مدیکسو مدیکسو
آموزش استایل هودی با لباس های دیگر (استایل جذاب با هودی)

آموزش استایل هودی با لباس های دیگر (استایل جذاب با هودی)

هودی‌ها جزو آن دسته از لباس‌های بسیار زیبا و پرطرفداری هستند که در فصل‌های سرد سال بخصوص در فصل پاییز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از لباس‌ها با توجه به سادگی، جذابیت و راحتی در تن و... همواره طرفداران زیادی دارند. این نوع از لباس‌ها به طور معمول به مخاطبان استایل کژوال و ظاهری اسپورت و غیر رسمی می‌دهند اما به طور کلی نمی‌توان هر نوع لباس غیر رسمی را با هودی‌ها ست نمود و انجام این کار به کمی خلاقیت و سلیقه نیاز دارد. ممکن است که شما نیز از خود بپرسید هودی را با چه لباس هایی ست کنیم؟ در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیکسو، مجله اینترنتی مد و استایل همراه باشید.

آموزش استایل هودی با لباس های دیگر (استایل جذاب با هودی)1

اشتباهات رایج در پوشیدن هودی

قبل از اینکه بخواهیم درمورد راهنمای جامع برای داشتن استایل جذاب با هودی صحبت کنیم، لازم است تا بایدها و نبایدهای پوشیدن هودی را مورد بررسی قرار دهیم:

1- هودی را هیچ وقت داخل شلوار قرار ندهید

ترکیب نادرست لباس جزو یکی از اشتباهات رایجی است که به طور معمول افراد در پوشیدن لباس مرتکب می‌شوند. برای مثال، هیچ وقت نباید لباس‌های اسپورت و کژوال همانند هودی را داخل شلوار‌ و یا دامن قرار دهید؛ چراکه این نوع از لباس‌ها حتما باید بر روی شلوار قرار گیرند. در واقع عدم رعایت این موضوع باعث می‌شود تا استایل نامناسب و نامطلوبی داشته باشید.

2- هیچگاه همراه با هودی خود دامن کلوش نپوشید

ست هودی با دامن یکی از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید یک استایل نیمه رسمی و جذاب داشته باشید. اگر می‌خواهید که با هودی زنانه خود یک استایل نیمه رسمی داشته باشید، می‌توانید از دامن‌های تنگ و راسته استفاده کنید‌. توجه داشته باشید که شما تنها مجاز به استفاده از این نوع دامن‌ها هستید و نمی‌توانید از دیگر دامن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال شما نمی‌توانید که یک دامن گشاد و کلوش را با هودی خود ست کنید.

3- هودی خود را متناسب با سایزتان انتخاب کنید

آزاد و راحت بودن جزو یکی از ویژگی‌های برجسته هودی‌ها به حساب می‌آید و به همین خاطر است که از هودی‌ها به عنوان لباس‌های فری سایز یاد می‌شود و با استفاده از آن‌ها می‌توان یک استایل مینیمال بسیار جذاب داشت. هودی‌های زنانه به طور معمول در سایز‌های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تولید می‌شوند و به طور کلی از سایزهای ۳۶ تا ۴۸ را پوشش می‌دهند. بهتر است که این نوع لباس را بر اساس اندازه و سایز خود خریداری کرده و از خرید هودی‌های بسیار بزرگ و آزاد و یا بسیار تنگ و کوچک پرهیز کنید.

4- روی هودی خود کت کلاسیک نپوشید

شما هیچ وقت نمی‌توانید یک لباس رسمی و یک لباس غیر رسمی را در کنار یکدیگر بپوشید، زیرا ست کردن این نوع از لباس‌ها بایکدیگر سبب می‌شود تا ظاهر استایل شما بسیار بی نظم و نامرتب و به دور از سلیقه به نظر برسد. استایل هودی با کت کلاسیک جزو یکی از ‌نامربوط‌‌ ترین استایل‌هایی است که شما می‌توانید داشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای کت کلاسیک یک کاپشن و یا یک پافر زیبا را با هودی خود ست کنید.

