مدیکسو مدیکسو
انواع استایل با شلوار پارچه ای

انواع استایل با شلوار پارچه ای

مد و پوشاک همیشه در کنار یکدیگر مطرح می شدند. تیپ با شلوار پارچه ای یکی از آن مواردی بوده که از گذشته های دور در لیست مد قرار داشته است. شلوار های پارچه ای در مدل های اولیه بسیار ساده و بدون طرح بودند ولی امروزه به لطف وجود طراحان خوش ذوق و باسلیقه در مدل های جدید و متنوعی تولید و عرضه می گردند. این تنوع باعث شده تا در استایل های مختلف بتوان شلوار پارچه ای متفاوتی را استفاده کرد. در این مقاله ما قصد داریم انواع استایل زنانه با شلوار پارچه ای و انواع استایل مردانه با شلوار پارچه ای را برای شما بگوییم. با مدیکسو باشید.

انواع استایل با شلوار پارچه ای 1

انواع استایل با شلوار پارچه ای

جنس، مدل و رنگ شلوار پارچه ای آیتم هایی هستند که هنگام ست کردن انواع استایل زنانه با شلوار پارچه ای و انواع استایل مردانه با شلوار پارچه ای، باید آن ها را در نظر گرفت. چرا که هر لباسی مخصوص مکانی خاص است. شما نمی توانید با شلوار گرمکن وارد مجلس یا مهمانی شوید. همینطور هم با کت و شلوار یا یک لباس مجلسی نمی توانید به پیاده روی بروید. شلوار پارچه ای از آن جا که در اصالت آن رسمیت نهفته است، ممکن است بسیاری نتوانند شلوار پارچه ای را در استایل های مختلف خود ترکیب نمایند. از این رو ما در این بخش از مقاله پیشنهاداتی را برای تیپ شلوار پارچه ای با چند استایلی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد را آورده ایم که عبارتند از:

◘استایل رسمی

استایل رسمی با شلوار پارچه ای شاید راحت ترین نوع استایل ها باشد. چرا که وقتی اسم شلوار پارچه ای را می شنویم یاد تیپ و استایل رسمی میافتیم. جنس شلوار پارچه ای که برای استایل رسمی در نظر دارید بسیار مهم است. چون در استایل رسمی شما نمی توانید یک شلوار لینن بپوشید چرا که اساساً همخوانی با استایل شما نخواهد داشت. بانوان می توانند از پارچه های کرپ که کمی ضخیم بوده و ایست دار می باشد استفاده نمایند. به این صورت که بسته به رنگ لباسی که مد نظر دارید می توانید یک شلوار کرپ نیمه راسته که نه تنگ است و نه گشاد، برای خود در نظر بگیرید.
رنگ شلوار پارچه ای با جنس کرپ می تواند از بین سه رنگ مشکی، طوسی یا نوک مدادی انتخاب شوند. دلیل آن هم اینست که این رنگ ها خنثی هستند و به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند. جنس شلوار پارچه ای و کت همراه آن کرپ، به علاوه یک شومیز حریر یا کرپ حریر تیپ شما را کاملاً رسمی می نمایند. برای انتخاب کفش با شلوار پارچه ای، کفش پاشنه بلند و کیف مشکی را در نظر بگیرید. اکسسوری با شلوار پارچه ای نیز زیبا خواهد شد. زیورآلات طلایی رنگ و ظریف تکمیل کننده ی استایل شما می باشند.
آقایان اما باید جنس شلوار پارچه ای را در استایل رسمی از جنس های فاستونی یا گاباردین که مخصوص کت و شلوارهای رسمی می باشد انتخاب نمایند. معمولاً مدل شلوار پارچه ای کلاسیک و برای استایل رسمی با کت هم رنگ آن جذاب می شود چرا که اصولاً کت و شلوارهای رسمی مردانه یک رنگ و ست می باشند. البته در برخی مدل ها، طراح برند شلوار پارچه ای و کت آن به گونه ای کت و شلوار را طراحی کرده است که یا رنگ متفاوتی دارند یا یکی طرح دار و دیگری ساده می باشد. کفش با شلوار پارچه ای نیز برای آقایان کفش های بنددار کاملاً رسمی بهترین انتخاب است. فقط ساعت بند استیل فراموش نشود که مهم ترین اکسسوری استایل رسمی آقایان می باشد.

