مدیکسو مدیکسو
لباس مناسب اندام سیبی شکل

لباس مناسب اندام سیبی شکل

شناخت فرم بدن یکی از ضروری ترین کارهایی است که افراد قبل از انتخاب لباس باید انجام دهند. اگر شناخت بهتری نسبت به وضعیت و فرم بدن خود داشته باشید می توانید به راحتی بهترین آیتم ها را انتخاب کنید. به همین دلیل سازمان های فعال در صنعت مد، فرم ظاهری اندام ها را به چندیدن دسته تقسیم کرده اند. از جمله این دسته ها اندام سیبی شکل می باشد که ما قصد داریم در این مقاله به طور کامل به توضیح آن بپردازیم.

لباس مناسب اندام سیبی شکل از آنجاییکه دور کمر و دور سینه از دور باسن بزرگتر است و پرتر نشان داده می شود،باید بگونه ای باشد که توجه را از روی قسمت بالاتنه بردارد. برای انتخاب لباس مناسب اندام سیبی شکل از لباس هایی برای پایین تنه استفاده کنید که به آن انحنا ببخشید. لباس های با طرح شلوغ و پیچیده یا لباس هایی با طرح گل بزرگ یا راه راه های افقی اندام شما را بزرگتر از حد واقعی به نمایش می گذارد. در این مقاله به شما لباسهایی را معرفی می کنیم که بتوانید بهترین استایل را با اندام سیبی شکل خود داشته باشید.

اندام سیبی شکل

شناخت شکل بدن سیبی بسیار مهم است و تأثیر زیادی در انتخاب لباس و استایل دارد. با شناخت شکل بدن سیبی، می‌توانید لباس‌هایی را انتخاب کنید که به شکل و ساختار بدن تناسب بیشتری داشته باشند و به ظاهر شما کمک کنند. با توجه به شانه‌ های پهن و سینه پرتر، می‌توانید لباس‌های دارای کمربند یا جزئیات در قسمت شانه‌ها انتخاب کنید تا توجه از قسمت میانی بدن به سمت بالا جلب شود. همچنین، انتخاب لباس‌های با فرم و مدل‌هاویژگییی که حجم در بخش شانه و سینه ایجاد کنند، می‌تواند برجستگی های بدن را کاملا پوشش دهند.
در مورد خط کمر که در این افراد کمتر مشخص است، می‌توانید از لباس‌هایی با جزئیات و کمربندهای برجسته استفاده کنید تا خط کمر را بیشتر مشخص کرده و توجه از قسمت شکم به سمت کمر جلب شود. انتخاب لباس‌هایی با طرح‌ها و الگوهای عمودی نیز می‌تواند اندام سیبی شکل را پوشش دهد. در اندام سیبی یک مشخصه کاملا بارز وجود دارد آن هم وجود دست و پاهای کوچک تر از اندام های میانی است. برای پوشش دست می توانید از لباس هایی با آستین های طرحدار و پفی استفاده نمایید.

لباس مناسب اندام سیبی شکل 1

انواع مدل لباس مناسب برای اندام سیبی شکل

با شناخت شکل بدن سیبی، می‌توانیم لباس‌هایی را انتخاب کنیم که نه تنها ما را راحت و خوشحال می‌کنند، بلکه استایل و جذابیت ما را هم افزایش می‌دهند. پس بهتر است با توجه به شکل بدن سیبی، لباس‌هایی را انتخاب کنیم که با این شکل بدن همخوانی داشته باشند و ما را بهترین خودمان را نشان دهند.

مدل مانتو مناسب با اندام سیبی شکل

از جمله لباس مناسب اندام سیبی شکل، می توان مانتوهایی مانند مانتو خفاشی، مانتو پفکی، مانتو اورسایز، مانتو کتی و مانتو عبایی برای اندام سیبی را نام برد. این مدل های مانتو با برش های گسترده در قسمت سینه و شکم طراحی شده اند و به شما اجازه می دهند در طول روز راحت حرکت کنید. مانتوهایی که تا پایین باسن و روی ران پوشیده می شوند، به شما شکلی زیبا و استایلی مدرن می بخشند. همچنین، مانتوها با پارچه هایی نخی و خنک ساخته می شوند تا شما بتوانید در محیط کار و همچنین در زمان خرید به راحتی حرکت کنید.
برای انتخاب مانتو به نکات دیگری نیز باید دقت نمود. اولین نکته این که مانتو های معرفی شده در این قسمت بهتر است دارای طراحی هایی در قسمت یقه و استین باشند. برای مثال مانتو های پفکی و مانتو کتی که معمولا از پارچه های کرپ می باشند در قسمت آستین دارای برش فانوسی یا برش آستین کتی هستند که باعث می شود زیبایی آستین از تنه لباس بیشتر شده و توجهات را جلب کنتد.

