مدیکسو مدیکسو
بهترین استایل برای کفش پاشنه بلند سوزنی

بهترین استایل برای کفش پاشنه بلند سوزنی

کفش پاشنه بلند مجلسی یکی از انواع کفش هاییست که یک بانوی شیک پوش برای زیباتر دیده شدن استایل خود در مجالس و مهمانی ها از آن استفاده می نماید. کفش پاشنه بلند مجلسی انواع مختلفی دارد که بر اساس پاشنه دسته بندی می شوند. یکی از این مدل ها، کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی می باشد که جلوه ای دراماتیک به شما می بخشد. اما کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی را با چه لباس هایی می توان ست کرد و برای چه استایل هایی مناسب است؟ چه نکاتی را باید در انتخاب لباس با کفش پاشنه بلند در نظر بگیریم؟ و سوالاتی از این دست که ما در این مقاله از سایت مجله ایمدیکسوبه آن ها خواهیم پرداخت. با ما باشید.

بهترین لباس مجلسی برای کفش پاشنه بلند سوزنی

لباس مجلسی شما بلند باشد یا کوتاه، پف دار باشد یا چسبان، طرح دار یا ساده فرقی نمی کند، یک جفت کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی می تواند استایل شما را دو چندان زیباتر جلوه دهد. اما به طور کلی لباس های بلند که قد آن ها حتی کمی بلندتر از قد شخص باشد، می تواند با کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی جذاب تر باشد. اصولاً این مدل کفش ها فرم بدن را زیباتر و کشیده تر نشان می دهند. از طرفی لباس مجلسی بلند نیز به همین منظور دوخته می شود.
بنابراین ترکیب این دو با یکدیگر باعث می شود زمانی که وارد یک مجلس می شوید، همه ی نگاه ها به سمت شما بچرخد. انواع لباس های مجلسی طرح دار، ساده، پف دار، پولکی، لمه، گیپور، یقه دلبری، دکلته، یقه بسته و ... برای ساخت چنین ترکیبی مناسب می باشند. نکته ای که باید در این جا به آن دقت کنید اینست که اگر شما قد بلندی دارید، یعنی به عنوان یک خانم قد شما از 167 بلندتر بود، یعنی یک خانم قد بلند محسوب می شوید، بنابراین در انتخاب ارتفاع پاشنه ی کفش کمی دقت بیشتری به خرج دهید.
دلیل آن که می گوییم باید افراد قد بلند در انتخاب پاشنه دقت بیشتری داشته باشند اینست که از لحاظ زیبایی بصری قد بلند به همراه کفش با پاشنه ی خیلی بلند جلوه ی خوبی ندارد. چرا که شما کفش پاشنه بلند مجلسی را برای بلندتر دیده شدن قد خود می پوشید، پس اگر قد شما به طور طبیعی بلند است، بهتر آنست که از کفش هایی با پاشنه ی کوتاه تر استفاده کنید. این بدان معنا نیست که افراد قد بلند نمی توانند کفش پاشنه بلند بپوشند، بلکه بدان معناست که باید در هنگام خرید کفش به ارتفاع پاشنه نیز توجه کنند.

بهترین استایل برای کفش پاشنه بلند سوزنی 1

کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی برای چه استایل هایی مناسب است؟

کفش پاشنه بلند مجلسی یکی از انواع کفش های محبوبیست که در بین خانم ها طرفداران بسیاری دارد. حتی برخی از آقایان در هنگام خرید هدیه برای همسر یا پارتنر خود به سراغ کفش پاشنه بلند مجلسی می روند. اما انتخاب نوع استایلی که می خواهید کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی خود را با آن ست کنید بسیار مهم است. ما در این بخش از مقاله استایل های مختلفی که می توانید کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی مورد علاقه ی خود را با آن بپوشید آورده ایم که عبارتند از:

• استایل مجلسی

بهترین استایل با کفش پاشنه بلند سوزنی، استایل مجلسیت. اساساً این مدل کفش ها برای لباس های مهمانی و مجلسی طراحی شده اند. معمولاً افراد سعی می کنند در مهمانی ها و مجالس بیش از هر زمان دیگری بدرخشند، بنابراین همواره تلاش می کنند تا هر آنچه که آن ها را به این هدف سوق می دهد را استفاده نمایند.

• استایل مهمانی

یکی دیگر از استایل هایی که می توانید با خیال راحت کفش پاشنه بلند مجلسی خود را در آن جا بپوشید، استایل مهمانیست. منظور از مهمانی می تواند تولد یا جشن هایی با تعداد جمعیت پایین باشد. شما می توانید یک پیراهن کوتاه به عنوان لباس مهمانی خود انتخاب کنید و با کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی استفاده نمایید. اگر پیراهن شما خیلی کوتاه است و رنگ آن نیز مشکیست، از جوراب شلواری های ضخیم نیز می توانید برای زیباتر دیده شدن فرم پاهای خود استفاده کنید. دقت کنید که در استایل مهمانی نیاز نیست کفش پاشنه بلند مجلسی شما فقط مشکی باشد، بلکه بسته به رنگ لباس خود می توانید از کفش های رنگی نیز استفاده نمایید.

