مدیکسو مدیکسو
بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان

با اعتماد به نفس و اطمینان از استایل خود فصل را آغاز کنید. جدیدترین ترندهای کفش زنانه را کشف کنید از جمله کفش‌های پاشنه کوتاه شیک، کتونی های راحتی، کفش‌های پشت باز زیبا، صندل‌های بندی مد روز، کفش‌های نوک‌ تیز براق و مدل‌های کلاسیک مری جین. با انتخاب رنگ طلایی یا متالیک و رنگ‌های لطیف هلویی، به استایل خود جلوه‌ای خاص ببخشید و در عین حال از جذابیت رنگ نقره‌های براق لذت ببرید. همچنین جدیدترین استایل‌های فانتزی را کشف کنید. با راهنمای جامع مجله اینترنتی مدیکسو برای ترندهای برتر کفش در این فصل، استایل خود را تکمیل کنید و در دنیای مد جلوتر از دیگران باشید.

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 1

1. Kitten Heels

Kitten heels(کفش پاشنه بچه گربه)، با ارتفاع متوسط و در عین حال شیک خود، تعادلی بی‌نظیر بین استایل و راحتی برای بانوانی که دنبال استایل مدرن هستند، ایجاد می‌کنند و به خوبی می‌توانند جایگزین کفش‌های پاشنه‌بلند کلاسیک شوند. در این فصل، منتظر باشید تا kitten heels با جذابیت و استایل شدنش با انواع مختلف استایل شما همچنان توجه‌ها را به خود جلب کنند.
محبوب ترین مدل های کفش Crossing Boundaries Strappy Heel Sandals، Reverie Heel Pumps و Ready to Bloom Mule Heel Sandals

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 2

2. Slingback Shoes

کفش‌های Slingback به راحتی می توان این کفش های در شبانه روز و زمانی که دوست داشته باشید پوشید و با سبک زندگی پر سرعت امروز همخوانی دارند. با بندی که به دور پاشنه می‌پیچد، این کفش‌ها ترکیبی بی‌نقص از ظرافت و راحتی را ارائه می‌دهند. علاوه بر طراحی شیک و جذاب، کفش‌های Slingback مزایای بی نظیری دیگر نیز دارند؛ آن‌ها به طوری که فرم پاهای شما پهن هستند و ظاهری باریک ‌تر به آن‌ها می‌بخشند. طراحی شیک و راحت این کفش‌ها به هر لباسی، از جمله لباس‌ها مانند دامن‌ها و شلوارها، جذابیت و شیک بودن به استایل شما اضافه می‌کند.
محبوب ترین مدل های کفش Slingback: Radiant Slingback Heel Pumps، Nala Slingback Heel Pumps وCory Slingback Flat Pumps

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 3

3. Sleek Pointed Shoes

Sleek Pointed Shoes، با جعبه انگشتی کشیده و باریکی که به یک نقطه می‌رسد، ظرافتی بی‌انتها را به هر استایلی اضافه می‌کنند. علاوه بر جذابیت ظاهری، این کفش‌ها با ایجاد ظاهری کشیده‌تر برای پاها، به شکل ‌دهی بهتر و متناسب‌ تر کمک می‌کنند و در عین حال فضای کافی برای راحتی انگشتان پا فراهم می‌کنند، که آن‌ها را برای افراد با پاهای پهن نیز ایده‌آل می‌سازد. این کفش‌های شیک Sleek Pointed را می‌توان با شلوارهای خوش پوش برای ظاهری حرفه‌ای یا با یک لباس بلند برای یک استایل شیکی در یک شب به خاطر انگیز ست کرد.
محبوب ترین مدل های کفش Sleek Pointed : Starstruck Heel Pumps، Window to the Soul Flat Pumps و Embrace Classic Heel Pumps

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 4

4. Mary Janes

Mary Janes، که به دلیل داشتن بندی در قسمت میانی کفش شناخته می‌شوند، با جذابیت و کاربرد های خود دوباره به دنیای مد بازگشته ‌اند. این کفش‌های کلاسیک چه با پاشنه و چه بدون پاشنه، به راحتی با هر استایلی از کژوال تا رسمی ست می شوند و به لطف طراحی کلاسیک و در عین حال استایل شیک ساختند با هر لباسی، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. مورد توجه اینفلوئنسرها و پیشروان مد قرار گرفته ‌اند و در این فصل، حضورشان در هر کمد لباسی ضروری است.
محبوب ترین مدل های کفش Mary Janes: Carrie Mary Janes، Dainty Delight Mary Janes و Fiona Mary Janes

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 5

5. Thong Sandals

در این فصل، صندل‌های بند انگشتی با طراحی مینیمالیستی و بندهای ساده خود در مرکز توجه قرار گرفته‌اند. این صندل‌ها نماد شیکی تابستانی هستند و برای هر دو استایل های کژوال و رسمی کاملاً مناسب‌اند. صندل‌های پاشنه ‌دار بند انگشتی بهترین ترکیب از راحتی و شیک را ارائه می‌دهند.
محبوب ترین مدل های کفش Thong Sandals: Lumina Thong Heel Sandals و Kayla Thong Heel Sandals