◘استایل کاری

در استایل کاری علاوه بر این که همه چیز باید رنگ و بوی جدیت و کاری داشته باشد، باید ظاهری جذاب و زیبا داشته باشید تا کسل کننده نشوید. برای این منظور بانوان می توانند از شلوار پارچه ای فاستونی در هوای سرد و شلوار پارچه ای لینن در هوای گرم برای استایل کاری استفاده نمایند. مدل شلوار پارچه ای برای استایل کاری بانوان بهتر است راسته که کمی گشاد می باشد انتخاب شود. همچنین از یک مانتو کتی کوتاه با یک شومیز یقه شکاری می توانید برای قسمت های دیگر استایل خود استفاده نمایید. رنگ و جنس شلوار پارچه ای در استایل کاری بهتر است با مانتو یکی باشد. کیف و کفش کتانی مشکی یا طوسی انتخاب های خوبی هستند.
استایل مردانه با شلوار پارچه ای در ست کاری همان پارچه ی فاستونی یا اگر می خواهید راحت تر باشید پارچه ی لینن یا کتان انتخاب های خوبی هستند. پیراهن سفید، طوسی، آبی کم رنگ، یشمی و یا سورمه ای بهترین گزینه ها برای استایل کاری آقایان می باشند. کفش کتانی یا کالج طوسی به همراه یک ساعت اسپرت اتمام کننده ی استایل کاری می باشد.

◘استایل مهمانی

جنس شلوار پارچه ای بانوان برای استایل مهمانی کمی سلیقه ایست. یعنی بستگی به نوع مهمانی و افراد داخل مهمانی می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی جنس شلوار پارچه ای زنانه برای مهمانی بهتر است از بین پارچه های کرپ، فاستونی و یا برخی مدل های پارچه ی ژاکارد که ظریف تر است استفاده کنید. مدل شلوار پارچه ای نیز می تواند راسته از بالا گشاد و یا دمپا گشاد باشد. اما برای رنگ شلوار پارچه ای اگر می خواهید خیلی خاص باشید از پارچه های طرح دار ژاکارد می توانید استفاده کنید و در غیر این صورت پارچه های تک رنگ که با شومیز طرح دار کرپ حریر بتوانید ست کنید. کیف و کفش پاشنه دار مشکی یا طوسی به همراه زیورآلات سایز متوسط تکمیل کننده ی استایل می باشند.
مدل شلوار پارچه ای برای آقایان از مدل های کلاسیک و یا اسلیم فیت بلند مناسب می باشد. در استایل مهمانی رنگ شلوار پارچه ای آقایان می تواند تک رنگ یا چهارخانه و یا راه راه باشد. اگر می خواهید خیلی رو مد باشد می توانید مدل چهارخانه را انتخاب کنید که چند سالیست بسیار ترند شده است. رنگ های سورمه ای، طوسی، خاکی و سبز پررنگ از جمله رنگ های متداول برای شلوار پارچه ای مردانه است. پیراهن سفید یا آبی کم رنگ به همراه کفش کالج بدون بند مشکی و کمربند و ساعت بند چرمی مشکی استایل مردانه با شلوار پارچه ای شما را کامل می کند.

