مدیکسو مدیکسو
بهترین جنس لباس خواب

بهترین جنس لباس خواب

جنس لباس خواب چی باشه بهتره؟ لباس خواب یکی از انواع پوشاکیست که اگر از جنس مرغوبی انتخاب نشده باشد، خواب راحت را از شما سلب می کند. به تبع آن در طول روز احساس کسلی و خواب آلودگی خواهید داشت و از انجام امور روزانه خود باز خواهید ماند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت چگونه جنس مناسب لباس خواب را انتخاب کنیم؟ برای این منظور باید ابتدا با جنس های مختلف لباس خواب آشنا شوید و سپس با تکمیل اطلاعات نسبت به انتخاب و خرید لباس خواب زنانه اقدام نمایید.سایت شرق به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع مدل لباس خواب زنانه فعالیت می کند و انواع لباس خواب با پارچه نخی، ساتن، ابریشم، حریر و... را عرضه می نماید. برای خرید لباس خواب زنانه می توانید به سایت شرق مراجعه کنید.

بهترین جنس لباس خواب 1

لباس خواب چیست؟

لباس خواب در حقیقت نوعی از لباس خانگیست که برای داشتن خوابی بهتر و راحت تر، از آن استفاده می شود. لباس خواب راپیش از خواب به تن می کنند. اما دلیل استفاده از لباس خواب فقط همین نیست، بلکه مراقبت از لباس خانگی و افزایش عمر آن نیز می تواند یکی از دلایل خرید لباس خواب زنانه باشد. چرا که لباس در طول خواب چروک شده و شکل اولیه ی خود را از دست می دهد. بنابراین بسیاری از افراد برای این که همیشه لباس خانگی مرتبی داشته باشند، از لباس خواب در هنگام شب برای خوابیدن استفاده می نمایند. لباس خواب دارای جنس های مختلفیست. معروف ترین آن ها عبارتند از:

  • حریر: پارچه ای بسیار ظریف و بدن نما که در زمینه لباس خواب بیشتر خاصیت کشش جنسی دارد. بسیار خنک بوده و هوا داخل آن در گردش است.
  • حریر ژورژت: شباهت بسیاری به پارچه ی حریر دارد ولی با این تفاوت که از خاصت کشسانی نیز برخوردار می باشد.
  • نخی: یکی از خنک ترین پارچه های لباس خواب می باشد و برای روزهای گرم سال بسیار مناسب است. چرا که خاصیت جذب بالای رطوبت را دارد و تعریق شما را در طول خواب به خود جذب خواهد کرد.
  • ساتن: ازجمله پارچه های گران قیمت محسوب شده که بیشتر افراد متمول از آن استفاده می کنند. جنس آن به گونه ایست که برای روزهای گرم مناسب نمی باشد.
  • ابریشم: این پارچه نیز مانند ساتن از قیمت بالاتری نسبت به سایر پارچه ها برخوردار می باشد. بسیار لطیف و سبک بوده و می تواند برای افرادی با پوست حساس گزینه ی بسیار مناسبی باشد.
  • گیپور: بیشتر جنبه ی فانتزی دارد. با این که قیمت نسبتاً بالایی دارد، به دلیل برجسته بودن طرح آن شاید همه پسند نباشد.
  • تریکو: خاصیت کشسانی این پارچه عموماً افراد را جذب خود می کند. بیشتر الیاف آن متشکل شده از نخ و پنبه و تارهایی است که خاصیت کشسانی دارند.
  • پشم: پارچه ای ضخیم که از الیاف طبیعی بدست آمده و بسیار گرم می باشد.
  • کشمیر: مانند پارچه ی پشم از الیاف طبیعی تولید شده و برای فرار از سرما انتخاب ایده آلیست.
  • بابوس: پارچه ای که به نسبت تازه وارد بازار شده و از آن برای دوخت انواع شومیز و تونیک استفاده می شود. از جمله ویژگی های آن خنک بودن و کم چروک شدن می باشد.

بهترین جنس لباس خواب 2

چگونه جنس مناسب لباس خواب را انتخاب کنیم؟

انواع مدل لباس خواب زنانه در بازار وجود دارد که با توجه به جنس، مدل و کیفیت آن ها با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. جنس پارچه در کیفیت آن می تواند تأثیر مستقیمی بگذارد. البته این دلیل نمی شود که شما نتوانید لباس خواب مورد نظر خود را با جنسی که دوست دارید بپوشید، فقط این نکته را خاطرنشان کردیم تا بدانید اگر لباس خوابی که می خواهید انتخاب کنید از پارچه های ضعیفی می باشد، باید به نوع دوخت و کیفیت پارچه دقت بیشتری داشته باشید.
برای خرید لباس خواب زنانه باتوجه به جنس آن باید ابتدا خواسته ی خود را از لباس خواب مشخص کنید. باید ببینید که لباس خواب را برای چه موردی می خواهید. مثلاً برای این که فقط راحت و خنک باشد، یا پوست حساسی دارید و می خواهید متناسب با پوست شما باشد، یا برای زمستان و یا تابستان می خواهید لباس خواب خریداری نمایید. زمانی که هدف شما از خرید لباس خواب زنانه مشخص باشد راحت تر می تواند جنس درست را انتخاب کنید. به همین منظور در این بخش از مقاله ما هر کدام از این موارد را باهم بررسی خواهیم کرد. با ما باشید.