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 6

6. Platforms

این تابستان، کفش‌های Platforms به راحتی و بدون زحمت استایل شما را به مد جدیدی می‌برند. چه برای بیرون رفتن‌ها با استایل کژوال و چه برای رفت و آمدهای روزانه، صندل‌های Platforms برای بلند تر شدن قد ضروری هستند. همچنین، کتانی‌های حجیم و لوفرهای Platforms برای روزهای جمعه یا در محل کار و فراتر از گزینه‌های دیگری، برای شما گزینه ای ایده‌آلی هستند.
محبوب ترین مدل های کفش Platforms: Groundbreaker Platform Heel Sandals،Uplifted Emotions Platform Loafers و Ella Platform Sneakers

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 7

7. Gold and Metallic Accents

جزئیات رنگ طلایی و متالیک هر جفت کفشی را به سطح بالاتری از لوکس بودن و شیکی می‌ رسانند. چه با درخششی ملایم و چه با جزئیات برجسته، این کفش‌ها بدون جلب توجه بیش از حد، جلوه‌ای زیبا و مدرن به همراه دارند. این کفش‌ها برای تکمیل استایل‌های کژوال و رسمی عالی هستند و با اضافه کردن طرح های از زرق و برق، ظاهر شما را جذاب‌ تر می‌کنند.
محبوب ترین مدل های کفش Gold and Metallic Accents: Harper Wedge Sandals،Crystal Clear Confidence Heel Pumps و Time To Sparkle Platform Heel Sandals

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 8

8. Shimmery Silvers

کفش‌هایی با روکش متالیک براق و درخشان، جلوه‌ای از زرق و برق مدرن و شیکی را به نمایش می‌گذارند که طوری طراحی شده‌اند که نور را منعکس کنند و در هر مکانی که بروید، توجه‌ها را به خود جلب کنند. چه این کفش‌های نقره‌ای را با لباس‌های مجلسی و مهمانی برای جلوه‌ای کامل از جذابیت ست کنید و چه بخواهید به جذابیت و لوکس بودن استایل خود در پوشش روزمره و مجلسی اضافه کنید، این کفش‌ها گزینه‌هایی چند منظوره و چشمگیر برای هر مناسبت هستند.
محبوب ترین مدل های کفش Shimmery Silvers: Carrie Mary Janes، Starstruck Heel Sandals و Starlight Soiree Flat Pumps

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 9

9. Soft Peach Fuzz

رنگ "Peach Fuzz" (که همچنین رنگ برند DMK است!) رنگی چندمنظوره است که به راحتی با پالت‌های مختلف هماهنگ می ‌شود. این رنگ را می‌توانید با لباس‌های نیترd، با لباس‌های پاستلی برای هماهنگی رنگ‌ها یا با رنگ‌های برجسته برای ملایم‌ تر کردن استایل خود ترکیب کنید. به عنوان رنگ سال، ویژگی ‌های نرم و ملایم Peach Fuzz از غالب شدن بر روی سایر رنگ‌ها جلوگیری می‌کند.
محبوب ترین مدل های کفش Soft Peach Fuzz: Aira Mary Janes، Steadfast Platform Sneakers و Limitless Potential Heel Sandals

بررسی ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان 10

10. Mesh Details

کفش‌هایی با جزئیات و جنسمشی با قابلیتتنفس پذیری و وزنسبکهستند که شکل مدرنی به هر استایلی اضافه می‌کنند. این مدل کفش ها برای فعالیت‌های غیررسمی یا مراسم رسمی مناسبند. آن‌ها تجسمی از Quiet luxury (لوکس بودن خاموش) را ارائه می‌دهند. کفش های مشیدر کنار فراهم کردن راحتی، شیک بودن را فدا نمی کنند.
محبوب ترین مدل های کفش Mesh Details: Musa Mesh Heel Sandals و Crescendo Mesh Heel Pumps

نتیجه گیری

با کشف جدیدترین ترندهای کفش زنانه، از جمله کفش‌های پاشنه کوتاه شیک، کتونی‌های راحت، کفش‌های پشت باز زیبا، صندل‌های بندی مد روز، کفش‌های نوک‌ تیز براق و مدل‌های کلاسیک مری جین، به استایل خود جلوه‌ای ویژه ببخشید. با انتخاب رنگ‌های طلایی و متالیک و رنگ‌های لطیف هلویی، استایل خود را به سطح جدیدی از شیکی و جذابیت برسانید. همچنین، با کشف جدید ترین استایل‌ های فانتزی، جلوتر از دیگران در دنیای مد باشید. مجله اینترنتی مدیکسو سعی داشت در این مقاله بهترین ترند های کفش بیرونی زنانه فصل تابستان به شما عزیزان معرفی کند و امیدواریم از مطلب بهترین برداشت را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دنیای مد و استایل می توانید به مقالات دیگر سایت مدیکسو سر بزنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/