◘استایل دوستانه

تیپ با شلوار پارچه ای برای استایل دوستانه خانم ها می تواند از جنس های لینن و کتان انتخاب شود. شما در جمع دوستانه نباید احساس معذب بودن داشته باشید، بنابراین شلوارهای لینن یا کتان که تنگ و چسبان نیز نباشد مانند مدل های قد نود گزینه های خوبی هستند. مانتو کوتاه تا زیر باسن به همراه یک تیشرت یا شومیز آستین کوتاه یا آستین سه ربع یقه گرد برای این مدل مناسب می باشند. برای کفش با شلوار پارچه ای در این استایل می توانید از بین کفش های کالج یا کتانی یکی را انتخاب نمایید. کیف نیز بهتر است هم رنگ کفش انتخاب شود تا نامرتب به نظر نرسید. همچنین از اکسسورهایی که از سنگ ساخته شده اند نیز می توانید برای زیباتر شدن استایل خود استفاده نمایید.
مدل شلوار پارچه ای مردانه برای استایل دوستانه اگر از دو مدل اسلیم فیت کوتاه یا پیله دار انتخاب شوند، استایل شما را خاص جلوه می دهد. مدل های مردانه اسلیم فیت کوتاه و پیله دار طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته است. رنگ شلوار پارچه ای نیز می تواند از تناژهای تیره یا روشن انتخاب گردد که بسته به فصلیست که در آن قرار دارید. پیراهن های مردانه آستین کوتاه یا آستین بلندی که بتواند آستین هایش را تا بزنید به رنگ سورمه ای، سفید، نسکافه ای، سوسنی، آبی و رنگ های پاستلی برای این استایل مناسب می باشند. انواع کفش های کتانی یا کالج نیز تکمیل کننده هستند.

◘استایل کژوال

استایل کژوال با شلوار پارچه ای شاید کمی عجیب به نظر برسد و گمان کنید که بیشتر مناسب افراد سالخورده می باشد. اما سخت در اشتباهید. این تصور به این دلیل است که مادران و پدران ما همیشه شلوارهای پارچه ای پوشیده اند و ما فکر می کنیم که اگر در استایل کژوال یا روزمره ی خود شلوار پارچه ای بپوشیم خیلی سن خود را بالا برده ایم. با ما باشید تا یک استایل کژوال با شلوار پارچه ای جوان پسند به شما معرفی نماییم.
خانم ها می توانند جنس شلوار پارچه ای خود را بسته به فصل از بین پارچه های کرپ کش، نخ کش، لینن، شانتون کرپ یا شانتون نخ انتخاب نمایند. این پارچه ها علاوه بر قیمت مناسب تر، به خاطر حالت کش دار بودن یا آزاد بودن آن ها بسیار راحت می باشند و برای استایل کژوال خیلی مناسب هستند. مدل شلوار پارچه ای را نیز می توانید از بین مدل های کلاسیک، قد نودی یا راسته انتخاب نمایید. این مدل ها هرکدام بسته به نوع پوشش و سلیقه ی شما می تواند انتخاب های خوبی باشند. یک تیشرت ساده و تک رنگ به همراه مانتو تا بالای زانو تک رنگ و یک شال طرح دار در کنار کفش راحتی و طبی و یک کیف ساده استایل کژوال شما را کامل می کنند.
آقایان نیز می توانند جنس شلوار پارچه ای خود را بسته به فصل از بین پارچه های فاستونی ضخیم یا ظریف، لینن یا کتان انتخاب نمایند. پیراهن های مردانه چهارخانه یا تک رنگ دارای برش و دوخت از رو برای کم کردن سادگی استایل بسیار گزینه های خوبی می باشند. کفش کتانی یا طبی به همراه ساعت بند چرمی، استایل کژوال آقایان را کامل می کنند.

