مدیکسو مدیکسو
چگونه استایل مردانه درشت و چهارشانه داشته باشیم؟

چگونه استایل مردانه درشت و چهارشانه داشته باشیم؟

لباس پوشیدن متناسب با اندام خود می تواند یک چالش مهم در زندگی روزانه فرد باشد. بهتر است هرکس قبل از خرید لباس ابتدا به شناخت درستی از وضعیت استایل بدنی خود برسد. شناخت فرم بدنی و لباس پوشیدن طبق آن باعث می شود تا ضعف های بدن کمتر دیده شود و بیشتر به نقاط قوت آن پرداخته شود. داشتن استایلی درشت و چهارشانه، می‌تواند جذابیت و اعتماد به نفس آقایان را به طور قابل توجهی افزایش دهد. اگر به دنبال راه‌هایی برای قوی‌تر و خوش‌تیپ‌تر نشان دادن اندام خود هستید، این مقاله نکات مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مطلب قصد داریم تا راجع به لباس مناسب برای مردان چهارشانه صحبت کنیم.

معرفی اندام چهارشانه

شاید شنیدن کلمه چهارشانه سریع شما را به یاد شانه های پهن بندازد، درست است؛ در این فرم بدنی اختلاف بین شانه ها و کمر به چشم میخورد یعنی اندازه شانه ها و قفسه سینه نسبت به اندازه کمر بیشتر است. بدن چهارشانه یکی از انواع بدن است که در آن شانه ها پهن ترین قسمت بدن هستند. کمر و باسن به طور کلی باریک تر از شانه ها هستند و این می تواند باعث ایجاد شکل V شکل بدن شود.
یک مثلث معکوس را تصور کنید که قاعده مثلث به سمت شانه ها و راس مثلث به سمت پایین و کمر باشد. برای داشتن استایل مردانه درشت و چهارشانه رعایت و توجه به جزییات استایل اهمیت زیادی دارد.

چگونه استایل مردانه درشت و چهارشانه داشته باشیم؟ 1

راهنمای ست کردن لباس برای مردان درشت اندام

تناسب

اولین نکته برای داشتن استایل مردانه درشت و چهارشانه، اندازه بودن لباس است. اندازه بودن لباس یعنی تنگ و یا گشاد نبودن آن، اولین و مهمترین نکته برای یک استایل خوب و متناسب است. لباس خوب شکل بدنی را تغییر نمی دهد بلکه باعث می شود همه چیز متعادل و منظم به نظر برسد. لباسی که گشاد باشد باعث می شود که شما از آنچه که در واقعیت هستید درشت تر دیده شوید و تنگی لباس هم باعث توجه و تمرکز بر نقاطی می شود که بهتر است بر روی آن ها تاکید نشود چون نتیجه ای جز نامرتب نشان دادن شما ندارد.

استفاده از خطوط راه راه عمودی

برای انتخاب پیراهن می توانید از پیراهن هایی استفاده کنید که خطوط راه راه عمودی با رنگ های کمرنگ دارند. استفاده از رنگ هایی که جلب توجه کمتری دارند و استفاده از خطوط عمودی به شما برای باریک تر نشان داده شدن کمک می کند.

سادگی

به سمت لباس هایی که طرح های شلوغی دارند، نروید. لباس مناسب برای مردان چهارشانه و قد بلند، لباس هایی با طرح های ساده و تک رنگ و یا خطوط راه راه عمودی است.

توجه به قد لباس

هرچه قد لباسی که می پوشید بلندتر باشد به کشیده تر نشان دادن شما کمک می کند و تناسب اندام متعادل تری ایجاد می شود. استفاده از پیراهن یا پالتو و کت های بلند برای استایل مردانه درشت و چهارشانه شما توصیه می شود.

توجه به رنگ

در استایل خود از رنگ های خنثی و تیره استفاده کنید. استفاده از این رنگ ها باعث پخش شدن توجه می شود و برای استایل مردانه درشت و چهارشانه شما متناسب تر هست.

توجه به پارچه لباس

بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که برای دوخت آنها پارچه های سبک و کم حجم به کار رفته باشد مثلا استفاده از پارچه پشمی ظریف یا کشمیر برای لباس های گرم انتخاب مناسبی است. پارچه اگر ضخیم و سنگین باشد باعث بزرگ تر دیده شدن شما می شود.

ایده های استایل برای مردان چهارشانه

مدل مو

از مدل مو و ریش های خود برای به تعادل رساندن استایل مردانه درشت و چهارشانه خود غافل نشوید. باید از مدل موهایی استفاده کنید که تناسب خوبی با شانه های پهن شما ایجاد کنند و از مدل موهایی که بالای سرجمع میشوند و حجم بیشتری به بالاتنه می دهند خودداری کنید.

استفاده از کت بلند

استفاده از کت های اسپرت و پالتو های بلند روی پیراهن خود گزینه خوبی برای عمق بخشیدن به لباس ها و متعادل کردن حجم شانه ها و بالاتنه است.این لباس ها لباس مناسب برای مردان چهارشانه هستند.