شومیز مناسب با اندام سیبی شکل

تونیک یا شومیز زنانه دارای یقه گرد، یقه هفت، یقه گل دوزی شده، یقه پاپیونی، یقه کراوانی از مدل یقه های مناسب برای شومیز زنانه و دخترانه اندام سیبی شکل می باشد. این مدل یقه ها که از طراحی شلوغی برخوردار هستند توجهات را از روی سینه ها به سمت گردن جلب می کنند.

کت و شلوار مناسب با اندام سیبی شکل

از جمله بهترین ها می توان به کت و شلوار زنانه اشاره کرد. کت و شلوار زنانه می تواند یک ترکیب قدرتمند در کمد لباس شما باشد. به دنبال کت و شلوارهایی با شانه های پهن و یقه های بلند باشید. انتخاب کت های کوتاه در کنار شلوار های بلند و راسته می توانند قد شما را بلند تر نشان داده و ناحیه شکم و کمر را کاملا بپوشانند. اغلب از کت و شلوار هایی استفاده نمایید که دارای خطوط راه راه باشند.

دامن مناسب با اندام سیبی شکل

از پوشیدن دامن زنانه مینی پر هیز کنید. این دامن ها به طور کامل به بدن شما می چسبند و شما را از چاق تر از سایز معمول خود نشان می دهند. دامن زنانه ماکسی که بلندای آن تا پایین پا می آید، دامن کلوش که دارای چین های بسیاری بوده و شکم و پهلو ها را کاملا می پوشاند و دامن پلیسه برای افراد دارای اندام سیبی شکل مناسب است.

شلوار مناسب با اندام سیبی شکل

شلوار مام استایل، شلوار اسلش، شلوار بوت کات، شلوار سند بادی، شلوار پلازو و شلوار ملوانی از جمله شلوار هایی هستند که دارای فاق بلند و فرمی آزاد می باشند. این سبک شلوار ها در جنس های مختلف جین، کتان و نخی تولید می شوند و مناسب افرادی هستند که دارای سایز شکم، پهلو و کمر بزرگی می باشند. این مدل شلوار ها شکم و پهلو ها را به راحتی می پوشانند و سایز دور کمر شما را کوچکتر نشان می دهند.

شال مناسب اندام سیبی شکل

یک شال مناسب برای اندام سیبی شکل یک شال با طرح ها و الگوهای عمودی و یا خال خالی است که حالت پف داری داشته باشد. شال های بلند و پر نقش می تواند توجهات را ار سینه ها و کمر سمت شانه ها و سر ببرد. داشتن یک دست شال مشکی پلیسه ای، از ضروریات استایل زنانه است و برای پوشیدن به همراه کت و شلوار می توان استفاده نمود.

اکسسوری برای اندام سیبی شکل

برای اینکه نظر مخاطبانتان را به بخش های دیگر بدن جلب کنید می توانید از روسری برای بستن در دور گردن، کمر بند های بزرگ و پر نقش برای شلوار یا شومیز، کفش پاشنه دار به رنگ قرمز، پوشیدن دستبند های بزرگ و براق و شلوار و دامن های پر چین استفاده نمایید.

شلوارها و دامن‌هایی با کمربند بلند

از آنجایی که دور کمر از دور باسن بزرگتر است بهتر است کمی بالاتر از ناف را برای قرار گیری کمر دامن و شلوار خود انتخاب کنید. برخی از افراد فاصله خط سینه تا کمرشان، بلند و در برخی دیگر نیز کوتاه می باشد. در اندام سیبی شکل این اندازه کوتاه تر دیده می شود. برای اینکه در فرم بدن سیبی شکل شما بتوانید سایز کمر خود را کوچک تر نشان دهید پشنهاد ما انتخاب محل قرار گیری کمر شلوار و کمر دامن در حد فاصل بین سینه ها و ناف می باشد.

