مدیکسو مدیکسو
با شلوار بگ و نیم بگ چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار بگ و نیم بگ چه کفشی بپوشیم؟

شلوار بگ و شلوار نیم بگ از انواع مدل شلوارهایی هستند که انتخاب کفش مناسب آنها هنوز موجب سردرگمی است. الگوی گشاد این شلوارها باعث وسواس در انتخاب کفش برای استایل کردن با این مدل شلوارها شده است. اما همین آزاد بودن شلوارهای بگ و نیم بگ این فرصت را می دهد که با انواع مدل های کفش استایل شوند. در ادامه با خواندن این مقاله متوجه می شوید که کفش مناسب شلوار بگ جین یا شلوار نیم بگ جین کدام است و برای استایل هار سمی و غیررسمی باید از چه مدل کفشی استفاده کنید.

شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ و نیم بگ از مدل شلوار های جین و کتان است(هستند ) که طرفداران زیادی دارد(دارند) که در کمد همه ی بانوان مشاهده می شوند. این دو شلوار تفاوت هایی نیز از لحاظ ظاهری دارند. شلوار بگ زنانه از بالا گشاد تر است و به شلوار راسته نزدیک می باشد. در حالی که شلوار نیم بگ زنانه کمی تنگ تر از شلوار بگ می باشد. برای تولید این دو از انواع پارچه کتان و جین و نخی و پلی استر استفاده می شود. استایل کردن با شلوار بگ و نیمه بگ زنانه به سادگی انجام می شود.

با شلوار بگ و نیم بگ چه کفشی بپوشیم؟ 1

چه کفشی با شلوار بگ و نیم بگ بپوشیم؟

این سوالی است که اغلب طرفداران شلوار بگ و نیم بگ هنگام استایل کردن ذهنشان را مشغول می کند. در این قسمت سعی داریم انواع مدل های کفش مناسب شلوار بگ و نیم بگ را به شما معرفی کنیم.

ست کردن کفش اسپادریل با شلوار نیم بگ

کفش اسپادریل یک کفش تابستانه زنانه است که استفاده زیادی در فصل بهار و تابستان دارد. بهترین انتخاب شلوار برای این کفش شلوار جین زنانه نیم بگ می باشد. جنس این کفش از نخ و کتان است و وزن کم آن باعث شده تا یکی از کفش های راحت برای استفاده روزمره و بهاری باشد.

ست کردن کتونی نیوبالانس 530 با شلوار بگ

کتونی نیو بالانس 530 یک گزینه عالی برای ست کردن با شلوار بگ زنانه است. اکثر افرادی که شلوار بگ را می پسندند این کفش را در کمد خود دارند. رنگ بندی این مدل کفش متنوع است که در صورت تمایل با رنگ ها ی تیره شلوار بگ قابل ست شدن می باشند.

ست کردن کتونی نایکی پگاسوس 39 با شلوار بگ

نایکی پگاسوس 39 طراحی بسیار ساده ای دارد که در طرح بندی شلوغ آن گم نخواهید شد. از سری خصوصیات این کفش که آن را برای ست کردن با شلوار بگ زنانه مناسب کرده است می توان به راحت بودن آن برای ورزش و پیاده روی های طولانی اشاره نمود. همچنین وزن سبکی که این کفش دارد شما را مجاب می کند تا برای روزمرگی خود از کفش نایکی پگاسوس 39 استفاده نمایید.

با شلوار بگ و نیم بگ چه کفشی بپوشیم؟ 2

ست کردن کفش آدیداس کلودفوم نوا با شلوار بگ

طراحی ساده و شیک این کتانی باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. از جمله کفش های راحت برای استفاده روزمره با شلوار بگ و نیم بگ کفش آدیداس کلودوفوم نوا می باشد. این کفش رنگبندی زیادی ندارد و در دو رنگ مشکی و سفید در بازار وجود دارد. در صورتی که تمایل داشته باشید از شلوار بگ و کتانی ادیداس کلودوفوم در ساعات زیاد یا پیاده روی های طولانی استفاده نمایید جای نگرانی وجود نخواهد داشت. به دلیل این که کفش آدیداس کلودوفوم دارای کفی طبی ضد تعریق و بافت پوششی تنفس پذیری است.

ست کردن کتونی جردن رترو 4 آف با شلوار بگ و نیم بگ

یکی دیگر از مدل کفش های راحت برای استفاده روزمره با شلوار بگ و نیم بگ می توان کتونی جردن رترو 4 دانست. از مدل های شلوغی است که طراحی آن شما را جذب خود می کند. رنگ بندی این مدل کتونی روشن است که می توانید به راحتی با شلوار های بگ و نیم بگ آبی روشن و خاکستری ست کنید. گردش هوای مناسب از جمله ویژگی های مثبت این مدل کفش است که آن را برای پیاده روی مناسب می کند.