استفاده از شلوار جین

پوشیدن شلوار جین راسته یا شلوارهای طرح دار که پاها را برجسته تر نشان می دهند و به خوبی توجه را از حجم شانه ها پرت می کند برای استایل مردانه درشت و چهارشانه شما توصیه می شود.

ویژگی های لباس مناسب برای مردان چهارشانه

انتخاب لباس مناسب برای مردان چهارشانه می تواند کمی چالش برانگیز باشد. هدف این است که لباس هایی را انتخاب کنید که تناسب اندام شما را به طور متعادل نشان دهد و شانه های پهن شما را برجسته تر نکند. برای انتخاب رنگ، بهتر است از رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری، سفید و سرمه‌ای استفاده کنید و از رنگ‌های روشن در قسمت بالاتنه پرهیز کنید. طرح‌های عمودی و هندسی کوچک می‌توانند به شکل بدن شما کمک کنند و از طرح‌های بزرگ و شلوغ بپرهیزید. مدل لباس نیز بسیار مهم است؛ استفاده از لباس‌های یقه هفت، پیراهن‌های اسلیم فیت، و کت‌های تک دکمه مناسب است. شلوارهای راسته یا کمی گشاد نیز با شانه‌های پهن بهترین ترکیب هستند و از کمربندهای پهن استفاده کنید تا اندامتان متناسب‌تر به نظر بیاید. در انتخاب جنس لباس، از پارچه مناسب برای بالاتنه، که پارچه هایی با ضخامت کم هستند استفاده کنید که منجر به حجم اضافه و درشت تر نشان دادن بالاتنه نشود. برای بالاتنه می توان از الگوهایی در مقیاس کوچک استفاده کرد که توجه را از شانه ها دور می کند. دقت شود که نباید از طرح ها و الگوهای شلوغ استفاده کرد. از پارچه‌های براق و ساتن خودداری کنید. همچنین، در انتخاب اکسسوری‌ها، کراوات‌های باریک و ساعت‌های بزرگ مناسب هستند.
به عنوان مثال، می‌توانید از پیراهن‌های یقه هفت آستین بلند به همراه شلوار راسته یا تی‌شرت‌های یقه هفت به همراه شلوار جین راسته استفاده کنید. کت‌های تک دکمه به همراه شلوار پارچه‌ای نیز گزینه‌ای مناسب است. از لباس‌های تنگ و چسبان، طرح‌های بزرگ و شلوغ، و رنگ‌های جیغ و روشن در قسمت بالاتنه پرهیز کنید.
با رعایت این نکات، می‌توانید لباس‌های مناسب و شیکی را برای خود انتخاب کرده و بهترین شکل را به تن‌تان ببخشید. همچنین، احساس راحتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا آنقدر که لباس‌های مناسب برای شما مهم است، احساس راحتی نیز به اعتماد به نفس و جلب احترام دیگران کمک می‌کند.

استفاده از لباس های مناسب برای مردان درشت و چهارشانه

بهتر است بالاتنه خود را متعادل کنید. با استفاده از عناصر خاصی می توانید از نظر بصری عرض شانه های خود را کمتر جلوه دهید و توجه را به سمت سایر نقاط بدن خود هدایت کنید برای این منظور می توانید از پیراهن ها یا ژاکت های یقه دار استفاده کنید تیشرت هایی که یقه هفت دارند انتخاب مناسبی برای شما هستند زیرا باعث می شوند که قفسه سینه شما جمع تر دیده شود و تعادل مناسبی با کمر باریک و پاهای شما ایجاد کنند.
کت و پیراهن های اسلیم فیت چون باعث کشیدگی بیشتر شانه و سینه نمی شوند لباس مناسب برای مردان چهارشانه است. به یاد داشته باشید که برش ها، الگوها و اکسسوری هایی که بالاتنه شما رو متعادل می کند را باید انتخاب کنید.

انتخاب سایز مناسب برای مردان چهارشانه

انتخاب سایز دقیق لباس مناسب برای مردان چهارشانه اهمیت زیادی دارد زیرا پیدا کردن لباسی که کل بدن شما را متناسب نشان بدهد کار سخت و چالشی است. لباس نامناسب می تواند شانه های شما را باز تر و گسترده تر نشان بدهد برای جلوگیری از برهم خوردن تعادل شما باید توجه زیادی داشته باشید. گشادتر یا تنگ تر بودن لباس ایده ی خوبی برای فرم بدنی شما نیست و باعث بهم خوردن نظم در استایل مردانه درشت و چهارشانه می شود. شما می توانید برای تناسب دقیق تر لباس خریداری شده با فرم بدن خود به خیاط مراجعه کرده تا دقیقا لباس مطابق با سایز شما اصلاح شود و یا این که پارچه مناسب را تهیه کرده و با مراجعه به خیاط لباسی سفارشی متناسب با اندازه های دقیق خود تهیه کنید.

