مدیکسو مدیکسو
از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟

کفش های کپی با استاندارد بسیار بالا و نزدیک به کفش اورجینال هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیتتولید می شود. خرید کتونی های کپی یک معامله دو سر برد است. شما با پرداخت هزینه ای کمتر از اورجینال یک کفش باکیفیت می خرید که از لحاظ مواد اولیه و تکنولوژی ساخت بسیار شبیه به نمونه های اورجینال است.اما از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در این مقاله مجله اینترنتی مدیکسو لیستی از مراکز و فروشگاه هایی که می توانید به کیفیت محصولات و اصل بودن آنها اطمینان کنید را لیست کرده ایم. این لیست طبق جستجو و نظر کاربران تهیه شده است.

کفش های کپی چیست؟

کفش ها با کیفیت های مختلفی در بازار تولید و عرضه می گردند. اورجینال، های کپی، کپی و فیک. رده یا درجه های تولید کفش هستند که به نسبت کیفیت و استانداردی که دارند، قیمت آن ها را تعیین می کنند.کفش اورجینال که از نامش پیداست، کفشی با کیفیت و استاندارد جهانی و با برندی نام آشنا می باشد که در کارخانه اصلی برند تولیدمی شود. در رده دوم کفش های کپی است که به کفش هایی گفته می شود که براساس کیفیت و استانداردی بسیار بسیار نزدیک به کفش های اورجینال طراحی و تولید شده اند با این تفاوت که در کشور مبدا برند تهیه نمی شوند و معمولا در کشورهایی مانند چین و ویتنام که هزینه دستمزد نیروی کار پایین تر است تولید می شوند.
دلیل تولید چنین کفش هایی، قیمت بسیار بالای کفش های اورجینال است که بسیاری از مردمان دنیا قادر به خرید کفش اورجینال نمی باشند. به همین علت کفش های کپی را با سفارش برند اصلی در یک شرکت یا کشور دوم تولید و به دنیا صادر می نمایند. بسیاری از کفش های های کپی که در بازار می بینید اگر به برچسب داخل کفش دقت کنید خواهید دید که بر روی آن نوشته شده به سفارش مثلاً آمریکا و تولید شده در ویتنام، که همین امر باعث کاهش قیمت کفش خواهد شد.

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟ 1

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟

برای خرید اینترنتی کفش های کپی باید دقت کنید که به سراغ وب سایت هایی بروید که از کیفیت محصولات آنمطمئن باشید. چرا که بسیاری از سودجویان کفش کپی را به جای های کپی نیز به فروش می رسانند. اگر شما نسبت به معتبر بودن یک وب سایت یا فروشگاه مطمئن نیستید، به هیچ وجه از آن خرید نکنید. ما در این جا چند وب سایتی که می توانید خرید اینترنتی کفش های کپی را از آن با خیال راحت انجام دهید آورده ایم. این وب سایت ها عبارتند از:

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟ 2

* کتونی استور

بسیار اتفاق افتاده که به سراغ خرید اینترنتی کفش های کپی رفته اید و در کنار آن می خواهید شلوار یا ست دیگری را هم برای کفش خود انتخاب کنید. فروشگاه کتونی استور این امکان را برای شما فراهم نموده تا با تماشای سایر محصولات ورزشی با برندهای معتبر جهانی و با کیفیت بسیار بالا، بتوانید علاوه بر خرید اینترنتی کفش های کپی، سایر لوازم و تجهیزات ورزشی خود را نیز در کنار آن خریداری نمایید.
این روزها با بالا رفتن نرخ ارز و افزایش تحریم ها، شرایط اقتصادی برای بخش اعظمی از جامعه بسیار دشوار شده است. از طرفی، نمی توان حق داشتن زندگی راحت و استفاده از وسایل با کیفیت را از کسی سلب کرد. به همین علت، فروشگاه کتونی استور امکان خرید قسطی را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند با خیال راحت با خرید اینترنتی کفش های کپی مورد علاقه ی خود، همچنان استایل و سبک خود را حفظ نمایند. از دیگر مزایای خرید اینترنتی کفش های کپی از فروشگاه کتونی استور ضمانت برگشت و تعویض کالا، ارائه مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی کامل تا تحویل سفارش به مشتری می باشد.

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟ 3

* کتونی ال ای

برای این که نسبت به خرید اینترنتی کفش های کپی از یک فروشگاه مطئمن شوید، می توانید بررسی کنید که آیا این وب سایت دارای فروشگاه فیزیکی نیز می باشد یا خیر. وب سایت کتونی ال ای دارای یک فروشگاه فیزیکی در شهر گرگان واقع در میدان گرگانپارس می باشد. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و تمامی استانداردهای لازم برای فروش اینترنتی را دارا می باشد. جالب است بدانید که این وب سایت امکان تعویض سایز و مدل کفش را تا 72 ساعت برای شما امکان پذیر نموده است.
این وب سایت کتونی های پرطرفداری که در دنیا از برندهای مختلف وجود دارد را برای مشتریان خود آقایان , خانم ها عرضه می نماید. شما می توانید خرید اینترنتی کفش های کپی مورد علاقه ی خود را با قیمتی بسیار پایین تر از کفش اورجینال در وب سایت کتونی ال ای انجام دهید. کفش های های کپی که در این وب سایت تماشا می فرمایید غالباً ساخت ویتنام است کهاز بالاترین کیفیتبرخوردار می باشند.

