مدیکسو مدیکسو
بهترین کفش برای استایل با شلوار جین مام استایل

بهترین کفش برای استایل با شلوار جین مام استایل

شلوار های جین مام استایل از جمله شلوار های پرطرفدار و پرکاربرد در بین جوانان می باشند. این شلوار ها نسبت به دیگر شلوار های جین راحت ترند و با اکثر کفش ها از جمله کتونی و نیم بوت و ... استایل می شوند. در این مقاله می خواهیم با انواع استایل کتونی با شلوار جین مام استایل آشنا شویم و همچنین بررسی کنیم که چگونه کتونی مناسب با شلوار جین مام استایل انتخاب کنیم.

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم

یکی از دغدغه های افراد برای انتخاب استایل مناسب این است که با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟ به همین جهت یکی از دلایلی که سبب شده شلوار جین مام استایل مورد توجه قرار بگیرد و بسیار محبوب و پر طرفدار باشد این است که می توان آن را با انواع کفش ها استایل کرد همچنین در نظر داشته باشید که شلوار جین مام استایل هم در استایل های مردانه و هم در استایل های دخترانه کاربرد دارد.

بهترین کفش برای استایل با شلوار جین مام استایل3

استایل شلوار جین مام استایل و کتونی

1- کفش کتانی با شلوار جین مام استایل:

یکی از ویژگی های بارز شلوار جین مام استایل این است که می توان هر رنگی را با آن ست کرد. به همین ترتیب شما می توانید یک کفش کتانی که طراحی شیک و جذابی دارد را به همراه شلوار مام استایل خود بپوشید. از این رو یک استایل اسپرت و راحتی را می توانید برای خود ایجاد کنید. در چنین ترکیبی مهم است که استایل خود را ساده و خنثی نگه دارید و نیاز نیستکه کتونی خود را با آیتم های دیگر استایل خود ست کنید. انتخاب کتونی سفید به همراه شلوار جین مام استایل سبب می شود تا یک استایل غیر رسمی و کلاسیک، جذابی داشته باشید. همچنین از دیگر ترکیب های مناسب با کتونی این است که از یک شلوار جین مام استایل مشکی بهره ببرید، این ترکیب می تواند ظاهر شیکیرا برایتان فراهم کند.

2- پوتین تخت با شلوار جین مام استایل:

از دیگر انتخاب هایی که می توانید با شلوار جین مام استایل داشته باشید، پوتین های تخت می باشد. این ترکیب یک استایل الهام گرفته از سبک های قدیمی و کلاسیک به حساب می آید. طراحی پوتین های پاییزی که به صورت تخت هستند،به صورتی است که مچ باریکی دارند و این مورد سبب می شود تا ساق های آن ها در زیر شلوار های مام استایل قرار بگیرند و با اینکه باز هم قابل رویت هستند اما استایل جذابی را به ظاهر شما می بخشند. ترکیب شلوار جین مام استایل و پوتین تخت سبب می شود تا شما قد بلندتر به نظر برسید. مخصوصا اگر پوتین های شما کمی پاشنه داشته باشند ظاهرتان کشیده تر جلوه می کند.

3- کفش کتونی راحت کلاسیک با شلوار مام استایل:

شما می توانید به کمک شلوار جین مام استایل و کفش کتونی کلاسیک، استایل رسمی و نیمه رسمی متفاوتی را برای خود فراهم کنید. برای ایجاد یک استایل نیمه رسمی می توانید شلوار جین مام استایل خود را با کفش های کتونی راحت کلاسیک ترکیب کنید. بنابراین استایل کتونی راحتی کلاسیک با شلوار مام استایل علاوه بر اینکه بسیار هماهنگ و مرتب هستند، راحت نیز هستند.

4- کفش کتونی ورزشی با شلوار جین مام استایل:

شما می توانید برای ترکیب کفش با شلوار جین مام استایل خود از کفش های ورزشی که مخصوص پیاده روی و دویدن هستند هم بهره ببرید. به همین دلیل است که شلوار جین های مام استایل بسیار پرطرفدارند. در ترکیب شلوار جین مام استایل با کفش کتونی ورزشی می توانید برای تکمیل استایل خود از انواع هودی و سوییشرت گشاد و لش بهره ببرید. در نهایت با این ترکیب ها شما یک استایل ورزشی شیکخواهید داشت.

بهترین کفش برای استایل با شلوار جین مام استایل

5- کفش های کتونی اسپرت حجیم و شلوار جین مام استایل:

انتخاب کفش کتونی های اسپرت که حجم بالایی دارند از محبوب ترین ترکیب هایی است که با شلوار جین مام استایل می توانید داشته باشید. ترکیب کتونی با شلوار جین مام استایل یک استایل یونیک و مناسب ورزشی می باشد که هم برای آقایان و هم خانم ها مناسب است. استفاده از کفش های کتونی اسپرت حجیم با شلوار مام استایل در چند سال اخیر بازخورد خوبی داشته. همچنین بهره مندی از کفش های کتونی جدید اسپرت حجیم که دارای لژ های بزرگی هستند سبب شده تا این مدل کتونی ها بزرگتر و حجیم تر نشان داده شوند. از این رو استایل آن ها با شلوار های مام استایل یکی از ترکیب های ترند و محبوب بین جوانان می باشد. این مدل از کتونی های حجیم با شلوار های مام استایل می تواند یک استایل کژوال و منحصر بفردی را برای شما بسازد که برای دور همی های دوستانه و خانودگی بسیار ایده آل اند.