انتخاب رنگ های مناسب برای مردان چهار شانه

انتخاب رنگ های کمرنگ یا خنثی برای بالاتنه انتخاب مناسبی می تواند باشد تا جلب توجه زیادی صورت نگیرد در عوض برای پایین تنه می توان از انواع رنگ ها و طرح ها استفاده کرد تا پایین تنه و بالاتنه به تعادل برسند. علاوه بر ظاهر متعادل از رنگ هایی استفاده کنید که مکمل خوبی برای رنگ پوست شما باشد و از انتخاب و امتحان کردن رنگ های جدید نترسید.

چگونه استایل مردانه درشت و چهارشانه داشته باشیم؟ 2

استایل مردان درشت و چهارشانه با کت و شلوار

لباس مناسب برای مردان چهارشانه کت و شلوار با رنگ های تیره و کلاسیک است. فراموش نکنید که برای انتخاب کت شلوار ابتدا باید به سایز آن دقت کنید که متناسب با فرم بدنی شما باشد. یک برش درست و متناسب به لاغرتر نشان دادن استایل مردانه درشت و چهارشانه شما و حفظ تعادل اندام آن کمک می کند. کت و شلوار آبی سرمه ای یک انتخاب مناسب و کلاسیک برای شما که بالاتنه پهنی دارید هست. از کت هایی استفاده کنید که کاملا اندازه شما هستند. کت و شلوار مناسب برای شما که شانه های پهنی دارید معمولا از ترکیب پارچه های پنبه و کتان است.

استایل مردان درشت و چهارشانه با تی شرت و شلوار جین

از پوشیدن شلوار جین های تنگ خودداری کنید چون باعث لاغرتر دیده شدن پاها می شود. بهتر است از شلوارهای جین راسته استفاده کنید. می توانید از انواع تیشرت هایی با طرح های ساده استفاده کنید. پوشیدن تیشرت های یقه هفت یا تیشرت هایی با خطوط افقی می تواند تعادل خوبی برای استایل مردانه درشت و چهارشانه شما ایجاد کند.

استایل مردان درشت و چهارشانه با قد کوتاه

هرپارچه یا لباسی دارای طرح و بافت است. شما به عنوان فردی که شانه های پهن و قد کوتاهی دارید باید دقت کنید تا ازطرح هایی استفاده کنید که توجه را به سمت شانه های شما ببرد. طرح ها و خطوط می توانند بر روی فیزیک بدنی شما تاکید کنند. به طور کلی از طرح های شلوغ دوری کنید و از لباس های ساده با رنگ های تیره استفاده کنید که در متناسب نشان داده شدن استایل مردانه درشت و چهارشانه شما تاثیر زیادی دارند.

شلوار و پیراهن مناسب افراد چهارشانه و قد کوتاه

شلوار شما باید ساده و یکدست باشد طوری باشد که تا لبه کفش شما برسد و تاخوردگی نداشته باشد. می توانید به جای کمربند از ساسبند استفاده کنید چون خط عمودی آن به تناسب اندام شما کمک می کند. پیراهن شما باید طوری باشد که عضلات شما را نشان دهد ولی خیلی تنگ و چسبان نباشد . می توانید از طرح های ریز و ساده استفاده کنید.

کت مناسب افراد چهارشانه و قد کوتاه

همانند پیراهن باید از کت های ساده استفاده کنید که سرشانه دقیق و متناسب با اندازه شانه شما دارند. دوخت تمیز کت و یقه نوک تیز و هفتی برای متعادل ساختن استایل مردانه درشت و چهارشانه شما لازم است. استفاده از این موارد باعث توجه بیشتر به سرشانه که نقطه قوت استایل شماست می شود.

جمع بندی

در این مقاله راجع به لباس مناسب برای مردان چهارشانه صحبت کردیم. لباس مناسب برای مردان چهارشانه باید بتواند تعادل خوبی بین اندام این افراد برقرار کند. بین اندازه شانه ها و کمر این افراد اختلاف زیادی هست و لباسی مناسب است که باعث شود توجه از بالا به سمت پایین معطوف شود. لباس هایی با پارچه ها و رنگ های متناسب تا حجم اضافه ای به بالاتنه تحمیل نکنند و برعکس شلوار هایی که بتواند از لاغر نشان دادن کمر و پاها جلوگیری کنند نقش به سزایی برای استایل این افراد دارند.می توانید برای آشنایی بیشتر به سایت مدیکسو سر بزنید. سایت مدیکسو در زمینه آموزش مد و استایل فعالیت می کند و به شما کمک می کند تا با انواع لباس ها و استایل های مختلف آشنا شوید و بتوانید استایل مخصوص به خود را داشته باشید. پیدا کردن استایل مخصوص به خود باعث می شود تا هنگام خرید بین گزینه ها گیج نشوید و بهترین لباس را برای خود انتخاب کنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/