مدیکسو مدیکسو
چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟

چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟

همه ما به پوشیدن لباس‌های زیبا و استایل جذاب بسیار علاقه‌مند هستیم؛ اما در صورتی که به اضافه وزن دچار شده باشیم، ممکن است نتوانیم هرگونه لباسی را بپوشیم یا اینکه استفاده از هرگونه لباسی ما را خوشتیپ و خوش اندام نشان ندهد. همچنین گاهی اوقات رژیم گرفتن سخت می‌شود یا وقت کافی برای مراجعه به باشگاه را نداریم. در این جا یک راهکار موقت داریم که با نحوه انتخابلباس خوش استایل تر دیده شویم.در صورتی که قصد دارید در مجالس خوشتیپ‌تر و لاغرتر ظاهر شوید، در ادامه این مطلب از مدیکسو می خواهیم شما را با نکات کاربردی در این زمینه آشنا کنیم.

بدن خود را بشناسید

در صورتی که قصد دارید خوش استایل‌تر باشید و خود را لاغرتر نشان دهید، در قدم اول باید سایز و فرم اندام خود را بشناسید تا براساس آن لباس مناسبی را برای خود انتخاب کنید. فرم بدن الماسی، گلدانی، گلابی، مثلث وارونه، مستطیل، ساعت شنی و غیره انواع فرم‌های بدنی هستند. برای هر یک از این فرم‌های بدنی، یک استایل خاص مناسب است. در صورتی که بتوانید فرم بدن خود را شناسایی کنید، در نهایت می‌توانید نوع لباس و نحوه پوشیدن آن‌ها را به طور هوشمندانه انتخاب کنید. توجه داشته باشید در صورتی که سایز خود را بدانید، می‌توانید لباس مناسبی را در نظر بگیرید که بدن شما را لاغرتر از حالت عادی نشان دهد. در این زمینه توصیه می‌شود که هرگز لباس‌هایی را انتخاب نکنید که بزرگتر یا کوچکتر از سایز شما هستند.
زمانی که شما لباس‌های تنگ بپوشید باعث می‌شود که عیب و نقص اندام شما نمایان‌تر شود و همچنین لباس‌های گشاد باعث می‌شود که اندام شما بزرگتر به نظر برسد. به همین دلیل مهمترین اقدام در زمینه خوش استایل بودن، این است که ابتدا سایز و فرم بدنی خود را تشخیص دهید و سپس براساس آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟7

ترفندهای کاربردی برای لاغرتر و خوش استایل دیده شدن

لاغر به نظر رسیدن برای هیچکس ارزش محسوب نمی‌شود؛ اما باعث می‌شود که خوش استایل‌تر به نظر برسید. توجه داشته باشید که اندام لاغر فقط با استفاده از کاهش وزن و ورزش کردن به دست نمی‌آید و شما می‌توانید با استفاده از لباس و ترفندهای ویژه نیز خود را لاغرتر از حد معمول نشان دهید. انواع ترفندهای مختلف در زمینه لباس پوشیدن وجود دارد که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید خطای دید ایجاد کنید؛ در نتیجه بدن شما کشیده‌تر و لاغرتر به نظر می‌رسد. ممکن است در نگاه اول این ترفندها چندان کاربردی نباشد؛ اما هنگامی که از آن‌ها استفاده کنید، شاهد نتایج حاصل از آن‌ها خواهید بود. برخی از ترفندهای کاربردی که باعث می‌شود اندام شما لاغرتر و خوش استایل‌تر باشد، عبارت است از:

چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟4

1- از رنگ سیاه استفاده کنید

اولین روشی که در زمینه خوش استایل بودن و لاغرتر نشان دادن بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از لباس‌های مشکی و تیره رنگ است. هنگامی که شما لباس‌های مشکی و تیره می‌پوشید، باعث می‌شود خطاهای دید ایجاد شود و در نتیجه اندام شما لاغرتر از حالت طبیعی به نظر می‌رسد. در صورتی که شما به رنگ مشکی و تیره علاقه چندان زیادی ندارید، می‌توانید از انواع اکسسوری‌های گوناگون نیز استفاده کنید تا بتوانید استایل خود را جذاب‌تر نشان دهید. ممکن است شما جزو افراد باشید که به پوشیدن لباس‌های سرتا پا سیاه علاقه نداشته باشید، پس در این زمینه پیشنهاد می‌دهیم که رنگ‌های تیره را برای لباس‌های خود استفاده کنید؛ چرا که باعث می‌شود اندام شما جمع و جورتر نشان داده شود.

چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟3

2- صاف بایستید

یکی از ترفندهایی که باعث می‌شود شما خوش استایل‌تر و خوش اندام‌تر دیده شوید، تنظیم نحوه نشستن و ایستادن است. معمولاً کمتر افرادی به این نکته توجه دارند؛ به همین دلیل بدون اینکه به نحوه نشستن و ایستادن خود توجه داشته باشند، در انواع مجالس حضور می‌یابند. اما باید توجه داشته باشید که نحوه ایستادن و نشستن تاثیر بسیار زیادی در نشان دادن اندام شما دارد.
تا حد امکان سعی کنید که همیشه شکم خود را داخل دهید، قوز نکنید و چانه خود را همیشه به سمت بالا نگه دارید، در نهایت سعی کنید که همیشه به حالت صاف بایستید یا بشینید. ممکن است در ابتدا رعایت این نکات برای شما سخت و آزاردهنده باشد؛ اما نه تنها باعث می‌شود که شما لاغرتر و خوش استایل‌تر نشان داده شوید، بلکه به سلامت بدن شما هم کمک می‌کند.

چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟5

3- لباس‌های خود را در سایز استاندارد انتخاب کنید

بهترین ترفند برای نشان دادن بدن خود به حالت لاغرتر و خوش استایل‌تر، انتخاب لباس‌هایی است که سایز استاندارد و مناسب با بدن شما دارند. استفاده از لباس‌هایی که گشاد هستند، باعث می‌شود که بدن شما چاق‌تر از حالت عادی نشان داده شود؛ زیرا متناسب سایز بدن شما نیستند و شما را حجیم‌تر از حالت معمولی نشان خواهند داد.

چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟1

4- استفاده از گن را فراموش نکنید

یکی از ترفندهای بسیار کاربردی برای نشان دادن بدن به حالت لاغرتر، استفاده از گن است. با پوشیدن گن در زیر لباس‌های خود، می‌توانید به کمر و پهلوی خود فرم دهید و در نتیجه بدن شما لاغرتر و خوش فرم‌تر به نظر می‌رسد. ممکن است که تاثیر گن در استایل شما موقتی باشد؛ اما همین روش هم باعث می‌شود که لاغرتر از حالت معمول به نظر برسید. بهترین گن‌ها جنس چسبان و کشی دارند. معمولاً با استفاده از این محصول شما می‌توانید انواع ایرادات اندام خود را برطرف کنید؛ به همین دلیل برای افراد چاق بهترین گزینه است؛ چرا که باعث می‌شود بدن آن‌ها دو سایز لاغرتر از حالت معمولی به نظر برسد.

چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟6

5- لباس‌های برش‌دار بپوشید

توجه داشته باشید که با استفاده از برخی تکنیک‌های خیاطی، می‌توانید خود را خوش استایل‌تر و لاغرتر از همیشه نشان دهید. استفاده از انواع دوخت و برش‌های مختلف در ناحیه کمر لباس‌ها و سایر ترفندهای دیگر در این زمینه، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در نشان دادن استایل شما داشته باشد. به گونه‌ای که با استفاده از این برش‌ها بدن شما لاغرتر به نظر می‌رسد. در صورتی که قصد دارید در انواع مجالس لاغرتر از حالت معمولی باشید، هنگام انتخاب شلوار جین مدل راسته را خریداری کنید. همچنین در مواقعی که قصد دارید دامن بپوشید، می‌توانید دامن خود را همراه با یک جوراب شلواری که رنگ مات دارد ست کنید. توجه داشته باشه که جوراب شلواری‌های مات باعث می‌شود که پاهای شما باریک‌تر و لاغرتر باشد.

6- لباس چین‌دار نپوشید

باید توجه داشته باشید که انواع چین و پف‌های روی لباس باعث می‌شود که اندام شما چاق‌تر نشان داده شود، اما استفاده از لباس‌های راسته که دارای برش‌های ساده هستند، بدن را لاغرتر نشان می‌دهند. لباس‌های چین دار با توجه به حالت پفی که دارند، باعث می‌شود بدن حجیم‌تر از همیشه به نظر برسد.

چگونه در مجالس لاغرتر و خوش استایل تر دیده شویم؟2

7- لباس‌های خود را در مدل طرح‌دار انتخاب کنید

در حالت کلی اضافه وزن در تمام قسمت‌های بدن به حالت یکسان وجود ندارد. در این صورت اگر از لباس‌هایی استفاده کنید که دارای طرح‌های مختلف هستند، باعث می‌شود که خطای دید ایجاد شود. با استفاده از این ترفند شما می‌توانید بالا تنه خود را که چاق هستید، به حالت لاغرتر تبدیل کند، در این زمینه بهتر است که از پارچه‌های ساده‌تر استفاده کنید. برای قسمت پایین تنه لباس خود هم دامن‌ها و شلوارهای طرح‌دار را انتخاب کنید. با استفاده از این ترفند می‌توانید اندام خود را خوش استایل‌تر و لاغرتر نشان دهید. استفاده از لباس‌های فری سایز هم تاثیر بسیار زیادی در لاغر نشان دادن اندام دارد. با استفاده از ترکیب لباس تنگ و فری سایز، می‌توانید خطای دیدی را ایجاد کنید که بدن شما بسیار لاغر به نظر می‌رسد.

8- لباس‌های تک رنگ بپوشید

یک ترفند مناسب برای خوش استایل بودن و لاغرتر شدن، استفاده از استایل مونوکروم است. در این استایل شما می‌توانید با استفاده از بلوز، مانتو و شومیز همراه با شلوارهای همرنگ، اندام خود را لاغرتر نشان دهید. در این زمینه شما می‌توانید از شلوارهای بلند همراه کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید که باعث می‌شود قد شما کشیده‌تر و لاغرتر به نظر برسد. استایل تک رنگ ممکن است برای شما خسته کننده باشد؛ اما در صورتی که قصد دارید استایل شما جذاب‌تر از حالت قبل باشد، بهتر است که از پارچه‌های مختلف برای طراحی لباس خود استفاده کنید. برای مثال هنگامی که بلوز مشکی پوشیده‌اید، می‌توانید آن را با کت چرمی مشکی ست کنید که این تنوع پارچه می‌تواند جذابیت استایل شما را افزایش دهد.

سخن پایانی

اگر اضافه وزن دارید و چاق هستید، احتمالا تمایل دارید که بدن لاغر و خوش استایل داشته باشید. اما در این زمینه نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشید؛ چرا که با استفاده از انواع ترفندهای مختلف می‌توانید بدن خود را خوش فرم‌تر از همیشه نشان دهید. در این زمینه توصیه می‌کنیم از رنگ مشکی، لباس‌های برش دار، تک رنگ و غیره استفاده کنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/