5- اگر هودی شما کلاه دار است، کلاه بافت نپوشید

یکی از اشتباهات بسیار رایجی که اغلب افراد در هنگام پوشیدن هودی انجام می‌دهند این است که همراه‌ با هودی‌های کلاه دار خود کلاه بافت می‌پوشند. در نظر داشته باشید که پوشیدن کلاه بافت در کنار هودی کلاه دار باعث برهم خوردن تعادل استایل شما می‌شود و سبب می‌‌شود تا استایل شما غیر طبیعی به نظر برسد. به طور کلی اگر می‌خواهید که همراه با هودی کلاه دار خود یک‌ نوع کلاه دیگر بپوشید، می‌توانید از کلاه‌های دیگر همچون کلاه‌های پارچه‌ای و یا کلاه‌های ورزشی کپ استفاده کنید.

آموزش استایل هودی با لباس های دیگر (استایل جذاب با هودی)2

انواع استایل با هودی

اکثر افراد در فصل پاییز، زمستان و بهار تمایل به پوشیدن‌ هودی دارند؛ چراکه هودی‌ها در دسته لباس‌های زمستانی قرار می‌گیرند. اما توجه داشته باشید که پوشیدن یک هودی زیبا برای داشتن یک استایل شیک به تنهایی کافی نیست! به عبارتی دیگر، این تصور که با پوشیدن هودی حتما تیپ و ظاهر استایل شما زیبا به نظر می‌رسد کاملا اشتباه است. زیرا شما باید نحوه ست کردن مناسب با هودی را بلد باشید تا بتوانید یک استایل زمستانی شیک و مناسب داشته باشید و توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. ممکن است که تصور کنید ست کردن با هودی کار بسیار راحت و آسانی است، بله این باور تا حدودی درست است، البته اگر در این مورد کمی دقت و خلاقیت به خرج دهید و خوش سلیقه باشید.

• هودی با کت جین

با ست کردن هودی خود با یک کت جین می‌توانید همواره یک استایل معمولی و جذاب داشته باشید. شما می‌توانید برای دستیابی به این استایل از کت جین‌های مختلفی استفاده کنید، اما کت جین رنگ آبی گزینه بسیار مناسب‌تری به حساب می‌آید و می‌تواند برای طیفی گسترده از سبک‌ها متناسب باشد. سعی کنیداز یک هودی مشکی و یا سفید در کنار کت جین رنگ آبی استفاده کنید تا بتوانید یک استایل نیمه رسمی را برای خود بسازید. اگرچه امروزه شلوارهای جین همانند گذشته طرفداران زیادی ندارند، اما به طور کلی ست هودی با شلوار جین نیز یک ایده مناسب به حساب می‌آید. شما می‌‌توانید در این استایل از شلوار جین آبی رنگ نیز استفاده کنید.

• هودی با پالتو

زمانی که صحبت از هوای سرد سال و پوشش گرم و همچنین شیک بودن می‌شود، پالتوها همیشه گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آیند. به همین دلیل است که اکثر آقایان و بانوان حداقل یک نوع پالتو در کمد لباس خود دارند. این درحالی است که اکثر آقایان نمی‌دانند که چگونه پالتو خود را با استایل‌های غیر رسمی ست کنند. اگرچه ممکن است که از لحاظ ظاهری تا حدودی پیچیده به نظر برسد اما در حقیقت با استفاده از هودی و پالتو می‌توان یک استایل آرام، گرم و شیک را ایجاد کرد. البته باید توجه داشته باشید که باید برای ایجاد این استایل از هودی‌های رنگ خنثی استفاده کنید، زیرا انجام این کار باعث می‌شود تا استایل شما زیباتر به نظر برسد. البته بهتر است توجه داشته باشید که باید استایل خود را با استفاده ازکفش‌های کتانی و شلوارهای گشاد ست کنید.

• هودی با کت چرم

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن یک استایل گرم در زمستان داشته باشید این است که از یک هودی در کنار کت چرمی خود استفاده کنید. این ترکیب نه تنها باعث گرم نگه داشتن شما می‌شود، بلکه جذابیت زیادی نیز دارد. برای این کارتنها کافیست که یک کت چرم مشکی مشکی را به همراه یک هودی مشکی ست کنید و در نهایت به استایل خود یک شلوار جین اسلیم مشکی رنگ را نیز اضافه کنید. همچنین اگر نمی‌خواهید که استایل شما زیاد تیره به نظر برسد، می‌توانید رنگ هودی موردنظر را تغییر دهید. اما پیشنهاد ما به شما این است که رنگ کت چرم و شلوار شما حتما و حتما یکی باشد.

