مدیکسو مدیکسو
لباس لامبادا چیست و چه استفاده و کاربردی دارد؟

لباس لامبادا چیست و چه استفاده و کاربردی دارد؟

شورت لامبادا یکی از جذاب‌ترین مدل‌های شورت فانتزی برای خانم‌ها و آقایان است که با طراحی خاصی که دارد، مورد محبوبیت افراد زیادیقرار گرفته است.شورت لامبادا چیست؟ کاربرد شورت لامبادا چیست؟ اگر این سوالات در ذهن شما نیز ایجاد شده اند، این مقاله برای شماست. در ادامه این مقاله از مدیکسو، مجله اینترنتی مد و استایل شما را به مطالعه ادامه مطالب دعوت می‌کنیم:

لباس لامبادا چیست و چه استفاده و کاربردی دارد؟1

شورت لامبادا چیست؟

شورت لامبادا یک لباس زیر کاربردی است که تنها به جنسیت خاصی تعلق ندارد و برخلاف تصور بسیاری از افراد علاوه بر مدل‌های زنانه در مدل‌های مردانه نیز تولید می‌شود. طراحی این شورت به صورت یک بند ظریف از قسمت پشت به جلو است که برخی از مدل‌های فانتزی آن با استفاده از اکسسوری‌ها تزئئین شده اند. این شورت جزو محبوب‌ترین مدل‌ها در بین آقایان و خانم است؛ زیرا دارای وزنی بسیار سبک با جنس بسیار نرمی است که در زمان پوشیدن اذیت نمی‌شوید.
طراحی ساده شورت موجب شده است تا خانم‌ها بتوانند برای مجالس و مهمانی‌هایی که لباس مجلسی جذب می‌پوشند، از این شورت استفاده کنند؛ زیرا این شورت پارچه اضافی ندارد و زیر لباس مجلسی هیچ چین و چروکی ناشی از وجود شورت ایجاد نمی‌شود. این موضوع مزیتی بسیار مهم است تا باسن شکل خوبی در لباس داشته باشد.

تاریخچه شورت لامبادا

تاریخچه پیدایش اولین مدل شورت به زمان انسان های اولیه باز می گردد. زمانی که زنان و مردان از برگ های درختان و گیاهان برای پوشاندن ناحیه تناسلی و گاهی تمام بدن استفاده می کردند. سپس با افزایش دانش و آگاهی در طی دو قرن اخیر با استفاده از پارچه شورت‌ها برای پوشاندن ناحیه تناسلی تولید شدند.
شورت لامبادا نیز از گروه‌های سنتی آفریقایی ژاپنی گرفته شده است؛ زیرا لامبادا خود واژه‌ای از زبان آفریقا می‌باشد که به رقص‌های برزیلی گفته می‌شود. افراد برای بهتر نشان دادن حرکات باسن در رقص‌های برزیلی از نوعی شورت خاص استفاده می‌کردند تا در زمان رقص پاهایشان راحت و انعطاف پذیرتر باشد که به آن شورت‌ها لامبادا می‌گفتند. جالب است بدانید شورت‌های لامبادا علاوه بر اینکه در زمان رقصیدن کاربرد داشتند، همچنین برای دوچرخه سواران نیز به کار برده می‌شد؛ زیرا طراحی این شورت‌ها هیچ گونه محدودیتی برای پاها ایجاد نمی‌کرد.

لباس لامبادا چیست و چه استفاده و کاربردی دارد؟2

بررسی کاربرد شورت لامبادا

شورت لامبادا اغلب مورد پسند افراد خاص قرار می‌گیرد که همواره به دنبال لباس زیرهای جذاب و فانتزی هستند. این شورت با طراحی منحصر به فرد خود دارای کاربردهای زیادی است. در ادامه این بخش با کاربردهای مختلف شورت لامبادا بیشتر آشنا خواهیم شد.