کت و شلوار یا ژاکت بافت پشمی

استفاده از این نوع لباس‌ها می تواند به لباس عمق و جذابیت بیشتری بدهد. می توانید یک کت و شلوار مجلسی و طراحی راه راه یا ژاکت با بافت پشمی بپوشید که الگوهای جذاب و براقی داشته باشه. آستین ژاکت باید کمی گشاد و دارای طراحی با رنگ متفاوت با رنگ زمینه باشد تا توجهات به سمت آستین لباس جلب گردد.

نکات مهم در مورد نحوه انتخاب لباس مناسب در اندام سیبی شکل

برای اندام سیبی شکل بهتر است این نکات را در نظر بگیرید:

◘لباس‌های با یقه V

این نوع لباس‌ها یک خط عمودی در بین سینه ها ایجاد می‌کنن که بالاتنه رالاغرتر نمایش داده و شما را در نظر مخاطبان جذاب تر نشان میدهد. می توانید تاپ‌های مجلسی را با یقه V، سوییشرت‌های اسپرت و پیراهن‌هایی مجلسی و بلند با یقه V را انتخاب کنید. هر اندازه این یقه ها بلند تر باشد می تواند باعث جلب توجه بیشتری شود.

◘لباس های به فرم A

از جمله لباس مناسب برای فرم بدن سیبی شکل، انتخاب لباس های به فرم A می باشد. این نوع لباس‌ها می توانند به فرم بدن سیبی شکل کمک کنند و قسمت زیادی از فرم بدن سیبی شکل را پوشش دهند. به عنوان مثال، پیراهن های تابستانه دخترانه و بلند که از قسمت شانه ها تا پایین پا ادامه دارند و مدل دوخت آنها به شکل A می باشد. مدل این پیراهن ها به این شکل است که از شانه ها هرچه به نوک پا نزدیک می شوید لباس بزرگتر شده و دارای پهنای بیشتری است. لباس به فرم A هم می توانند به طور کامل برجستگی های بدن شما را بپوشاند و هم در هنگام انجام فعالیت باعث احساس راحتی و آزادی می شود.

الگوها و رنگ‌های برجسته در قسمت پایین لباس

اگر الگوها و رنگ‌های برجسته را در قسمت پایین لباس بیشتر اضافه کنید، توجه به پایین بدن جلب می شود. به عنوان مثال، می توانید از شلوار های مجلسی دامن شلواری یا دمپا گشاد استفاده کنید. هرچه میزان چین این شلوار ها بیشتر باشد باعث جلب توجه بیشتری خواهد شد. این شلوار ها برای تزئین بیشتر می توانند دارای نگین کوبی های زیبا یا گل دوزی های ظریفی در قسمت مچ پا یا ران ها باشند. در پایین پیراهن و شومیز ها نیز می توانید از گیپور، تور با کمی چین برای تزئین بیشتر استفاده نمایید. این پیراهن ها از حالت ساده و تک رنگ خارج می شوند و حالت مجلسی تری به خود خواهند گرفت.

لباس مناسب اندام سیبی شکل 2

آیا فرم بدن سیبی شکل در طول زمان تغییر می کند؟

بله عوامل بسیار زیادی در تغییر فرم بدن تاثیر گذار می باشند. عواملی مانند بالا رفتن سن، افزایش یا کاهش وزن، تغییرات هورمونی، تغییر در سبک زندگی و فعالیت بدنی می توانند همگی در تغییر فرم اندام سیبی شکل تاثیر گذار باشند.

آیا فرم بدن سیب و گلابی محدود به زنان است؟

در حالی که این طبقه بندی ها اغلب در مورد زنان اعمال می شود، مردان نیز می توانند تا حدی با این فرم های بدن خود را شناسایی کنند. حتی در کودکان نیز فرم بدن سیبی شکل قابل مشاهده می باشد.

نتیجه گیری

در فرم بدن سیبی شکل از افراد دارای دور سینه و دور کمر بیشتری می باشند. این افراد بیشتر علاقه مندند از لباس هایی استفاده نمایند تا سایز سینه ها و فرم کمر را بپوشانند. اغلب در منابع مختلف به این افراد پیشنهاد می شود تا از لباس و شلوار های تنگ استفاده نمایند که امری اشتباه است و به مرور زمان افراد را دچار بیماری های پوستی می کند. این افراد باید علاوه بر پوشیدن لباس های ازاد، تمام تمرکز خود را بر روی دیگر آیتم ها مانند استین قرار دهند. شما میتوانید در صورت تمایل به خرید مانتو به سایت فروشگاه پادمیرا مراجعه نمایید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/