• هودی با بامبر جکت

اگر می‌خواهید که یک استایل زمستانی بسیار جذاب و شیک داشته باشید و خوش سلیقه بودن خود را به نمایش بگذارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که هودی زمستانی خود را با یک بامبر جکت زیبا ست کنید. با توجه به محبوبیت و زیبایی بالای این نوع ژاکت‌ها و طراحی فوق العاده شیک هودی‌ها، ترکیب این دو می‌تواند به شما یک استایل بسیار زیبا و شیک را هدیه بدهد. برای زیباتر کردن استایل خود می‌توانید یک هودی زیپ دار به رنگ مشکی، سرمه‌ای و یا خاکستری انتخاب کرده و در نهایت آن را با بامبر ژکت ست کنید. در آخر نیز برای کامل کردن استایل خود، تنها کافیست که یک جفت کتونی شیک و یک شلوار جین آبی تیره و یا مشکی را اضافه کنید. نتیجه این کار یک استایل مدرن با سبکیاسپورت خواهد بود. با استفاده از این استایل می‌توانید یک تیپ زمستانی بسیار خفن و جذاب داشته باشید.

آموزش استایل هودی با لباس های دیگر (استایل جذاب با هودی)3

با هودی چه شلواری بپوشیم؟

می‌توانید شلوار‌های مختلفی را با هودی خود ست کنید و این مورد به طور کلی به نظر و سلیقه خود شما بستگی دارد. اما بهتر است تا در ست کردن شلوار و هودی دقت بالایی داشته باشید. شما می‌توانید هودی خود را با شلوارهای زیر ست کنید:

◘ شلوار جین

شلوار جین جزو شلوارهای کلاسیک و همه کاره به حساب می‌آید. این نوع شلوار در واقع یک انتخاب بسیار زیبا و بدون عیب و نقص است که می‌توانید آن را با هودی زمستانی خود ست کرده و یک استایل کلاسیک و جذاب را ایجاد کنید. شلوار جین راسته یک انتخاب بسیار خوب و مناسب برای استایل راحت و غیر رسمی به حساب می‌آید. در حالی که شلوار جین تنگ همواره یک ظاهر مدرنرا به استایل شما می‌دهد.

◘ شلوار کارگو

شلوار کارگو نیز در دسته لباس‌های آزاد و راحت قرار می‌گیرد و از آنجایی که هودی‌ها نیز جزو لباس‌های راحت و آزاد هستند، این دو می توانند به خوبی بایکدیگر ست شوند. شلوارهای کارگو دارای جیب‌های متعددی هستند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا ست کردن آن با هودی، یک استایل زیبا و جذاب را برای شما به وجود آورد. شلوار کارگو در حقیقت یک انتخاب بسیار شیک و کاربردی به حساب می‌آید که از آن می‌توانید در کنار هودی‌های خود استفاده کنید. از این ترکیب و استایل زیبا می‌توانید در تفریح و گردش در طبیعت استفاده کنید.

◘ اسلش

شلوارهای اسلش نیز جزو یکی دیگر از انواع شلوارهای پرطرفداری به حساب‌ می‌آیند که می‌توانید آن‌ها را با هودی خود ست کنید. ترکیب این دو برای شما یک استایل آرام و در عین حال شیک و جذاب را به وجود می‌آورد. این نوع استایل بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که علاقمند به ورزش و دوندگی و پیاده روی هستند. زیرا این نوع استایل بسیار راحت و اسپورت بوده و حس و حال آرامی را ایجاد کرده و افراد را آماده فعالیت و گردش می‌کنند. در حالت کلی ترکیب این دو لباس زیبا، یک استایل غیر رسمی و ورزشی را برای شما به وجود می‌آورد.

◘ شلوار کتان

اگر می‌خواهید که همراه با هودی خود یک شلوار زیبا بپوشید و یک استایل نسبتا ظریف داشته باشید، ما شلوار کتان را به عنوان بهترین گزینه موجود به شما معرفی می‌کنیم‌. با ترکیب این نوع شلوار با هودی خود می‌توانید بسیار زیبا، جذاب و ظریف به نظر برسید و نشان دهید که چه سلیقه زیبا و منحصر به فردی دارید. استفاده از این نوع شلوار باعث می‌شود تا استایل شما به یک استایل غیر رسمی تبدیل شود. از این استایل جذاب و بسیار شیک می‌توانید در یک قرار شام و یا یک قرار دوستانه استفاده کنید.