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟ 4

* کتونی وینگوگ

از سال ها پیش، خرید کالاهای وارداتی اصل از شهر بانه در غرب کشور انجام می شده است. چرا که نزدیک ترین شهر به مرز بوده و تجار امکان وارد کردن اجناس اصل و اورجینال را بسیار راحت تر از شهرهای دیگر داشته اند. واردات کفش های اورجینال و های کپی نیز شامل همین ماجرا می شود. بانه را می توان جزو شهرهای مهم اجناس وارداتی کشور دانست. کتونی وینگوگ مانند سایر فروشگاه های اینترنتی یکی از فروشگاه هاییست که ابتدا کار خود را در شهر به صورت فیزیکی شروع و سپس به صورت اینترنتی در کنار فروشگاه فیزیکی ادامه داده است. ولی مزیت این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها، کوتاه کردن دست واسطه هاست.
شما می توانید برای خرید اینترنتی کفش های کپی از تمامی برندها، به سراغ وب سایت کتونی وینگوگ بروید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. چرا که وب سایت وینگوگ این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است که تا چندین بار بتوانند تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه کالای دریافتی را تعویض نمایند. این فروشگاه که سابقه ی طولانی در زمینه ی فروش کفش های کپی دارد انواع کفش های مردانه و زنانه را در فروشگاه خود عرضه می نماید.

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟ 5

* کتونی پیروزی

اگر ساکن شهر تهران هستید و به دنبال یک فروشگاه اینترنتی برای خرید اینترنتی کفش های کپی می گردید که دارای مکانی مشخص و معتبر نیز باشد، می توانید به وب سایت و فروشگاه کتونی پیروزی مراجعه نمایید. این فروشگاه که سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع کتونی های کپی دارد، در شرق تهران واقع شده و تقریباً تمامی برندهای روز دنیا را در فروشگاه و وب سایت خود به فروش می رساند.
یکی از مزایای خرید اینترنتی کفش های کپی از وب سایت کتونی پیروزی، ارسال رایگان به سراسر نقاط کشور می باشد. پشتیبانی و پاسخگویی به موقع و امکان تعویض کالا تا 72 ساعت از دیگر مزایای خرید اینترنتی کفش های کپی از این وب سایت می باشد. شما می توانید انواع کتونی های مردانه و زنانه، برای هر نوع فعالیتی از جمله طبیعت گردی، پیاده روی، باشگاهی و ... را در وب سایت فروشگاه کتونی پیروزی تماشا بفرمایید.

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟ 6

* کتونی برند

برای این که یک خرید مطمئن داشته باشید و خیالتان بابت خرید اینترنتی کفش های کپی راحت باشد، کتونی برند گزینه ی بسیار خوبی است. این فروشگاه انواع کتانی اسپرت، پیاده روی و دویدن را برای خانم ها و آقایان عرضه می نماید. کتونی برند برای این که شما را بابت خریدی که انجام می دهید مطئمن سازد، در کمترین زمان ممکن سفارش را به دست شما می رساند و شما پس از بررسی کامل کفش می توانید نسبت به نگه داشتن یا مرجوعی آن تصمیم بگیرید.
بله، امکان مرجوعی کالا یکی از مزایای کتونی برند می باشد که باعث شده مشتریان را نسبت به این فروشگاه وفادار سازد. زمانی که کفش به دست شما رسید در صورت نداشتن ویژگی های مورد نظرتان می توانید با توجه به شرایط مندرج در وب سایت که برای مرجوع کردن کالا در نظر گرفته شده، کفش را ارجاع داده و پول خود را باز پس بگیرید. در واقع می توان گفت این امکان اعتماد بابت خرید اینترنتی کفش های کپی را برای مشتریان فراهم می سازد.

از کجا کفش های کپی درجه یک بخریم؟ 7

* کتونی بولگانو

یکی از اقدامات جالب و مورد توجهی که فروشگاه اینترنتی کتونی بولگانو انجام داده است، عرضه ی انواع محصولات ورزشی حتی ساعت در کنار خرید اینترنتی کفش های کپی می باشد. یعنی شما می توانید پس از انتخاب و خرید اینترنتی کفش های کپی مورد نظر خود، تمامی تجهیزات از لباس و کیف گرفته تا حتی ساعت را نیز در این فروشگاه انجام دهید و خیال خود را بابت ست کامل ورزشی مورد نظرتان راحت کنید.
این وب سایت که فروشگاه فیزیکی آن در جزیره ی زیبای قشم در دو فروشگاه معتبر جزیره، سیتی سنتر 1 و سیتی سنتر 2 قرار دارد، گزینه ای را برای مشتریان خود با نام تخفیف های ویژه قرار داده است. در این صفحه شما می توانید کالاهایی را با قیمت بسیار پایین تر و با تخفیف بالا خریداری نمایید. اگر می خواهید برای همسر، فرزند یا یکی از دوستان خود ست ورزشی خریداری نمایید، هم اکنون به وب سایت کتونی بوگانو رفته و هدایای خود را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

جمع بندی

خرید اینترنتی کفش های کپی برای افرادی که به دنبال داشتن استایلی اورجینال با قیمتی پایین تر می باشند، گزینه ی بسیار ایده آلیست. اما پیش از خرید باید نسبت به معتبر بودن فروشگاه و وب سایت، اطمینان حاصل نمایید. چرا که بسیاری از فروشگاه‌هاکالای کپی را به جای high copy و با قیمت بالا به فروش می رسانند.

ثبت دیدگاه
https://modixo.ir/