6- کتونی بوت چوکا و شلوار مام استایل:

شلوار های مام استایل را می توانید با کفش های بوت چوکا هم ست کنید از نظر ظاهری شبیه به پوتین هایی می باشند که پاشنه های یک سانتی دارند. این ترکیب برای افرادی که به دنبال ظاهری کلاسیک هستند انتخاب مناسبی می باشد. بوت های چوکا طوری طراحی شده اند که تا قوزک پا را پوشش می دهند. این سبک از بوت ها معمولا از جیر و یا چرم تولید می شوند. ترکیب بوت چوکا با شلوار مام استایل دارای تضاد و همچنین کنتراست خوبیمی باشند که می توانداستایل کلاسیکی را برای شما فراهم کند.

7- کفش های کالج و شلوار مام استایل:

از دیگر استایل کتونی با شلوار جین مام استایل انتخاب کفش کالج می باشد. طراحی و سبک کفش های کالج به صورتی است که به راحتی با شلوار مام استایل هماهنگ می شوند و جذابیت خاصی را به استایل شما می بخشد. برای استایل کتونی کالج با شلوار مام استایل تفاوتی ندارد که چه طرح از کفش کالج را انتخاب می کنید. زیرا هم کفش های کالج ساده و هم کفش های کالج طرح دار با شلوار جین مام استایل، قابل ست شدن می باشند. این ترکیب هم برای آقایان و هم برای استایل خانم ها بسیار مناسب و شیک می باشد، طراحی کفش های کالج با شلوار جین مام استایل به صورتی است که ظرافت خاصی به استایل شما می بخشد. زمانی که می خواهید بین داشتن یک استایل راحت و یک استایل نیمه رسمی خاص تعادل خاصی ایجاد کنید، کفش های کالج با شلوار مام استایل انتخاب مناسبی هستند.

8- کفش صندل با شلوار مام استایل:

شما حتی می توانید از انواع صندل ها برای استایل با شلوار جین مام استایل بهره ببرید. ترکیب شلوار جین مام استایل با کفش صندل یک ظاهر کژوال و راحت تابستانی برای شما می سازد. از این رو می توانید در فصل های گرم تابستانی از ترکیب شلوار جین مام استایل با صندل های تابستانی لژ دار بهره ببرید، که یک استایل خنک و مناسب برای هوای گرم تابستان به حساب می آید. همچنین می توانید برای داشتن یک استایل مدرن و منحصر بفرد از مدل صندل های مینیمال و شیک و یا سبک هایی که اندازه آن ها قابل تنظیم کردن هستند بهره ببرید. صندل ها انواع متفاوتی دارند که می توانید انواع آن را با شلوار جین مام استایل ست کنید. از این رو در استایل های تابستانی با توجه به شرایط آب و هوایی و استایل خود می توانید مدل مناسبی از صندل ها را انتخاب کنید.

9- کتونی های چسبی با شلوار مام استایل:

کتونی های چسبی اسپرت از کفش های دیگر پر کاربردترهستند که می توانید با شلوار جین مام استایل خود آن را ست کنید. این کتونی ها بسیار شیک و راحت هستند و رنگ بندی های متنوعی دارند.این ترکیب یکی از استایل های مناسب روزمره می باشد که می توانید با شلوار مام استایل داشته باشید.

10- کتانی لژدار چسبی با شلوار:

یکی از سبک های ترند این روزها استفاده از کفش های لژ دار بزرگ برای استایل با شلوار جین مام استایل می باشد. داشتن لژ برای کفش های کتونی و یا صندل های تابستانی یکی از ویژگی هایی است که به جذاب تر شدن استایل شما برای ترکیب آن با شلوار مام استایل کمک می کند. این ترکیب می تواند یک استایل مناسب و راحت برای پیاده روی های طولانی و استفاده روزمره باشد زیرا باز و بسته کردن و پوشیدن آن ها بسیار راحت است. بنابراین می توانید برای داشتن یک استایل شیک و جذاب و راحت برای استایل های روزمره از ترکیب کتونی لژ دار و شلوار مام استایل بهره ببرید.

11- کتونی اسنیکرز با شلوار مام استایل:

کتونی های پر طرفدار اسنیکرز هم از دیگر کفش های پرکاربردی هستند که در کمد همه افراد حداقل یکی از آن ها پیدا می شود. از این رو می توانید آن را با شلوار مام استایل خود ترکیب کنید و استایل مناسب و راحت را برای خود ایجاد کنید. این ترکیب یک استایل ورزشی و کژوال راحت است که می توانید در موقعیت های مختلف از آن بهره ببرید. پوشیدن شلوار مام استایل به همراه کتونی های اسنیکرز می تواند یکی از انتخاب های ایده آل روزانه باشد تنها کافی است که به انتخاب رنگ بندی استایل خود توجه کنید.

جمع بندی

در این بخش از مقاله مدیکسو، مجله اینترنتی مد و استایل درباره استایل کتونی با شلوار جین مام استایل صحبت کردیم. شلوار های مام استایل از جمله مدل هایی است که معمولا با همه مدل کفش ها قابل ترکیب است. به همین دلیل است که جزو شلوار های پرکاربرد و محبوب به حساب می آید. از طرفی تنوع کفش های کتونی بسیار زیاد است که معمولا بیشتر افراد یکی دو مدل از آن ها را در کمد خود دارند. از این رو شما می توانید کفش های کتونی خود را از جمله کفش های کتونی اسنیکرز، کتونی چسبی، بوت چوکا، صندل، کتونی های لژدار، کتونی های حجیم اسپرت و... را به راحتی در استایل خود ست کنید. همچنین این کفش ها از جمله نمونه های پرکاربرد و محبوب در استایل با شلوار جین مام استایل می باشند. تنها نکته مهم در استایل کردن کتونی و شلوار مام استایل این است که رنگ بندی کفش و شلوار خود را متناسب و هماهنگ با آیتم های دیگر استایل خود انتخاب کنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/