مدیکسو مدیکسو
چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟

همراهی با ترندهای جدید مد و فشن، راهی سرگرم کننده برای لباس های شیک پوشیدن و بیان شخصیت شماست. اما چون مد به سرعت تغییر می‌کند، همگام شدن با آن ممکن است دشوار باشد. برای کمک به شما، لیستی از نکات مفید برای جلوتر بودن از مهم‌ترین ترندهای فشن تهیه کرده‌ایم. با این ترفندها همیشه به‌روزترین و شیک‌ترین فرد خواهید بود.

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 1

1. هفته فشن را دنبال کنید تا با ترندهای آینده آشنا شوید

هفته مد و فشن دو بار در سال در نیویورک، میلان، پاریس و لندن برگزار می‌شود. این شهرها که به عنوان پایتخت‌های مد و فشن جهان شناخته می‌شوند، مراکز اصلی نمایش‌های مد در طول هفته مد و فشن هستند. هفته مد در هر فوریه و سپتامبر استایل زنانه و استایل مردانه فصل آینده را پیش‌نمایش می‌دهد؛ به عنوان مثال، در سپتامبر مدهای بهار و تابستان آینده را نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید با ترند های مد و فشن جلوتر باشید، هفته مد یکی از بهترین منابع موجود است. برخی نمایش‌ها برای عموم مجاز هستند و برخی دیگر را می‌توان به صورت زنده مشاهده کرد. مجلات مد و فشن و بلاگرها نیز نمایش‌ها را به طور گسترده پوشش می‌دهند، بنابراین راه‌های زیادی برای دسترسی به اطلاعات خواهید داشت.

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 2

2. به مجموعه‌های فعلی روی صحنه توجه کنید

به آنچه در دنیای اوت کوتور (haute couture) و پوشاک آماده (ready-to-wear) در حال رخ دادن است توجه کنید. اوت کوتور شامل لباس های منحصر به فرد طراحان است که نمی‌توانید آنها را در فروشگاه‌ها مشاهده و خریداری کنید، در حالی که پوشاک آمادهبه صورت انبوه تولید و در فروشگاه‌ها موجود هستند. هر دو دسته برای شناسایی ترندهای فشن اهمیت دارند. طراحان اغلب لباس های اوت کوتور را به ستارگان قرض می‌دهند تا در مراسم فرش قرمز بپوشند، جایی که بسیاری از ترندهای مد و فشن آغاز می‌شوند.

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 3

3. از بهترین مجلات مد و فشن اشتراک بگیرید

بیشتر مجلات مد و فشن برتر نیز محتوای رایگان به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. مجلات و وب‌سایت‌ها راهی عالی برای به‌روز ماندن با مدهستند زیرا محتوای جدید به صورت ماهانه منتشر می‌شود. طراحان همیشه تبلیغاتی از جدیدترین طراحی‌ها و محصولات خود منتشر می‌کنند و همچنین محتوای ویژه‌ای مانند مصاحبه با طراحان برتراز جدیدترین مجموعه‌های روی صحنه دریافت می‌کنید. برخی از معتبرترین نشریات عبارتند از:

  • Vogue
  • InStyle
  • Harper’s BAZAAR
  • ELLE
  • Who What Wear (فقط آنلاین)

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 4

4. طراحان مورد علاقه خود را به صورت آنلاین دنبال کنید

از محتوای پشت صحنه و پیش‌نمایش‌ها در پروفایل‌های اجتماعی آن‌ها مطلع شوید. بسیاری از طراحان مد و فشن حساب‌های شخصی اینستاگرام و توییتر دارند که در آن‌ها می‌توانید اطلاعات عالی، محتوای انحصاری و اعلان‌ها را قبل از دیگران دریافت کنید. همچنین می‌توانید از تصاویر پشت صحنه، پیش‌نمایش مجموعه‌ها، پست‌های الهام‌بخش، سلفی با دوستان و نگاهی به زندگی خصوصی آن‌ها لذت ببرید.

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 5

5. از هشتگ‌ها برای کشف ترندها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

هشتگ‌های خاص راه سریعی برای رسیدن به محتوای مورد نظر شما هستند. اگر می‌خواهید بدون هدر دادن وقت، مد و فشن را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، هشتگ‌ها بهترین راه‌حل هستند. هشتگ‌های خاصی برای ترندهای مد، رویدادها، طراحان، بلاگرها، عکاسی، انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها وجود دارند. در اینجا چند گزینه برای شروع به شما معرفی می‌شود:

  • عمومی: #fashion، #fashionista، #fashionstyle، #fashiongram، #fashionaddict، #fashionpost، #fashionlover، #fashiondaily، #styletrends
  • بلاگرها، نشریات و اینفلوئنسرها: #fashionblogger، #fashionblog، #fashiondiaries، #fashionmagazine، #styleblogger، #fashioninfluencer
  • رویدادها: #fashionweek، #fashionshow، #fashionweekstyle، #fashionweekend، #fashionshows، #runwayfashion
  • طراحان و حرفه‌ای‌ها: #fashiondesigner، #fashionstylist، #fashionphotographer، #fashionbrand، #fashioneditor

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 6

6. با ترندهای افراد مشهور همراه باشید

افراد مشهور تأثیر زیادی بر ترندهای مد و فشن دارند. بسیاری از افراد مشهور شیک پوش مانند کیم کارداشیان، تیلور سویفت و بیانسه از طریق پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین خود به تأثیرگذاران قدرتمند مد تبدیل شده‌اند. از آنجایی که تعداد زیادی افراد مشهور وجود دارند، ابتدا با دنبال کردن بازیگران و موسیقی‌دانانی که از قبل تحسینشان می‌کنید شروع کنید، به خصوص اگر قبلاً آنها را با استایل‌های فوق‌العاده دیده‌اید.