◘بهترین جنس لباس خواب راحتی و خنک

بسیاری از خانم ها برای این از انواع مدل لباس خواب زنانه استفاده می کنند که در هنگام خواب احساس راحتی و سبکی داشته باشند. که البته این خود به تنهایی می تواند دلیل محکمی برای استفاده از لباس خواب باشد. برای این مورد ما لباس خواب با پارچه ی ابریشم را پیشنهاد می کنیم. این پارچه خاصیت سبکی و راحتی بسیاری دارد که گویی هیچ لباسی بر تن ندارید. ضمن این که پارچه ی ابریشم بسیار خنک هم بوده و مناسب هوای گرم می باشد. البته از قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر لباس خواب ها برخوردار است که باتوجه به ویژگی های آن، ارزش این قیمت را دارد.

◘بهترین جنس لباس خواب برای افراد دارای حساسیت پوستی

خرید لباس خواب زنانه برای افرادی که پوست حساسی دارند مشکل بزرگی می باشد. چرا که این افراد هر لباسی را نمی توانند بپوشند و این خود به تنهایی معزل بزرگی برای آن ها محسوب می شود. این افراد در هنگام خواب اگر لباس مناسبی به تن نداشته باشند، مطمئناً دچار بیماری های پوستی و حساسیت های پوستی می شوند. پیشنهاد ما جهت خرید لباس خواب زنانه برای افراد دارای حساسیت پوستی یا اشخاصی که پوست حساسی دارند، استفاده از لباس خواب با جنس ابریشم یا نخ پنبه است. مهم ترین ویژگی های پارچه ی ابریشم و نخ و پنبه اینست که از الیاف کاملاً طبیعی تولید شده اند و هیچ گونه مواد پلاستیکی در آن ها بکار نرفته و از لطافت بسیار بالایی برخوارد می باشند. همین موضوع مهم ترین نکته ایست که می توان این پارچه ها را نسبت به سایر پارچه ها متمایز نماید. البته اگر شما دارای حساسیت پوستی شدیدی می باشید لباس خواب با پارچه نخی برای شما بهترین گزینه است.

◘بهترین جنس لباس خواب برای زمستان

جنس پارچه لباس خواب چی باشه بهتره؟ بهترین جنس پارچه لباس خواب در زمستان و تابستان متفاوت است. در روزهای سرد سال به دلیل سرمای هوا باید از انرژی گرمایی داخل منزل استفاده کرد. در این روزهایی که منابع طبیعی در حال تمام شدن می باشند، بهتر آن است که در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. اما چطور می توان با خرید لباس خواب زنانه در مصرف انرژی صرفه جویی کرد؟ در هنگام خواب بدن بی حرکت بوده و سرما را خیلی بیشتر حس می کند. زمانی که شما لباس خوابی ضخیم مانند پشم یا کشمیر یا در جنس های ظریف تر تریکو را پوشیده باشید، طبیعتاً به گرمای کمتری برای محیط احتیاج خواهید داشت و این می تواند قدم بزرگی در صرفه جویی انرژی باشد.

◘بهترین جنس لباس خواب برای تابستان

خرید لباس خواب زنانه مناسب به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، هم در زمستان و هم در تابستان مهم است. خصوصاً در تابستان به دلیل این که برای خنک کردن هوای محیط باید از یک سیستم سرمایشی استفاده کرد. در حالی که در زمستان می توان با کمک لباس های ضخیم مشکل سرما را برطرف نمود. اما در تابستان این موضوع متفاوت است. در تابستان شما برای خنک شدن هوا چاره ای جز روشن کردن کولر و سیستم سرمایشی نخواهید داشت. اما می توانید در هنگام خواب که بدن بی حرکت است و انرژی مصرف نمی کند و گرما نیز تولید نمی نماید، از لباس خواب با پارچه نخی استفاده نمایید تا خنک بمانید. لباس خواب با پارچه نخی علاوه بر لطیف و ظریف بودن خاصیت جذب رطوبت نیز دارد. بنابراین اگر در طول خواب شما احساس گرما کرده و دچار تعریق شوید، لباس خوابرطوبت های بدنرا از روی سطح پوست بر می دارد و سبب خنک شدن بدن می گردند.

بهترین جنس لباس خواب 3

خرید اینترنتی لباس خواب

لباس خواب از جمله لباس هاییست که باید کاملاً راحت و مناسب فصل باشد. بهترین جنس لباس خواب بسته به فصلی که در آن قرار دارید متفاوت است. برای خرید لباس خواب زنانه می توانید یکی از جنس های ابریشم، حریر، نخ، ساتن، کشمیر و .... انتخاب نمایید. سایت شرق به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع مدل لباس خواب زنانه فعالیت می کند و انواع لباس خواب با پارچه نخی، ساتن، ابریشم، حریر و... را عرضه می نماید. برای خرید لباس خواب زنانه می توانید به سایت شرق مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/