1- زیر لباس مجلسی و لباس‌های چسبان

یکی از رایج‌ترین کاربردهای شورت لامبادا برای خانم ها در زمان مهمانی‌ها و مجالس است که لباس‌های تنگ و جذب بدن می‌پوشند. حتما می‌دانید با پوشیدن لباس مجلسی تنگ خط لباس زیر مانند برآمدگی دیده می‌شود. اگر می‌خواهید استایل جذابی داشته باشید و خط لباس زیرتان دیده نشود بهترین انتخاب شورت لامبادا است که هیچ اثری از لباس زیرتان دیده نخواهد شد.
شورت لامبادا بهترین گزینه در زمان پوشیدن لباس‌های مجلسی با جنس‌های ساتن، کرپ و ابریشم است که ریزترین خطوط را نشان می‌دهند، اما با پوشیدن شورت لامبادا از دیده نشدن لباس زیر خود آسوده خاطر خواهید بود.

2- مناسب ورزشکاران

یکی دیگر از کاربردهای شورت لامبادا برای خانم‌های علاقه‌مند به ورزش است که برای باشگاه و انجام حرکات می‌توانند از این شورت استفاده کنند. این شورت به واسطه طراحی خاصی که دارد، برای انجام حرکات ورزشی مختلف هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند و تمامی حرکات به ویژه حرکاتیکه نیاز به انعطاف‌پذیری زیاد پاها دارد مناسب است.
خانم‌هایی که در زمان پیاده روی، ورزش و حتی دورهمی‌های دوستانه از لگ‌های چسب، شلوارک یا شورتک استفاده می‌کنند، برای اینکه خطوط لباس زیرشان مشخص نباشد، می‌توانند از انواع شورت لامبادا استفاده کنند و زیبایی و راحتی را باهم تجربه نمایند.

3- لباس خوابی جذاب و تحریک کننده

یکی دیگر از کاربردهای محبوب شورت لامبادا برای خانم‌هایی است که علاقه به رابطه‌های جنسی جذاب و منحصر به فرد دارند، انواع شورت لامبادا با طراحی فانتزی و فوق العاده خاص خود به عنوان محرک جنسی نیز به کار برده می‌شوند و برای جذاب بودن رابطه جنسی نقش مهمی دارد. پوشیدن شورت لامبادا به همراه لباس خواب احساسات و عواطف رابطه جنسی را افزایش می‌دهد و رابطه‌ای جذاب را به همراه پارتنر خود تجربه خواهید کرد.

4- مناسب ورزش شنا

دیگر کاربرد انواع شورت لامبادا برای افرادی است که در زمینه ورزش شنا فعالیت می‌کنند، این شورت به واسطه جنس ضد آبش، کمترین میزان آب را در استخر جذب می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خشک می‌شود.

5- فرم دهی به باسن

فرم دهی به باسن کاربرد مهم دیگر این شورت جذاب است که برای خانم‌های جوان اهمیت زیادی دارد تا باسن خود را بزرگ و برجسته نشان دهند. امروزه برجسته بودن باسن برای خانم‌ها جزو اولویت‌های مهم است که شورت لامبادا با طراحی خود باسن را برجسته‌تر نشان می‌دهد.

جنس شورت لامبادا از چیست؟

شورت لامبادا با توجه به محبوبیت زیادی که در بین افراد دارد، در تنوع مدل بسیار زیادی با استفاده از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که هر فرد با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌تواند جنس مناسب را برای خرید انتخاب کند. از پرفروش‌ترین جنس‌های شورت لامبادا می‌توان به جنس گیپور، دانتل، چرم، حریر، نخی، لاتکس و تور اشاره کرد. افرادی که شورت لامبادا را برای رابطه‌های جنسی خود می‌خواهند، پیشنهاد می‌کنیم جنس‌های گیپور، حریر و تور را برای خرید انتخاب کنند که طراحی فوق العاده جذابی برای تحریک رابطه‌های جنسی دارند و با استفاده از اکسسوری‌ها تزیین شده اند.
همچنین خانم‌هایی که شورت لامبادا را برای استفاده روزانه در منزل و محل کار یا پوشیدن در باشگاه می‌خواهند، می‌توانند شورت‌هایی با جنس چرم، نخی، لاتکس و دانتل را برای پوشیدن انتخاب کنند که در زمان پوشیدن راحت باشند. خانم‌هایی که دارای پوست حساس هستند و هر جنس شورتی را برای پوشیدن نمی‌توانند انتخاب کنند، می‌توانند انواع شورت لامبادا نخی و گیاهی را که با استفاده از نخ پنبه اصل دوخته شده‌اند را انتخاب کنند و از زیبایی آن بهره‌مند شوند.