ست کردن دیور والکن با شلوار بگ و نیم بگ

یک طراحی ساده با لژ کوتاه و طراحی منحصر بفرد بند ها از ویژگی های ظاهری این کتانی است. هارمونی رنگ سفید و سیاه که به زیبایی تمام خود را در این مدل به نمایش گذاشته اند باعث شده تا از انتخاب های اولیه هر شخصی برای استفاده در مهمانی و دورهمی های دوستانه باشد. شلوار جین و کتان بگ در صورتی که از رنگ های روشن آبی و خاکستری باشد برای ست کردن با این کتانی مناسب هستند.

ست کردن نایکی ایر جردن 1 با شلوار نیم بگ

جردن از کتانی های ساقدار است و از پر فروش ترین مدل هایی است که معمولا برای استایل خیابانی از آن استفاده می شود. این کتانی نیز از گزینه های مناسب با شلوار نیم بگ زنانه می باشد. رنگ بندی این کتانی سفید مشکی و سفید خاکستری است. در صورت تمایل می توان با شلوار کتان یا جین خاکستری و سفید یا مشکی ست کرد.

ست کردن ادیداس استن اسمیت با شلوار نیم بگ

کتونی معمولی که شاید بسیاری از ما آن را در مغازه ها مشاهده کرده باشیم. این کتانی بسیار مناسب ست کردن به همراه شلوار جین زنانه نیم بگ می باشد. از ویژگی هایی که این کفش دارد مقاوت آن در برابر تغییر رنگ بوده و با خیال راحت می توانید برای روزمرگی و محیط کار و محیط های آموزشی استفاده کنید.

با شلوار بگ و نیم بگ چه کفشی بپوشیم؟ 3

ایده های استایلی برای شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ

برای یک استایل غیررسمی

شلوار بگ را با یک تیشرت ساده یا تاپ راحت و یک جفت کفش اسپرت ست کنید. برای بیرون از منزل نیز مانتو های جلوبسته تابستانه و بهاره به همراه شلوار بگ که تناژ روشنی داشته باشد برای استایل کردن در این روزهای سال مناسب است. این استایل اغلب برای انجام کارهای روزمره بیرون از منزل مناسب می باشد.

برای یک استایل شیک و مجلسی

شلوار بگ را با یک بلوز ساده و مجلسی و یک جفت پاشنه بلند ست کنید. تفکر بسیاری از ما این است که نمی توانیم از کفش مجلسی برای ست کردن با شلوار جین استفاده کنیم که یک تصور کاملا اشتباه است. کفش ها ترمه دوزی یا مکرومه بافی شده به همراه شلوار بگ پنبه ای از ست های ترند امسال می باشد. می‌توانید از یک کیف یا جواهرات ساده نیز استفاده کنید.

برای یک استایل زمستانی

شلوار بگ را با یک پلیور و یک جفت بوت ست کنید. شلوار جین بگ و شلوار کتان بگ از انتخاب هایی است که برای فصل سرد سال مناسب می باشد. این شلوار ها به همراه ژاکت طرح دار و شال پشمی نرم به همراه یک جفت کتانی استایل می شود.

شلوار نیم بگ

برای یک استایل غیررسمی

شلوار نیم بگ زنانه را با یک تیشرت گرافیکی بلند و یک جفت صندل ساده استایل کنید. برای استایل غیر رسمی معمولا رنگ بندی متضاد و شلوغ استفاده می شود. شما به راحتی و بدون فکر کردن می توانید از تیشرت و مانتو های بلند با تناژ روشن به همراه شلوار نیم بگ نخی یا کتانی برای خلق یک استایل غیررسمی استفاده کنید. برای استفاده از کفش نیز اگر استایل شما برای روزمرگی باشد پیشنهاد ما انتخاب کفش اسپادریل می باشد.

برای یک استایل تابستانی

صندل های راحت تابستانه و کتانی های ساده و با تنفس پذیری بالا به همراه شال نخی وال یک انتخاب ساده و کم هزینه برای استایل با شلوار بگ نخی است. اگر از دسته افرادی هستید که ساعات طولانی بیرون از منزل مشغول فعالیت می باشند یک استایل ازاد و خنک بهترین گزینه برای شما است. مانتو های جلو باز لنین که ترند امسال بوده اند نیز انتخاب مناسبی برای این ست تابستانه هستند.

نتیجه گیری

شلوار بگ و نیم بگ ظاهری ساده و یک دست دارند و انتخاب راحتی برای استایل های رسمی و غیررسمی هستند. شما می توانید شلوار جین زنانه بگ را هم در محیط کار و هم محیط آموزشی استفاده کنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/