گفتند من بیست سال جوان‌تر به نظر می‌رسم و خیلی کمتر بدخلق به نظر می‌آیم. این واقعیت باعث شده که من به خودم بیشتر اعتماد کنم و احساس کنم که از دیدگاه ظاهری جذاب‌تر هستم. خانواده و دوستانم هم این تغییر را متوجه شدند و فکر می‌کردند که شاید بهترین خواب‌ها را دارم! البته در ابتدا فکر نمی‌کردم که اینتغییر خیلی بزرگ باشداما اینکه دیگر کسی به من نگوید چقدر خسته به نظر می‌رسیدم، یک تحسین بزرگ برایم بود. هر بار که در آینه خودم را می‌بینم، نمی توانستم لبخند بزنم و احساس می‌کنم که از یک ماجراجویی در زمان بازگشته‌ام.

3- اعتماد به نفسم در هر زمانی بالاست! دوباره احساس می‌کنم که واقعاً خودم هستم.

سوالات متداول

این سوال پیش می‌آید که آیا برای شما هم موثر است؟

به صراحت باید بگویم که نمی‌توانم با صد در صد اطمینان بگویم که چنین خواهد شد. اما اگر برای مدت زیادی با آن چروک های ناخوشایند زیر چشم دست و پنجه نرم می‌کنید و هیچ چیز دیگری جواب نداده است به شدت توصیه می‌کنم این سرم را امتحان کنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/