مدیکسو مدیکسو
آموزش استایل با شلوار جین قد 90

آموزش استایل با شلوار جین قد 90

شلوار قد ۹۰، شلواری می باشد که روی قوزک پا قرار می گیرد و در جنس های مختلف از جمله پارچه ای و جین موجود می باشد. پوشیدن شلوار قد ۹۰ هم در بین دختران و هم در بین آقایان رایج است. شلوار قد نود بیشتر مناسب افرادی با قد های کوتاه و ریزاندام می باشد، اما بقیه افراد نیز می توانند از آن استفاده کنند. کفش هایی از جمله کتونی و کالج با شلوار قد نود، بسیار مناسب می باشند. در این مقاله مدیکسو که یک مجله ی مد و فشن می باشد با ما همراه باشید تا شما را با مطالبی از جمله شلوار قد ۹۰ چیست؟ شلوار قد ۹۰ مناسب چه استایلی است؟ استایل شلوار قد نود با کفش و موارد مرتبط آشنا کنیم تا شما بتوانید یک استایل زیبا و شیک داشته باشید.

آموزش استایل با شلوار جین قد 90 1

شلوار قد ۹۰ چیست؟

شلوار قد ۹۰، شلواری می باشد که قد آن کوتاه بوده و به هنگام پوشیدن روی قوزک پا قرار می گیرد. در واقع، هر شلواری که کوتاه بوده و هنگام پرو و پوشیدن روی مچ پا قرار گیرد، شلوار قد ۹۰ به حساب می آید.

شلوار قد ۹۰ مناسب چه افرادی است؟

پوشیدن شلوار قد ۹۰، برای هر اندامی مناسب بوده و انتخاب آن بستگی به نظر و سلیقه افراد دارد. اما به طور معمول شلوار قد ۹۰ برای افرادی با قدهای کوتاه و متوسط، انتخاب بسیار مناسبی می باشد اما پوشیدن آن برای افرادی با قدهای بسیار بلند زیاد مناسب نبوده و توصیه نمی شود.

شلوار قد ۹۰ مناسب چه استایلی است؟

شلوار قد ۹۰ برای استایل های مختلفی از جمله، مجلسی و اسپرت مناسب می باشد.

● استایل مجلسی با شلوار قد ۹۰

اگر شما می خواهید در مجالس و میهمانی ها، یک استایل شیک و منحصر به فرد داشته باشید، شلوار قد نود پارچه ای، یک انتخاب مناسب و بسیار زیبا برای شما خواهد بود. پوشیدن شلوار پارچه ای قد ۹۰ همراه با یک نیم تنه یا یک بلوز، شومیز و تاپ می تواند استایل شما را زیبا کند. البته دقت کنید که رنگ لباس و شلوار شما با هم همخوانی داشته باشد. مثلا اگر شلوار شما صورتی می باشد، یک بلوز یا تاپ طوسی می تواند ترکیب رنگ زیبایی را تشکیل دهد، یا اگر شلوار شما به رنگ سفید می باشد، می توانید از شومیز یا تاپ هایی با رنگ های پاستیلی و شاد استفاده کنید. همچنین می توانید با پوشیدن یک کفش پاشنه دار زیبا و یا کفش صندل که با رنگ شلوار شما همخوانی و تناسب دارد، استایل خود را تکمیل کنید.

آموزش استایل با شلوار جین قد 90 2

● استایل اسپرت با شلوار قد ۹۰

شلوار های قد ۹۰ با جنس هایی از جمله جین و کتان، برای استایل های اسپرت انتخاب بسیار مناسب و راحتی می باشند. پوشیدن یک شلوار جین قد ۹۰ به رنگ لی، به همراه یک کتونی سفید رنگ، یک پیشنهاد زیبا و شیک خواهد بود. همچنین می توانید از یک کفش کالج به همراه یک شلوار قد ۹۰ کتان، استفاده کرده و از زیبایی و راحتی استایل خود لذت ببرید. برای استایل اسپرت با شلوار قد ۹۰، می توانید از بلوز و مانتو های کوتاه همراه آن استفاده کنید.

● استایل شلوار قد نود با مانتو و کت

اگر انتخاب شما برای انجام فعالیت های روزمره، شلوار قد نود می باشد، پوشیدن یک مانتو اسپرت به همراه آن می تواند استایل شما را تکمیل کند. بهتر است برای پوشیدن شلوار قد ۹۰ با مانتو، از جنس های جین و کتان آن استفاده کنید. همچنین برای تکمیل کردن استایل خود، می توانید از یک کفش کتونی یا کالج، به همراه یک شال که از لحاظ رنگی با مانتو و شلوار شما همخوانی دارد استفاده کنید.
با پوشیدن کت به همراه شلوار قد نود، استایل شما حالتی مجلسی و رسمی به خود می گیرد. برای پوشیدن شلوار قد ۹۰ با کت هم می توانید از شلوار جین و کتان استفاده کرده و هم می توانید از شلوار پارچه ای قد ۹۰ استفاده کنید که این انتخاب، بستگی به موقعیت و مکان شما دارد.

استایل شلوار قد ۹۰ با کفش

شلوار قد ۹۰ را می توان با انواع کفش ها از جمله، کتانی، بوت و نیم بوت، کفش پاشنه دار، صندل و کالج ست کرد که این انتخاب بستگی به سلیقه و نظر افراد و همچنین موقعیت مکانی که در ان قرار دارند، خواهد داشت.