◘ ساپورت و لگ

اگر شما نیز جزو آن دسته از بانوان علاقمند به ورزش هستید و می‌خواهید که با هودی خود یک استایل ورزشی جذاب و زیبا را ایجاد کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم‌ که از شلوار لگ در کنار هودی خود استفاده کنید. امروزه اکثر خانم‌های ورزشکار از هودی و شلوار لگ به عنوان یک استایل ورزشی شیک و کاربردی استفاده می‌کنند. این نوع از شلوار‌ها بسیار راحت‌ هستند و با هودی‌های اور سایز و یا لانگ بسیار هم‌خوانی دارند و به خوبی ست می‌شوند. البته توجه داشته باشید که برای تکمیل این استایل زیبا قطعا باید از یک جفت کفش ورزشی ساده نیز استفاده کنید.

◘ شلوارک

امروزه ترکیب هودی و شلوارک به یک استایل خیابانی بسیار زیبا و پرطرفدار تبدیل شده است. با ترکیب هودی و شلوارک می‌توانید یک ست بسیار آرام، زیبا و جذاب را برای خود ایجاد کنید‌. البته توجه داشته باشید که از این استایل به طور معمول در هوای معتدل و خنک استفاده می‌شود. به طور کلی ترکیب این دو، یک استایل ساحلی را برای شما ایجاد می‌کند که از آن می‌توانید برای حضور در فضای باز در عصرهای بهاری استفاده کنید.

با هودی چه کفشی بپوشیم؟

برای انتخاب کفش مناسب با هودی همواره گزینه‌های بسیار متعددی دارید که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید هودی خود را با کفش‌های مختلفی همچون کفش‌های اسنیکرز، کانورس‌ها، کفش‌های ورزشی و بوت‌ها ست کنید‌.

1- اسنیکرز

کفش‌های کتانی یک انتخاب بسیار خلاقانه برای ست کردن‌ لباس‌های غیر رسمی همچون هودی‌ها هستند. شما می‌توانید هودی خود را با یک جفت کفش کتانی سفید ست کنید و یا اینکه از یک جفت کفش جردن استفاده کنید تا استایل غیر رسمی‌تری داشته داشته باشید. کفش‌های متالیک و یا کفش‌های کتانی مشکی گزینه‌های دیگری هستند که می‌توانید هودی خود را با آن‌ها ست کنید.

2- کانورس

کانورس‌ها جزو دیگر نوع کفش‌هایی هستند که در هنگام ست کردن کفش با هودی نباید از آن‌ها غافل شوید. این نوع کفش‌های زیبا و سبک وزن یک انتخاب بسیار ایده‌آل هستند که می‌توانند همراه با هودی‌های مختلف پوشیده شوند. بهتر است که طرح و رنگ این مدل کفش را بر اساس رنگ شلوار و هودی خود انتخاب کنید تا بتوانید بهترین استایل با هودی را داشته باشید.

3- کفش های رانینگ

ست هودی با شلوارک همواره یک استایل ورزشی بسیار جذاب به حساب می‌آید که از آن می‌توان برای تمرین و یا پیاده روی در باشگاه استفاده کرد. اگر شما نیز این نوع استایل را انتخاب کرده‌اید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تکمیل استایل خود کفش‌های رانینگ و یا ورزشی را نیز به آن اضافه کنید. این نوع کفش‌ها یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای فعالیت‌های روزمره و ورزش هستند و در کنار هودی‌ و شلوار‌ک نیز بیشتر به چشم می‌آیند. با ترکیب این موارد بایکدیگر همواره می‌توانید یک استایل اسپورت و غیر رسمی داشته باشید.

جمع بندی

هودی‌ها جزو یکی از بهترین لباس‌های پاییزی و زمستانی و بهاری به حساب می‌آیند که همواره خانم‌ها و آقایان زیادی به پوشیدن آن‌ها علاقمند هستند. یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در پوشیدن این نوع از لباس‌ها، ایجاد یک استایل شیک، مناسب و کاربردی است تا بتوانند از آن در مکان‌های مختلف استفاده بکنند. با هودی‌ها می‌توان استایل‌های بسیار مختلفی همچون هودی با اکسسوری، کت، دامن و... ایجاد کرد. ممکن است که شما نیز به دنبال ایده‌های خلاقانه برای ست کردن هودی با لباس‌های دیگر باشید، به همین منظور ما این مقاله را برای شما ارائه کرده‌ایم.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/