  • چند نفر از افراد مشهور که اکنون در دنیای فشن بسیار معروف هستند: خواهران حدید، خواهران جنر، هیلی بالدوین، ریحانا و ویکتوریا بکهام.
  • The Zoe Report منبع آنلاین عالی است که توسط استایلیست و بلاگر مشهور، ریچل زو اداره می‌شود.
  • وب‌سایت‌ها و مجلات مد نیز ترندهای افراد مشهور را پوشش می‌دهند. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، بخش‌های استایل افراد مشهور در سایت‌هایی مانند The Trend Spotter و Who What Wear را بررسی کنید.

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 7

7. به استایل‌ها در رویدادهای مهم توجه کنید

رویدادهای سالانه مانند Coachella و مراسم‌های اهدای جوایز منابع اصلی هستند. رویدادهایی که با فیلم و موسیقی مرتبط هستند معمولاً بهترین گزینه‌ها برای مشاهده ترندهای مد و فشن می‌باشند. می‌توانید با مشاهده لایو‌های زنده، پوشش خبری و عکس‌های منتشر شده از این رویدادها، از ترندهای جدید و ظاهرهای جذاب فرش قرمز مطلع شوید. چند رویداد مهم که هر سال باید دنبال کنید عبارتند از:

  • مراسم Grammy
  • Met Gala
  • جشنواره موسیقی Coachella
  • جوایز موسیقی Billboard
  • مراسم Oscars

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 8

8. مطالعه وبلاگ‌های مد و فشن را فراموش نکنید

وبلاگ نویسان مد و فشن همه جدیدترین ترندها و بهترین طراحان را پوشش می‌دهند. طراحان اغلب از وبلاگ نویسان تأثیرگذار می‌خواهند که لباس های جدیدشان را تبلیغ و در مقالات خود قرار دهند. آنها همچنین به رویدادهای خاص مد دعوت می‌شوند و به طور گسترده‌ای درباره آنها می‌نویسند که فوق‌العاده است. علاوه بر این، وبلاگ نویسان نظرات و افکار شخصی خود را در پست‌هایشان می‌گنجانند که محتوای آنها را از نشریات فشن شرکت های تخصصی مد متمایز می‌کند.

  • با جستجوی عباراتی مانند بهترین وبلاگ‌های مد، وبلاگ‌هایی درباره طراحان مد و وبلاگ‌های ترند مد شروع کنید و به مطالعه بپردازید.
  • ولاگرهای یوتیوب نیز محتوای مکرر و جذابی ایجاد می‌کنند که می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 9

9. ترندهای مد و فشن را در خیابان‌ها بررسی کنید

ترندهای استایل خیابانی لباس‌هایی هستند که افراد شیک پوش در دنیای واقعی می‌پوشند. مد استایل خیابانی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و طی سال‌ها الهام بخش بسیاری از طراحان و ترندهای مد و فشن بوده است. دفعه بعد که بیرون می‌روید، به ویژه در شهرهای بزرگ یا مناطق شهری، به لباس‌هایی که مردم هنگام عبور از کنار شما می‌پوشند، توجه کنید. اگر ظاهر جالب یا تم‌های مشترکی را مشاهده کردید، آنها را به خاطر بسپارید و بعداً به صورت اینترنتی درباره آن ترندها جستجو کنید.

چگونه از جدیدترین ترند فشن باخبر شویم؟ 10

10. به طور منظم به ویترین فروشگاه‌ها سر بزنید

فروشگاه‌های خرده فروشی معمولاً در ابتدای هر فصل استایل‌های جدیدی را عرضه می‌کنند. یکی از راه‌های آسان برای مطلع شدن از ترندهای مد و فشن، توجه به محصولاتی است که فروشگاه‌ها عرضه می‌کنند. به مرکز خرید محلی خود بروید یا حداقل یک بار در هر فصل به فروشگاه‌های مورد علاقه خود سر بزنید تا ببینید چه استایل‌هایی در قفسه‌ها مد هستند. مانکن‌ها را فراموش نکنید. آنها معمولاً نکات برجسته مجموعه‌ها را به نمایش می‌گذارند. به فروشگاه‌های جدید نیز سر بزنید. ممکن است فکر کنید یک برند خاص به سبک شما نمی‌خورد، اما همچنان می‌توانید چیزهای ارزشمندی درباره ترندهای جدید بیاموزید. می‌توانید به صورت آنلاین نیز ویترین‌گردی کنید.

10 پیج و فروشگاه اینترنتی پوشاک برتر

چگونه لباس بپوشیم؟

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/