• استایل کاری

از جمله استایل هایی که می توان در آن کفش پاشنه بلند مجلسی پوشید، استایل کاریست. البته این موضوع به نوع شغل شما نیز بستگی دارد. اگر شغل شما به گونه ایست که می توانید لباس های متنوعی غیر از فرم اداری بپوشید، می توانید از شلوارهای بوت کات استفاده کنید که قد شما را نیز بلندتر نشان می دهند. کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی حتی برای این استایل گزینه ی خوبیست. حتی شلوار پارچه ای راسته نیز در استایل کاری انتخاب خوبی هستند. شما می توانید از یک مانتو کتی به همراه شلوار راسته و کفش پاشنه بلند مجلسی یک استایل کاری بسیار شیک و جذاب برای خود بسازید و در محل کار نیز خوش استایل باشید.

• استایل خیابانی

برای داشتن یک استایل خیابانی بسیار شیک، انتخاب کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی گزینه ی عالی به شمار می رود. این کفش ها را می توانید به همراه شلوارهای جین تنگ ست کنید. شومیز سفید به همراه یک جلیقه ی جین برای این استایل مناسب است. البته می توانید به جای شومیز از کت جین و یک شومیز حلقه ای سفید استفاده نمایید. به طور کلی اگر استایل خیابانی که با کفش پاشنه بلند مجلسی ست شود، نشان از شیک بودن همیشگی و اعتماد به نفس بالای شما دارد. چرا که این مدل کفش ها اصولاً کمی برای استفاده ی طولانی مدت ممکن است سخت به نظر برسند و تنها افرادی که همیشه از کفش پاشنه بلند مجلسی استفاده می کنند می توانند با این مدل کفش ها برای مدت زمان طولانی کنار بیاییند.

بهترین استایل برای کفش پاشنه بلند سوزنی 2

انتخاب لباس مناسب برای قد کوتاه با کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی

به طور کلی بانوانی که طول قد آن ها زیر 160 باشد، به عنوان کوتاه قد شناخته می شوند. البته که چنین آیتمی جزو ایراد یا مشکل نمی باشد. تنها تفاوت این افراد با کسانی که قد متوسط یا بلندی دارند در این است که باید در هنگام انتخاب لباس و کفش دقت بیشتری داشته باشند. چرا که اصولاً بشر همواره به دنبال آن است تا با پوشیدن لباس ها و کفش های مختلف، خود را بهتر از آن چه که هست نشان دهند یا به آن مدل و سبکی که بیشتر دوست دارد نزدیک تر شوند.
پیشنهاد ما برای خانم هایی که قد کوتاهی دارند اینست که در هنگام انتخاب کفش، سعی کنند از کفش های پاشنه بلند انتخاب نمایند خصوصاً برای مهمانی یا حتی دورهمی ها دقت داشته باشند کفش پاشنه بلند مجلسی برای آن ها گزینه ی ایده آلیست. اما برای انتخاب لباس نیز باید مواردی را در نظر بگیرند که عبارتند از:

  • انتخاب لباس هایی با طرح یا خطوط عمودی که باعث کشیده تر و بلندتر دیده شدن آن ها می شود. این مدل لباس ها از لحاظ بصری به بیننده القا می کند که شخص بلندتر از قد واقعیش می باشد.
  • سعی کنید قد لباس شما از روی زانو بالاتر نرود. بسیاری از افراد کوتاه قد دارای قد پای کوتاهی نیز می باشند. بنابراین باید توجه بیننده را از قد پاها به سمت بالاتنه ببرید. به همین منظور لباس های بلند حتی تا روی زمین بهترین گزینه برای شما می باشد. اما اگر می خواهید لباس کوتاه بپوشید، نکته ای که گفته شد را فراموش نکنید.
  • انتخاب لباس هایی با رنگ تیره که باعث می شود آن ها را ظریف تر و اندامی تر نشان دهد. همین موضوع باعث بلندتر و کشیده تر دیده شدن شخص می گردد.
  • انتخاب لباس هایی بدون طرح و تک رنگ، چرا که لباس های طرح دار بیشتر باعث شلوغی بصری شده و تمرکز را بر روی طرح لباس می اندازد. در نهایت منجر به کوتاه تر دیده شدن فرد می گردد.

بهترین استایل برای کفش پاشنه بلند سوزنی 3

نکات مهم در انتخاب لباس با کفش پاشنه بلند مجلسی

  • در هنگام انتخاب لباس حتماً به فرم بدن و قد خود توجه کنید.
  • از پوشیدن کفش پاشنه بلند مجلسی به همراه لباس های ورزشی خودداری نمایید
  • اگر قد پیراهن شما بلندتر از قد خودتان است، دقت داشته باشید به گونه ای آن را طراحی کنید که در هنگام راه رفتن به مشکل بر نخورید.
  • برای خرید کفش پاشنه بلند مجلسی اگر لباس شما طرح دار است از خرید کفش طرح دار شدیداً اجتناب کنید. این موضوع بالعکس نیز صادق است.
  • در هنگام خرید کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی، اگر پیراهن شما کوتاه است می توانید کفش همرنگ آن را انتخاب کنید.

جمع بندی

کفش پاشنه بلند مجلسی سوزنی یکی از انواع کفش پاشنه بلند مجلسیست که در بین بانوان طرفداران بسیاری دارد. این مدل کفش ها اصولاً برای مهمانی ها و مجالس طراحی و تولید شده اند. اما شما اگر جزو افرادی هستید که همیشه از کفش پاشنه بلند استفاده می کنید، می توانید در محل کار یا حتی در استایل خیابانی خود نیز آن را بپوشید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/