آموزش استایل با شلوار جین قد 90 5

●شلوار قد ۹۰ و کتانی

برای ست کردن شلوار قد نود با کتانی، بهتر است از شلوار جین و یا کتان استفاده کنید. استایل شلوار قد نود با کفش کتانی یک استایل اسپرت، راحت و زیبا برای انجام فعالیت های روزمره و یا دورهمی های دوستانه می باشد. برای تکمیل کردن استایل خود می توانید از یک شومیز یا مانتو کوتاه به همراه شال که از لحاظ رنگی با مانتو و کفش و شلوار شما همخوانی دارد، استفاده کنید.

● شلوار قد ۹۰ با بوت و نیم بوت

در فصل پاییز و زمستان، شما می توانید پا پوشیدن شلوار قد نود جین به همراه یک بوت یا نیم بوت چرم و یک کاپشن یا پالتو کوتاه و یک شال بافت یا موهر، استایلی جذاب و زیبا داشته باشید.

●شلوار قد ۹۰ و صندل

استفاده از یک شلوار قد ۹۰ پارچه ای یا لینن، به همراه صندل و یک شومیز یا مانتو کوتاه و خنک و یک شال نخی، در فصل بهار و تابستان، انتخابی خنک، راحت و زیبا خواهد بود.

آموزش استایل با شلوار جین قد 90 3

●استایل شلوار قد ۹۰ با کالج

اگر انتخاب شما برای شلوار قد ۹۰، کفش کالج می باشد، می تواند از شلوار های جین، پارچه ای، لینن و یا کتان استفاده کنید. استایل شلوار قو ۹۰ با کفش کالج، یک استایل مناسب و شیک برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی می باشد.

آموزش استایل با شلوار جین قد 90 6

●شلوار قد ۹۰ و کفش پاشنه دار

اگر قصد پوشیدن شلوار قد ۹۰ به همراه کفش پاشنه دار را دارید، بهترین گزینه، انتخاب شلوار قد ۹۰ پارچه ای می باشد. این استایل، یک استایل شیک و زیبا برای مجالس و میهمانی ها خواهد بود که می توانید با پوشیدن یک شومیز، یا تاپ و یا کت، استایل خود را تکمیل کنید.

انواع شلوار قد ۹۰

شلوار قد ۹۰ در مدل هایی از جمله کلوش، جذب و راسته تولید می شود:

●شلوار قد ۹۰ پاچه کلوش

شلوار قد ۹۰ پاچه کلوش، در قسمت پایین شلوار به صورت کلوش و آزاد می باشد. این مدل از شلوار ها عموما با پارچه های سبک و خنک دوخته می شود از این رو بسیار مناسب فصل تابستان می باشد. شلوار قد ۹۰ پاچه کلوش را می توانید با یک کتونی یا صندل به همراه یک مانتو کوتاه یا شومیز ست کنید.

●شلوار قد ۹۰ راسته

شلوار قد ۹۰ راسته به دلیل فرم دوخت آن، مناسب برای فعالیت های روزمره می باشد. شما می توانید شلوار قو ۹۰ را به همراه بوت یا نیم بوت و یا کتونی پوشیده واستایلی زیبا داشته باشید. همچنین در فصل زمستان می توانید از یک پالتوی بلند به همراه این شلوار استفاده کنید.

آموزش استایل با شلوار جین قد 90 4

●شلوار قد ۹۰ جذب

این نوع شلوار ها، به دلیل فرم جذب بودن آن، بیشتر مناسب میهمانی ها و مراسمات می باشد. اما برای فعالیت روزمره نیز می توان از آن استفاده کرد. اگر قصد پوشیدن شلوار جذب قد ۹۰ در میهمانی ها را دارید، می توانید آن را با یک کفش پاشنه دار ست کنید و یا اگر می خواهید در دورهمی های دوستانه و یا فعالیت های روزمره از این مدل شلوار استفاده کنید، بهتر است آن را با کتونی، کالج و یا صندل ست کنید. شلوار قد ۹۰ جذب را می توانید با یک شومیز یا مانتو ی کوتاه نیز ست کنید و در مجالس و میهمانی ها نیز می توانید آن را با یک نیم تنه یا تاپ بپوشید.

جمع بندی

شلوار قد ۹۰، شلواری با قد کوتاه است که روی قوزک پا قرار می گیرد. استفاده از شلوار قد نود دخترانه و همچنین شلوار قد ۹۰ مردانه، در بین خانم ها و آقایان بسیار رایج می باشد. شلوار قد ۹۰ در انواع جنس ها از جمله پارچه ای، جین، کتان، لینن و یا غیره وجود دارد. همچنین تنوع مدل های شلوار قد ۹۰ زیاد بوده و دارای مدل هایی از جمله کلوش، جذب و راسته می باشد که هر کس می تواند با توجه به سلیقه و موقعیتی که می خواهد از این شلوار استفاده کند، یکی از انواع مدل های آن را انتخاب کند. ما در این مقاله مدیکسو شما را با انواع شلوار قد ۹۰ و همچنین استایل شلوار قد نود با کفش و مانتو و کت و مطالبی از این دست آشنا کردیم.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/