لباس لامبادا چیست و چه استفاده و کاربردی دارد؟3

معرفی انواع شورت لامبادا

شورت لامبادا دارای تنوع مدل زیادی از نظر طراحی و شکل است که هر فرد با توجه به سلیقه خود می‌تواند بهترین مدل را انتخاب کند. در ادامه این بخش با انواع شورت لامبادا آشنا می‌شویم.

1- شورت لامبادا مدل تانگ

از محبوب‌ترین و رایج‌ترین مدل‌های شورت لامبادا در بین ورزشکاران، مدل تانگ است که با استفاده از جنس نخی درجه یک دوخته می‌شود و طراحی آن به صورتی است که مقدار بسیار کمی از باسن را پوشش می‌دهد و درزهای آن از روی شلوار یا لباس ورزشی مشخص نیست.

2- شورت لامبادا مدل بیکینی

این مدل از شورت لامبادا قسمت بیکینی بدن بانوان را پوشش می‌دهد و دیگر قسمت‌های آن‌بندی است که می‌توانید برای شنا یا گرفتن حمام آفتاب از آن استفاده کنید. اغلب از جنس‌های چرم و پارچه‌های غواصی برای دوخت این شورت جذاب استفاده می‌شود.

3- شورت لامبادا مدل استرینگ

فانتزی‌ترین شورت لامبادا، مدل استرینگ است که قسمت بیکینی با استفاده از زیورآلاتی مانند مروارید، زنجیر، مهره و… تزئین شده است. این شورت زیبا با تزئینات خاصی که دارد، مناسب زوج‌ها برای رابطه جنسی خاص است.

4- شورت لامبادا مدل فاق باز

این مدل جذاب‌ترین مدل برای زوج‌ها است و می‌توان گفت آن را مختص رابطه جنسی طراحی کرده اند. طراحی این شورت‌ها در قسمت ناحیه تناسلی به صورت کاملا باز است و برای آن دسته از بانوانی مناسب است که زمان رابطه قصد ندارند به صورت کامل لباس زیر خود را از تن جدا کنند.

شورت لامبادا چه فرقی با شورت بکلس دارد؟

بسیاری از از افراد تصور می‌کنند شورت لامبادا با شورت بکلس تفاوتی ندارد و هر دو یک مدل هستند، در صورتی که این دو شورت کاملا با یکدیگر تفاوت دارند. فرق بین شورت لامبادا و بکلس در طراحی آن‌ها است به صورتی که شورت بکلس تمامی باسن و ناحیه تناسلی خانم را تا نزدیک ران‌ها پوشش می‌دهد و اغلب با استفاده از جنس حریر و گیپور دوخته می‌شود، اما شورت لامبادا به این شکل طراحی نشده است و قسمت باسن‌ بندی ظریف وجود دارد که به بند دور شکم متصل است.
شورت لامبادا و بکلس از نظر کاربرد نیز با یکدیگر متفاوت هستند، شورت بکلس مختص خانم‌هایی است که هنگام رابطه جنسی به خوبی اندام خود را به نمایش می‌گذارند و این شورت کاربرد دیگری ندارد، اما از شورت لامبادا علاوه بر اینکه زمان رابطه می‌توانید استفاده کنید، کاربردهای دیگری مانند شنا، پوشیدن زیر لباس مجلسی و شورتک، پوشیدن برای باشگاه و… نیز دارد.

سخن پایانی

شورت لامبادا را می‌توان جذاب‌ترین و محبوب‌ترین لباس زیرها در میان خانم‌ها و دختران معرفی کرد که به صورت کاملا فانتزی و ظریف و با استفاده از بند و تکه پارچه‌ای کوچک طراحی شده است. این شورت زیبا را در زمان و مکان‌های مختلف می‌توانید بپوشید؛ زیرا طراحی آن به صورتی است که هیچ ردی از لباس زیر به جا نمی‌گذارد و استایل جذابی با آن خواهید داشت. شورت لامبادا تنوع مدل بسیار زیادی دارد که با استفاده از بهترین جنس‌ها مانند نخی، گیاهی، لاتکس، چرم، گیپور و حریر دوخته شده است. شما طبق سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/