انواع استایل با شلوار پارچه ای 2

با چه کفشی شلوار پارچه ای بپوشیم؟

تیپ شلوار پارچه ای از نگاه خیلی ها کاملاً رسمیست و فکر می کنند با شلوار پارچه ای نمی توانند غیر از کفش های رسمی، مدل دیگری بپوشند. این تصور صد در صد غلط است. این روزها که صنعت مد و پوشاک بسیار پیشرفت کرده در خیابان ها می بینید که خیلی ها شلوار پارچه ای خود را به همراه کتانی پوشیده اند. بله، می توان شلوار پارچه ای را با یک کتانی ست کرد بدون آن که زیبایی استایل شما را خدشه دار نماید. برای خانم ها انواع کفش های کالج، کتانی، طبی و پاشنه دار و برای آقایان انواع کفش های کتانی، کالج و رسمی یا مردانه انتخاب های خوبی می باشند. البته این موضوع که شلوار پارچه ای با کفش رسمی خیلی شیک و خاص می شود را ما منکر نمی شویم ولی می توانید خود را از داشتن شلوار پارچه ای و کفش کتانی توأمان محروم نکنید.

بهترین مدل شلوار پارچه ای برای خانم ها

اگر بخواهید یک مدل شلوار پارچه ای را به عنوان یک شلوار خاص و ویژه برای خانم ها نام ببریم می توان به شلوار کرپ راسته مدل کلاسیک اشاره کنیم که تقریباً در تمامی استایل ها می تواند جای بگیرد. چرا که مدل راسته یا کلاسیک ازجمله مدل هاییست که هیچ وقت از مد نمی افتد و همواره از زیبایی و شیکی خاصی برخوردار می باشد.

انواع استایل با شلوار پارچه ای 3

بهترین مدل شلوار پارچه ای برای آقایان

برای آقایان نیز می توان همان مدل کلاسیک را به عنوان یک مدل شلوار پارچه ای خاص نام برد که هیچ وقت از مد نمی افتد. از مزایای این شلوار می توان به مهم ترین آن یعنی پرمصرف بودن مدل اشاره کرد. آقایان می توانند شلوار پارچه ای کلاسیک خود را هم در محل کار، مهمانی، مجالس رسمی و یا حتی در استایل کژوال و دورهمی ها نیز بپوشند. بنابراین می توان از مدل شلوار پارچه ای کلاسیک را یک مدل خاص و بسیار پرکاربرد نام برد.

نکات مهم در ست کردن با شلوار پارچه ای

○ در قسمت های قبل ما به این موضوع فراوان اشاره کردیم که نیاز نیست خود را به مدل های قدیمی محدود کنید و فقط به یک یا دو مدل بسنده ننمایید. با این حال باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اساس شلوار پارچه ای برای داشتن استایلی خاص و شیک است. بنابراین هر چیزی را که دلتان می خواهد نمی توانید با آن بپوشید. برای پوشیدن شلوار پارچه ای باید وقت صرف کنید و تکه های دیگر لباس خود را به طور درست انتخاب نمایید.
○ سعی کنید جنس شلوار پارچه ای را از جنس های نخی یا خیلی سبک انتخاب نکنید. چرا که خیلی زود چروک می شوند و در قسمت پشت زانو فرم ناخوشایندی به خود می گیرند. اگر در روزهای گرم سال هستید و نمی توانید شلواری غیر از نخی بپوشید، حداقل سعی کنید مدل شلوار پارچه ای خود را از مدل های از بالا گشاد و کاملاً راسته انتخاب نمایید تا کمتر چروک شوند.
○ برای داشتن استایلی زیبا با مدل شلوار پارچه ای سعی کنید رنگ شلوار شما با سایر لباس هایتان همخوانی داشته باشد. شلوارهای پارچه ای در رنگ های بسیار و متنوعی در بازار تولید و عرضه می گردند. سعی کنید خود را تنها به رنگ مشکی محدود نکنید. امروزه رنگ های بسیار شادی در بازار وجود دارد که می توانید با توجه به استایل خود آن را ست نمایید.

جمع بندی

تیپ با شلوار پارچه ای همیشه جزو استایل های زیبا و خاص محسوب می شود. انواع شلوارهای پارچه ای را می تواند با طرح و مدل و رنگ های مختلف به همراه شومیز یا تیشرت ست کنید و از داشتن یک استایل جذاب لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/